تاریخ انتشار: شنبه 1401/01/20 - 11:13
کد خبر: 429051

پیشنهادی برای ماه رمضان؛

دانلود رایگان کتاب «سی آیه سیاسی»/ پاسخ به شبهات سیاسی روز جامعه

دانلود رایگان کتاب «سی آیه سیاسی»/ پاسخ به شبهات سیاسی روز جامعه

کتاب «سی آیه سیاسی»، تلاش دارد تا با محوریت برخی آیات قرآن و بهره ­گیری از سیره و روایات اهل بیت(ع)، بخصوص بیانات امام امیرالمؤمنین(ع) در نهج ­البلاغه، و همچنین با استناد به فرمایشات و سیره حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه‌­ای(مدّظلّه العالی)، به ۳۰ سؤال و شبهه سیاسی روز جامعه پاسخ دهد.

به گزارش سرویس کتابخانه «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان، فایل پی دی اف کتاب پرفروش و پرمخاطب «سی آیه سیاسی»، تألیف شبیر فیروزیان و علیرضا معاف، که با محوریت 30 آیه قرآن کریم به 30 سوال و شبهه سیاسی روز جامعه پاسخ داده است، و تاکنون 9 بار از سوی انتشارات 9دی تجدید چاپ شده است، بصورت رایگان در دسترس عموم علاقه مندان و بخصوص روحانیون و مبلغان محترم قرار داده می شود.

 کتاب «سی آیه سیاسی»، تلاش دارد تا با محوریت برخی آیات قرآن و بهره ­گیری از سیره و روایات اهل بیت(ع)، بخصوص بیانات امام امیرالمؤمنین(ع) در نهج ­البلاغه، و همچنین با استناد به فرمایشات و سیره حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه‌­ای(مدّظلّه العالی)، به ۳۰ سؤال و شبهه سیاسی روز جامعه پاسخ دهد.

قرآن کریم، همچنان که خود فرموده، کتابی است «بصیرت آفرین»: «هذا بَصائِرُ لِلنَّاس‏؛ این (قرآن) برای مردم (کتابی) بصیرت آفرین است.» (جاثیه:۲۰) امام امیرالمؤمنین(ع) نیز در بیانی برگرفته از این آیه شریفه می‌فرمایند: «کِتَابُ اللَّهِ تُبْصِرُونَ‏ بِه‏؛ این کتاب خداست که به وسیله آن، بینایی و درک عمیقی (ازحقایق) پیدا می­‌کنید.»( نهج البلاغه؛ خطبه۱۳۳)

و یکی از مهمترین عرصه‌­های جلوه­ گری این ویژگی قرآن کریم، عرصه «سیاست» است. در فضای غبارآلود ناشی از فتنه­‌های گوناگون سیاسی- اجتماعی، «قرآن» است که راه را به ما نشان خواهد داد:

«فَإِذَا الْتَبَسَتْ عَلَیْکُمُ الْفِتَنُ کَقِطَعِ اللَّیْلِ الْمُظْلِمِ فَعَلَیْکُمْ‏ بِالْقُرْآن‏؛ هرگاه فتنه‌‌ها همچون پاره‌­های شب تاریک شما را فراگرفت، پس بر شماست که به قرآن پناه برید.»(الکافی؛ ج‏2، ص۵۹۹)

امروزه جامعه ایمانی و انقلابی ایران، با سوالات سیاسی-اجتماعی متعددی روبروست که باید با قلم روان و روشهای عقلی و نقلی به آنها پاسخ داده شود. کتاب «سی آیه سیاسی»، تلاش دارد تا با محوریت برخی آیات قرآن و بهره ­گیری از سیره و روایات اهل بیت(ع)، بخصوص بیانات امام امیرالمؤمنین(ع) در نهج ­البلاغه، و همچنین با استناد به فرمایشات و سیره حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه ­ای(مدّظلّه العالی)، به ۳۰ سؤال و شبهه سیاسی روز جامعه پاسخ دهد.

کتاب «سی آیه سیاسی» را می‌توانید از اینجا (دانلود) کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top