تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/12/19 - 08:24
کد خبر: 426653

لیگ قهرمانان اروپا؛

رئال ۳-۱ پی‌اس‌جی: کریم، کریم، کریم!

رئال ۳-۱ پی‌اس‌جی: کریم، کریم، کریم!

رئال مادرید در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 3-1 پاری سن ژرمن را شکست بدهد و راهی مرحله بعد چمپیونزلیگ شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از"ورزش سه"، رئالی ها که در دیدار رفت با یک گل از حریف شکست خورده بودند، در دیدار امشب هم ابتدا با یک گل عقب افتادند اما سه گل از کریم بنزما در نیمه دوم، بازگشتی رویارویی را برای شاگردان کارلو آنچلوتی رقم زد.

رئالی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند اما این پاریسی ها بودند که در دقیقه 8 اولین موقعیت جدی بازی را به وجود آوردند. روی یک ضدحمله بود که امباپه صاحب موقعیت شد اما ضربه او را کورتوا مهار کرد.

حملات رئال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 12، این کارواخال بود که با یک شوت محکم شانس خود را امتحان کرد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد روی اشتباه میلیتائو، امباپه در موقعیت تک به تک با کورتوا قرار گرفت اما ضربه او را دروازه بان رئال با پا برگشت داد.

در ادامه این بازیکنان پی اس جی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند. در دقیقه 19، بازیکنان میهمان صاحب دو موقعیت پیاپی شدند اما ضربه نیمار و پاردس راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

دو دقیقه بعد، نیمار روی همکاری با امباپه، شانس خود را با یک شوت نه چندان محکم امتحان کرد اما توپ دقیقا به جایی رفت که کورتوا حضور داشت.

در دقیقه 25 به نظر می رسید که همه چیز برای گلزنی کریم بنزما فراهم است اما واکنش تماشایی دوناروما مانع از این شد که ضربه دیدنی کاپیتان رئال تبدیل به گل شود.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 34، روی پاس مندز، امباپه موفق شد دروازه رئال را باز کند اما داور به دلیل قرار داشتن مندز در آفساید، این گل را نپذیرفت.

یک دقیقه بعد بنزما می توانست گل اول را به نام خود ثبت کند اما ضربه سر او را دوناروما با جاگیری مناسب مهار کرد.

سرانجام در دقیقه 39 بود که امباپه موفق شد قفل دروازه رئال را باز کند. در حالی که رئالی ها یک حمله همه جانبه را ترتیب داده بودند، روی یک ضدحمله سریع و روی پاس نیمار، امباپه صاحب موقعیت شد و در حالی که داوید آلابا را پیش رو داشت، با یک ضربه دقیق دروازه کورتوا را باز کرد.

در دقایق باقی مانده نیمه اول بازی متعادل دنبال و حملات دو تیم به موقعیت خاصی منجر نشد و تا این نیمه با برتری 1-0 پاریسی ها به پایان برسد.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند تا اینکه در دقیقه 54، امباپه بار دیگر دروازه رئال را باز کرد اما این گل هم به دلیل آفساید پذیرفته نشد.

در ادامه رئالی‌ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 57، وینیسیوس روی یک حرکت خوب، می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که دوناروما حضور داشت.

تلاش رئالی ها برای رسیدن به گل تساوی سرانجام در دقیقه 61 با اشتباه دوناروما به ثمر نشست. دروازه بان پی اس جی روی پرس بنزما توپ را لو داد و وینیسیوس با حضور به موقع، یک پاس گل عالی برای بنزما فراهم کرد و او هم با یک ضربه بغل پا کار را 1-1 کرد.

بعد از این گل رئالی ها که به جبران نتیجه امیدوار شده بودند، بر شدت حملات شان اضافه کردند و در دقیقه 73، وینیسیوس می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 76، رئال بالاخره به گل دوم رسید. مودریچ که حرکت را آغاز کرده بود، بعد از اینکه بار دیگر توپ را از وینیسیوس گرفت، با یک پاس در عمق بنزما را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه محکم موفق شد دروازه پی اس جی را باز کند.

هنوز پاریسی ها از شوک این گل خارج نشده بودند که رئال به گل سوم رسید. روی پرس شدید رئالی ها بود که مارکینیوش اشتباه کرد و بنزما با یک ضربه مطمئن، دروازه پی اس جی را برای بار سوم باز کرد.

در دقایق باقی مانده پاریسی ها تلاش زیادی برای جبران گل های خورده انجام دادند اما نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه رئال ایجاد کنند. تنها در وقت های تلف شده لیونل مسی می توانست از روی ضربه آزاد موفق به گلزنی شود اما توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت و در نهایت بازی با برتری 3-1 رئال به پایان رسید. 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top