تاریخ انتشار: شنبه 1401/02/10 - 08:24
کد خبر: 431186

تولید و پخش سینی کابل گالوانیزه در لاله زار تهران

تولید و پخش سینی کابل گالوانیزه در لاله زار تهران

تکنسین‌های برق در هنگام کابل کشی، در اکثر سیم کشی‌های ساختمانی، اصولا با مسیرهایی از سینی کابل روبرو خواهند شد که به گوشه‌ای از دیوار ساختمان و یا یک انحنا منتهی می‌شود. برای تغییر اینگونه مسیرها سینی کابل وابسته به تجهیزات و قطعات مهمی چون زانویی سینی کابل هستند، تا کابل ها به خوبی و بدون خم شدگی و یا هر آسیبی در مسیر درست قرار گیرند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سینی کابل ازجمله قطعات و ابزار مهم در صنعت سیم کشی ساختمان و یا فعالیت های صنعتی است که باعث ایجاد نظم و زیبایی بصری حجم بالای سیم و کابل می‌گردد. به طور کلی سینی‌کابل‌ها یک وسیله بسیار پرکاربرد جهت مدیریت درست سیم و کابل‌های برق و جایگزینی مناسب برای جلوگیری از باز کردن سیم‌کشی و یا منظومه‌های گذرگاه الکتریکی در ساختمان‌ها محسوب می‌شوند، شایان ذکر است که، مدیریت و پشتیبانی بهتر سینی‌کابل‌ها در گرو تجهیزات و قطعات وابسته به آن است. زیرا با به کارگیری قطعات و اتصالاتی چون: نردبان کابل، زانویی سینی کابل و لدر کابل سینی ها به راحتی مسیر سیم کشی را پوشش می‌دهند. سینی حامل کابل برق، از دو نوع پوشش محافظتی ساخته می‌شود، که سینی کابل گالوانیزهgalvanized tray از بادوام‌ترین و پرکاربردترین نوع آن در نظر گرفته می‌شود.

قیمت سینی کابل و در نهایت خرید سینی کابل به عوامل مهمی از جمله متریال اصلی، پوشش سطح و تولید مرغوب آن بستگی دارد. از این رو تولید کننده سینی کابل نقش بسزایی در این امر ایفا خواهد نمود، سینی کابل پارسیان نیز به عنوان تولید و پخش سینی کابل گالوانیزه در لاله زار تهران بالغ بر 15سال است که با بکارگیری نیروی متخصص و کاربلد مشغول به فعالیت است.

 

قیمت سینی کابل

قیمت سینی کابل باتوجه به موارد زیر سنجیده و تعیین می‌گردد.

  • جنس و یا متریال فلز پایه
  • نوع روکش و یا پوشش سطح سینی کابل(گالوانیزه)

 

اما باید به این نکته توجه کرد که، جنس سینی نگهدارنده کابل و یا متریال اصلی آن چیست؟

  • آلومینیوم
  • فولاد
  • استیل یا فولاد ضد زنگ

سه متریال فوق هستند که عمدتاً دارای ماهیتی ضد خوردگی و ضد زنگ دارند. نکته قابل توجه آن است که ماهیت مقاوم بودن هرکدام متفاوت بوده به نحوی که استیل و یا فولاد ضد زنگ مقاومت بیشتری در شرایط مختلف داشته و از این رو قیمت سینی کابل را افزایش میدهد.

خرید سینی کابل

لازمه اقدام به خرید سینی کابل آگاهی از سینی کابل‌هایی است که، تولید کننده موارد استاندارد را در حین تولید رعایت کرده باشد.

از جمله استانداردهای سینی‌کابل می توان به:

  • ضخامت استاندارد (حدوداً بین هشت دهم میلیمتر الی ۲ میلی متر )
  • عرض استاندارد (سایز های ۵، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۴۰، ۵۰ و ۶۰ سانتیمتر)
  • طول استاندارد (هر شاخه به طول ۲ و ۳ متری تولید و ارائه می‌گردد)
  • ارتفاع استاندارد ( ۴، ۵، ۶، ،۷ ۸، ۱۰ و ۱۵ سانتی)
  • جنس فلز پایه (متناسب با شرایط محیطی و مکان انتخاب می‌گردد. که به طور معمول از فولاد ضد زنگ، فولاد وآلومینیوم استفاده می‌شود)
  • پوشش محافظ (پوشش گالوانیزه سرد و یا گرم)

فروش سینی کابل و حتی خرید آن مستلزم آگاهی کامل از محیط بکارگیری آن و همینطور دما و رطوبت حاکم بر آن محیط است.

سینی کابل

سینی‌کابل، یک هدایتگر و حامل است. که جهت انتقال و نظم دهی سیم و کابل برق در سیستم سیم کشی ساختمان ها به کار برده می‌شود. مطابق با استاندارد های NEC نیز، سینی‌های کابل مجموعه ای از اتصالات و بخش‌های مرتبط با آن هستند. که نگهداری و محافظت ایمن سیم و کابل‌های برق و هدایت آنها در مسیرهای طراحی شده هدف اصلی آنان است.

سینی برق دارای انواع مختلفی به شرح ذیل می باشد.

  • نردبان کابل
  • سینی‌کابل ساده
  • سینی‌کابل مشبک
  • سینی‌کابل سبدی
  • سینی‌کابل پی وی سی

نردبان کابل

لدر کابل‌ یا همان نردبان کابل، بدون کاور و درپوش بوده که حداکثر تبادل هوا در میان سیم و کابل‌های حامل خود را موجب می‌شوند. این خصوصیت موجب از بین رفتن گرمای تولید شده توسط هادی‌های کابل برق شده که در نهایت خطر اتصال بین سیم‌ها را به صفر می‌رسانند. شایان ذکر است که نردبان کابل در هدایت کابل‌ها به صورت عمودی بسیار کاربردی است.

سینی کابل گالوانیزه

سینی کابل‌هایی که دارای پوشش گالوانیزه هستند؛ باعث دوام و عمر بیشتر کابل‌های حامل خود می‌گیرند. چراکه گالوانیزه در واقع روکشی است که از خوردگی، زنگ ضدگی و آسیب سینی‌های کابل جلوگیری می‌کند. پوشش گالوانیزه به دو صورت زیر انجام می‌پذیرد.

  • سینی کابل گالوانیزه سرد
  • سینی کابل گالوانیزه گرم

سینی کابل گالوانیزه سرد درواقع پوششی براق و صیقلی برابر 10الی20 میکرون بر روی متریال اصلی سینی کابل ایجاد می‌کند که این پوشش نازک برای استفاده در محیط‌هایی با دما و رطوبت زیاد کارآمد نبوده و نسبت به نوع گالوانیزه گرم زودتر دچار خوردگی و زنگ ضدگی می‌شود.

سینی کابل گالوانیزه گرم برخلاف نوع سرد پوشش ضخیمی به اندازه60 الی70 میکرون روی سطح سینی ایجاد می‌کند که این پوشش باعث کارآمدی بیشتر سینی کابل در محیط‌های با رطوبت و دمای زیاد خواهد شد.

تولید و پخش سینی کابل گالوانیزه در لاله زار تهران

تجهیزات سینی‌های کابل

بازدهی و عملکرد بهتر سینی‌کابلها وابسته به استفاده درست انواع اتصالات cable tray خواهد شد. درواقع اتصالات به راحتی و آسانی می‌توانند کابل و سیم‌های برق را در مسیرهای مختلف هدایت کنند. عمده وظیفه تجهیزات سینی کابل و یا اتصالات آنان شامل:

  • نصب سینی‌های کابل به یکدیگر
  • اتصال آنها به سقف و دیوار
  • اتصال سیم‌ها به درون زمین و طبقات بالا

می‌شوند. از جمله این اتصالات میتوان به :

  • سه راهی و چهار راهی
  • زانو سینی ۴۵ درجه و ۹۰ درجه
  • زانوی کابل افقی و عمودی
  • پیچ و مهره
  • کاور سینی
  • کابل درپوش
  • زانوی سینی کابل

اشاره کرد.

زانویی سینی کابل

تکنسین‌های برق در هنگام کابل کشی، در اکثر سیم کشی‌های ساختمانی، اصولا با مسیرهایی از سینی کابل روبرو خواهند شد که به گوشه‌ای از دیوار ساختمان و یا یک انحنا منتهی می‌شود. برای تغییر اینگونه مسیرها سینی کابل وابسته به تجهیزات و قطعات مهمی چون زانویی سینی کابل هستند، تا کابل ها به خوبی و بدون خم شدگی و یا هر آسیبی در مسیر درست قرار گیرند. زانویی سینی کابل درواقع نوعی اتصال دهنده و رابط بین دو سینی کابل است که در زوایا و عرض‌های متفاوتی تولید و ارائه می گردند. این تنوع زانوی سینی کابل‌ها کمک شایانی در نظم دهی و پشتیبانی بهتر کابل و سیم در قسمت‌هایی از ساختمان‌ها می‌کند که سینی و یا نردبان کابل به تنهایی نمی‌تواند آنجا را پوشش دهد و یا اینکه دارای دو سطح متفاوت هستند و نیاز به ارتباط دهنده‌ای چون زانو دارند.

تولیدکننده سینی کابل

قبل از اقدام به خرید و تهیه cable tray بررسی شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدکننده سینی کابل یک امر ضروری است. گروه‌‌های صنعتی که بر اساس استانداردهای موجود، سینی حمل کابل را تولید می‌کنند. کیفیت و دوام بهتری را نیز در محصولات خود ایجاد خواهند کرد. گروه صنعتی پارسیان از جمله این گروه‌های تولیدی نامبرده سینی کابل و اتصالات سینی کابل است. که پخش سینی کابل را نیز به بهترین نحو و با قیمتهایی کاملا رقابتی به انجام می‌رساند.

درنهایت

سینی کابل یکی از مهمترین تجهیزات در سیستم برق ساختمان محسوب می‌شود که باعث نظم، زیبایی بصری و تغییرات هدفمند در سیستم برق می‌گردد. ازآنجایی که در شرایط آب و هوایی مختلفی باید قرار گیرد پوششی برای محافظت از آن درنظر گرفته می‌شود؛ از این رو سینی کابل گالوانیزه یکی از پرکاربردترین تجهیزات برق در مناطقی است که دارای رطوبت و دمای بالا هستند. سینی کابل به دلیل هدایت بهتر و محافظت بیشتر از کابل و سیم‌های حامل خود نیاز به اتصالاتی چون: زانویی سینی کابل، سه راهی و چهار راهی، کابل درپوش و ... است. نردبان کابل و یا لدرکابل یکی از انواع سینی کابل است که بدون درپوش بوده و همین ویژگی آن از اتصالات و آتش سوزی احتمالی جلوگیری می‌نماید. قیمت سینی کابل نیز باتوجه به گالوانیزه بودن و متریال آن تعیین می‌شود. از این رو جهت خرید سینی کابل حتما باید آگاهی کامل در خصوص تولیدی سینی کابل بدست آورد چراکه تولید این محصول طبق استانداردهای خاصی صورت میپذیرد.

گروه صنعتی سینی و کابل پارسیان واقع در لاله زار تهران، فروش سینی کابل را بر پایه رضایتمندی مشتری و کسب اعتماد و اعتبار در میان همکاران خود بنا نهاده و ارائه بهترین قیمت سینی کابل در بازار جزو اهداف همیشگی آن می‌باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
اینفوگرافیک/آمار داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید +فیلم
پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور
خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل +فیلم
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top