تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/02/11 - 08:11
کد خبر: 431319

آیا می‌توان به صرافی کوکوین اعتماد کرد؟

آیا می‌توان به صرافی کوکوین اعتماد کرد؟

در سال ۲۰۲۰، صرافی کوکوین هدف یک هک قرار گرفت که در آن کلید‌های خصوصی مرتبط با کیف پول داغ به سرقت رفت. در پی این حمله، تعدادی از ارز‌های رمزنگاری شده از جمله BTC و ETH به مبلغ حدود ۲۸۵ میلیون دلار به سرقت رفتند. هنگامی که هکرها رمزارزها را دزدیدند، توانستند به سرعت آنها را در صرافی‌های غیرمتمرکز بفروشند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، شاید قبل از هر چیز بهتر است بدانید که به نظر می‌رسد صرافی کوکوین برای معامله‌گران با تجربه و فعال ارز‌های دیجیتال، ‌ایده‌آل است. این صرافی دسترسی به صد‌ها توکن و همچنین امکان معامله محصولات آتی و استفاده از اهرم را ارائه می‌دهد. همه این‌ها را با کارمزد‌های نسبتاً پایین ترکیب کنید، تا صرافی کوکوین را به یک انتخاب جذاب به عنوان صرافی ارز دیجیتال تبدیل کند.

اما برخی مسائل وجود دارد که به واسطه آنها، افراد مبتدی کمتر به فعالیت در آن تمایل پیدا می‌کنند. KuCoin در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد و ادعا می‌کند که یکی از صرافی‌های پیشرو در ارائه خدمات امن ارزهای دیجیتالی است. دفتر این شرکت در سیشل مستقر است.

در ادامه به بررسی برخی ویژگی‌های صرافی کوکوین خواهیم پرداخت تا ببینیم که آیا این صرافی برای فعالیت مناسب است یا خیر. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اما قبل از هر چیز برای صرافی کوکوین ورود کلیک کنید.

 

صرافی کوکوین در یک نگاه

  • صرافی کوکوین متمرکز است، بنابراین معاملات از طریق شخص ثالث انجام می‌شود، که می‌تواند امنیت را افزایش دهد
  • بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال در صرافی کوکوین برای خرید و فروش موجود است
  • کارمزد‌های رقابتی
  • امکان سپرده و نگهداری دارایی رایگان، اما برای برداشت از صرافی باید هزینه پرداخت کنید
  • معاملات حاشیه‌ای و گزینه‌های اهرمی را ارائه می‌دهد که به شما این امکان را می‌دهد که سود خود را از طریق اهرم چند برابر کنید.
  • یک ربات تجاری را ارائه می‌دهد تا به طور خودکار برای شما معامله کند
  • امکان معامله آتی ارز‌های دیجیتال
  • وجود فرصت‌های متعدد برای به دست آوردن توکن‌های اضافی از طریق استخراج ابری، ادغام، و وام‌های رمزنگاری

جهت مشاهده تمامی جزئیات و نکات مربوط به این صرافی، صفحه صرافی کوکوین را مشاهده کنید.

چه ارزهای دیجیتالی در کوکوین وجود دارد؟

صرافی کوکوین در حال حاضر دسترسی به بیش از ۵۰۰ توکن ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد. برخی از سکه‌های محبوب‌ ارائه شده در صرافی کوکوین عبارتند از:

  • بیت کوین (BTC)
  • اتریوم (ETH)
  • لایت کوین (LTC)
  • بیت کوین کش (BCH)
  • سولانا (SOL)
  • پولکادوت (DOT)
  • ماتیک (MATIC)
  • اتم (ATOM)
  • لینک (LINK)
  • دسنترالند (مانا)

صرافی کوکوین همچنین جفت‌های معاملاتی مختلفی را ارائه می‌کند، از جمله جفت‌های مبتنی بر BTC و KuCoin (KCS)، که کوین بومی صرافی KuCoin می‌باشد. قیمت‌های معاملاتی در صرافی کوکوین بر اساس تتر (USDT)، که یک استیبل کوین است و به دلار آمریکا متصل می‌باشد، انجام می‌شود.

امنیت صرافی کوکوین

آیا می‌توان به صرافی کوکوین اعتماد کرد؟

صرافی کوکوین از پروتکل‌های امنیتی استاندارد برای محافظت از حساب‌ها استفاده می‌کند، و همچنین می‌توانید احراز هویت دو مرحله‌ای را انجام دهید. از آنجایی که ایرانیان امکان احراز هویت در صرافی کوکوین را ندارند، باید بدون انجام احراز هویت در آن فعالیت کنید. خوشبختانه این صرافی فرآیند احراز هویت اجباری ندارد، و می‌توانید بدون مشکل در آن فعالیت کنید.

در سال ۲۰۲۰، صرافی کوکوین هدف یک هک قرار گرفت که در آن کلید‌های خصوصی مرتبط با کیف پول داغ به سرقت رفت. در پی این حمله، تعدادی از ارز‌های رمزنگاری شده از جمله BTC و ETH به مبلغ حدود ۲۸۵ میلیون دلار به سرقت رفتند. هنگامی که هکرها رمزارزها را دزدیدند، توانستند به سرعت آنها را در صرافی‌های غیرمتمرکز بفروشند.

در آن سال جانی لیو، مدیرعامل کوکوین در بیانیه‌ای گفت که کاربران بابت سرقت ۲۸۵ میلیون دلاری، از طریق پوشش بیمه ای و صندوق جبران خسارت، مبالغ به سرقت رفته کاربران را پرداخت کردند. علاوه بر این، KuCoin می‌گوید اقداماتی را برای کاهش احتمال وقوع مجدد این اتفاق، از جمله استقرار مجدد کیف پول‌های داغ و به‌روزرسانی پروتکل‌های مدیریت ریسک، در نظر گرفته است.

با تمام این اوصاف، می‌توان صرافی کوکوین را جز سختگیرانه‌ترین صرافی های ارز دیجیتال در ضمینه امنیتی دانست.

مراحل خرید و فروش در صرافی کوکوین

از معایب کوکوین می‌توان به عدم امکان خرید مستقیم ارزدیجیتال از طریق ریالی است. برای اینکه بتوانید در صرافی کوکوین خرید و فروش انجام دهید، ابتدا باید از طریق صرافی‌های داخلی، پول خود را به ارز تتر تبدیل کنید. پس از اینکه مقدار مورد نیاز تتر خود را فراهم کردید، آن را به کیف پول خود در صرافی کوکوین انتقال می‌دهید. این کار باعث تحمیل هزینه‌های کارمزد اضافی به مشتری می‌شود. با این حال فراموش نکنید که در هیچکدام از صرافی های خارجی نمی‌توان با ریال خرید و فروش انجام داد!

پس از انتقال تتر خود به صرافی کوکوین، می‌توانید آن را به هر ارز دیجیتال دیگری که مایل هستید تبدیل کنید. با مراجعه به صفحه بهترین صرافی های ارز دیجیتال، می‌توانید لیست صرافی های معتبر را مشاهده کرده، و برای خرید و فروش تتر و دیگر ارزها استفاده کنید.

آیا می‌توان به صرافی کوکوین اعتماد کرد؟

کوکوین دارای کیف پول اختصاصی است و شما می‌توانید دارایی خود را در همان صرافی نگهداری کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم هیچ وقت پول خود را در صرافی نگه ندارید و آن را به یک کیف پول خارجی مثل تراست ولت انتقال دهید.

برای اینکه بتوانید ارز دیجیتال خود را به ریال تبدیل کنید باید مراحل فوق را به صورت برعکس انجام دهید. ابتدا ارز دیجیتال خود را به تتر تبدیل کرده، و سپس آن را به یک صرافی داخلی انتقال می‌دهید. سپس در صرافی داخلی تتر خود را به ریال چنج کنید، و آن را به حساب بانکی خود واریز ‌کنید.

آیا می‌توان به صرافی کوکوین اعتماد کرد؟

در حال حاضر صرافی‌های زیادی وجود دارند که می‌توان از آنها استفاده کرد و ریسک خطرهای احتمالی را نیز پایین آورد. به دلیل تحریم های بین المللی، فعالیت در صرافی‌های خارجی مثل کوکوین، همیشه با مشکلاتی همراه است. با این حال صرافی کوکوین را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای فعالیت ایرانیان دانست.

علاوه بر صرافی‌های خارجی، در حال حاضر صرافی‌های معتبر داخلی زیادی نیز وجود دارند که می‌توانید از آنها برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنید. این پلتفرم‌ها علاوه بر اینکه خطری ندارند، امکان واریز و برداشت ریالی را نیز برای شما فرآهم میکنند که در نهایت باعث کاهش هزینه‌های کارمزدی شما می‌شود. صفحه صرافی های ارز دیجیتال، یکی از منابع معتبر برای شناسایی و بررسی کلیه صرافی های فعال می‌باشد، که می‌توانید از آن بهره ببرید.

نکته‌ای که در استفاده از صرافی‌های خارجی باید به آن توجه کنید این است که پیشنهاد می‌شود حتماً با آی پی ثابت در آنها کار کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top