تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/12/24 - 19:16
کد خبر: 427297

رئیس دانشگاه پیام نور: برای تحول در رشته های علوم انسانی آمادگی داریم

رئیس دانشگاه پیام نور: برای تحول در رشته های علوم انسانی آمادگی داریم

ابراهیم تقی زاده گفت: علیرغم مشکلات مالی و برخی موانع موجود در فعالیت های پژوهشی، خوشبختانه دانشگاه پیام نور با انتشار ۵ هزار مقاله سهم خوبی در انتشار مقالات در نشریات علمی دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ابراهیم تقی زاده روز سه‌شنبه در نشست صمیمانه با اعضای هیئت علمی و کارکنان اداری دانشگاه پیام نور استان فارس، نقش دانشگاه پیام نور در توسعه آموزش عالی را بسیار ارزنده دانست و اظهار کرد: با اقدامات خوب صورت گرفته و رایزنی‌های انجام شده، سال آینده شاهد روند مطلوبتری نسبت به سال جاری در دانشگاه پیام نور خواهیم بود.

رئیس دانشگاه پیام نور ادامه داد: در طرح آمایش مراکز و واحدهای دانشگاه، با ایجاد رشته های جدید و یا تغییر ماموریت مراکز و واحدهای مشمول طرح آمایش به دنبال تبدیل به مراکز خلاق، دوره های تخصصی و یا مراکز رشد دانشگاهی هستیم.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه‌های صورت گرفته با وزارت خانه ها و سازمانهای متعدد، گفت: پیش بینی می کنیم به یاری خداوند، سال آینده روند مطلوبتری نسبت به سال جاری در دانشگاه پیام نور داشته باشیم.

تقی زاده اضافه کرد: مقدمات ایجاد مرکز نوآوری صنایع خلاق و فناوری های نرم دانشگاه پیام نور انجام شده و بزودی شاهد راه اندازی آن خواهیم بود که با ایجاد این مراکز، خانه های خلاق نیز در سطح استانها ایجاد خواهد شد.

وی استان فارس را یکی از استانهای مؤثر و برتر در زمینه های آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی ذکر کرد و یادآور شد: با توسعه خوبی که در بحث شرکت های دانش بنیان و هسته های فناور در سطح دانشگاه شاهد هستیم، امیدواریم بزودی پارک علم و فناوری در دانشگاه پیام نور راه اندازی شود.

تقی زاده افزود: علیرغم مشکلات مالی و برخی موانع موجود در فعالیت های پژوهشی، خوشبختانه دانشگاه پیام نور با انتشار ۵ هزار مقاله سهم خوبی در انتشار مقالات در نشریات علمی دارد.

وی با بیان اینکه بازنگری در خصوص چارت جدید با دریافت نظر از استانها صورت می‌گیرد، به تحصیل درصد قابل توجهی از دانشجویان دانشگاه پیام نور در رشته های علوم انسانی اشاره کرد و گفت: برای تحول و بازنگری در رشته های علوم انسانی آمادگی داریم.

محسن جاجرمی زاده سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس نیز اظهار کرد: انگیزه های بالای همکاران استان فارس در کنار همدلی و همکاری موجب شده که این استان در بسیاری از شاخص ها، از جایگاه برتری در کشور برخوردار باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top