تاریخ انتشار: شنبه 1401/02/10 - 15:50
کد خبر: 431257

قیمت میلگرد زاگرس | مقایسه میلگرد ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ زاگرس در آهن پویا

قیمت میلگرد زاگرس | مقایسه میلگرد ۱۲، ۱۴، ۱۶  و ۱۸ زاگرس در آهن پویا

در سایت آهن پویا به طور کامل قیمت میلگرد ۱۲ زاگرس، ۱۴، ۱۶ و همچنین میلگرد ۱۸ زاگرس درج شده است. شما به راحتی می‌توانید هرکدام از سایزهای میلگرد زاگرس را مشاهده و با مراجعه به سایت از قیمت روز میلگرد زاگرس اطلاع پیدا کنید، از طرفی اگر هم سوالی در این زمینه دارید با کارشناسان ما تماس بگیرد تا از کیفیت آن ها مطمئن شوید. این قیمت‌ها به صورت روزانه توسط کارشناسان ما به روز رسانی می‌شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، قیمت میلگرد زاگرس چه روندی را طی می کند؟ برای مقایسه میلگرد 12، 14، 16 و 18 زاگرس با آهن پویا همراه باشید. آهن پویا یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین سایت های خرید و فروش فولاد و میلگرد است که با چندین سال فعالیت در این حوزه توانسته جایگاه خود را به خوبی در بین مشتران تثبیت کند. از این رو شما می توانید با اطمینان کامل با کارشناسان این سایت در ارتباط باشید و با دریافت مشاوره رایگان سفارش خود را انجام دهید.میلگرد از گذشته تاکنون در پروژه‌های ساختمانی و صنعتی کاربردهای زیادی داشته است. در کشور ایران، کارخانه‌های مختلفی هستند که میلگرد تولید می‌کنند که معمولا هر کدام روش ساخت، استاندارد و ویژگی‌های خاصی برای تولید محصولات خود در نظر می‌گیرند. کارخانه صبا فولاد زاگرس یکی از تولیدکنندگان برتر میلگرد است که در شهرکرد واقع شده است. خیلی از افراد فعال در حوزه فولاد با محصولات این کارخانه آشنایی کامل دارند. کیفیت بالای این نوع میلگرد باعث شده است که اطلاع از قیمت میلگرد زاگرس برای همه افراد اهمیت زیادی داشته باشد. ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد قیمت میلگرد زاگرس صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

ویژگی‌های میلگرد زاگرس را بهتر بشناسیم

قبل از هرچیز به این موضوع اشاره کنیم که میلگرد زاگرس با علامت اختصاری SFZ در بندیل‌های 2 تا 2.5 بسته بندی می‌شوند. نحوه ساخت و استاندارد این میلگرد باعث شده که بتوان از آن برای بسیاری از پروژه‎های فولادی استفاده کرد. به طور کلی قیمت میلگرد زاگرس به پارامترهای مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا و... بستگی دارد. قیمت این محصول، در بازار فولاد، جزو میلگردهایی است که قیمت بالایی دارند، اما از طرفی از کیفیت خوبی هم برخوردار هستند. یکی دیگر از مزایای کارخانه صبا فولاد زاگرس این است که از نظر موقعیت جغرافیایی در مرکز کشور واقع شده و به همین دلیل برای بسیاری از پروژه‎ها قابل استفاده است. یکی از مزیت‌های میلگرد زاگرس این است که با استفاده از تکنولوژی زیمنس آلمان ساخته می‌شود و در این زمینه رقبای انگشت شماری دارد.

قیمت میلگرد زاگرس | مقایسه میلگرد ۱۲، ۱۴، ۱۶  و ۱۸ زاگرس در آهن پویا

مقایسه میلگرد 12، 14، 16 و 18 زاگرس

همان‌طور که در بالا صحبت کردیم، کارخانه تولیدی میلگرد زاگرس به این دلیل که در مرکز کشور واقع شده است و محصولات باکیفیتی دارد، باعث می‌شود که هزینه‌های حمل و نقل به حداقل برسد. در بین تمامی سایزهای میلگرد زاگرس، سایز 14 و 16 و در برخی از موارد، سایز 18 بیشترین کاربرد را در پروژه‌های ساختمانی و صنعتی دارد. به همین دلیل، اطلاع از قیمت میلگرد زاگرس دغدغه فعالان بازار فولاد است. روند قیمت میلگرد 12 زاگرس با میلگرد 14، 16 و همچنین 18 این کارخانه متفاوت است و شما باید باتوجه به سازه موردنظر، یکی از انواع این میلگرد را خریداری کنید. هرکدام از گریدهای میلگرد آجدار در بخش‌های مختلفی از سازه استفاده می‌شوند و کارایی‌های متفاوتی دارند. به طور کلی، میلگردهای آجدار این کارخانه در گرید A3 تولید می‌شوند و نوع ساخت آن‌ها به صورتی است که باعث افزایش و مقاومت بتن و در نتیجه مقاومت بالای سازه موردنظر می‌شود. آج‌های میلگرد زاگرس به صورت هفت و هشت و جناقی است و از نوع نیمه سخت است. قیمت میلگرد 16 زاگرس برای سازندگان اهمیت زیادی دارد؛ چرا که پُرمصرف است. به طور کلی قیمت میلگرد زاگرس مانند سایر مقاطع فولادی با نوساناتی همراه است. در سایت آهن پویا به طور کامل قیمت میلگرد 12، 14، 16 و همچنین میلگرد 18 زاگرس درج شده است. این قیمت‌ها به صورت روزانه توسط کارشناسان ما به روز رسانی می‌شوند.

قیمت میلگرد زاگرس | مقایسه میلگرد ۱۲، ۱۴، ۱۶  و ۱۸ زاگرس در آهن پویا

در سایت آهن پویا به طور کامل قیمت میلگرد 12 زاگرس، 14، 16 و همچنین میلگرد 18 زاگرس درج شده است. شما به راحتی می‌توانید هرکدام از سایزهای میلگرد زاگرس را مشاهده و با مراجعه به سایت از قیمت روز میلگرد زاگرس اطلاع پیدا کنید، از طرفی اگر هم سوالی در این زمینه دارید با کارشناسان ما تماس بگیرد تا از کیفیت آن ها مطمئن شوید. این قیمت‌ها به صورت روزانه توسط کارشناسان ما به روز رسانی می‌شوند.

سخن پایانی

با توجه به مطالب گفته شده، می‌توان به این نتیجه رسید که کیفیت میلگرد زاگرس به صورتی است که می‌تواند برای بسیاری از پروژه‌های ساختمانی انتخاب خوبی باشد. نوع ساخت و ترکیبات مکانیکی و شیمیایی این میلگرد باعث شده که کیفیت بالایی داشته باشد و بتواند در اجرای پروژه به شما کمک کند. شما عزیزان به راحتی می‌توانید میلگرد کارخانه زاگرس را از آهن پویا خریداری کنید. کارشناسان ما در آهن پویا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top