تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/02/13 - 18:41
کد خبر: 431585

قیمت انواع یخچال ایستاده چقدر است؟

قیمت انواع یخچال ایستاده چقدر است؟

یخچال ایستاده تک درب ۷۰ سانتی: در تولید این یخچال از تزریق فوم پلی یورتان استفاده شده است و به دلیل کم مصرف بودن گزینه ی خوبی برای استفاده در سوپر مارکت می باشد. قدرت کمپرسور این محصول ۱.۴ اسب می باشد که در نوع خودش بسیار محصول پر قدرتی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یخچال ایستاده صنعتی یکی از تجهیزات کاربردی و پر فروش می باشد که بیشتر مواقع در سوپر مارکت، داروخانه، قنادی، قصابی و مراکز فروش جهت نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی مورد استفاده قرار می گیرد. در این یخچال فروشگاهی سیستم خنک سازی با نمونه های خانگی متفاوت است. داشتن شیشه هایی از جنس سکوریت نشکن در این محصول باعث می شود که اتلاف انرژی به کمترین حد خود برسد و هیچ سرمایی از یخچال صنعتی خارج نشود. تعداد درب ها و طبقات یخچال ایستاده متغیر می باشند و مشتریان می توانند طبق نیاز خود تعداد درب و طبقات را کم و زیاد کنند. این محصول به دلیل داشتن ابعاد گوناگون برای مکان هایی که محدودیت فضایی دارند و فضای کافی ندارند نیز می تواند کارایی داشته باشد و مورد استفاده قرار بگیرد. وجود سیستم سرمایشی در این یخچال ارزان باعث می شود که سرمای داخل یخچال بطور یکسان باشد و دما در کل یخچال ویترینی یکنواخت پخش شود و محتوای داخل یخچال تازه باقی بمانند. بکار گیری از ورق های استیل در این یخچال سوپرمارکتی ایستاده باعث شده است تا به راحتی بتوانید آن را بدون هیچونه نگرانی از خرابی یا زنگ زدگی بشویید. لازم به ذکر است که نوع عایق بندی در این محصول از نوع پلی یورتان می باشد.

ابعاد یخچال ایستاده

یخچال های ایستاده در ابعاد: 60، 70، 90، 120 و 200 سانتی متری تولید می شوند

انواع یخچال ایستاده چیست؟

 

  • یخچال ایستاده تک درب

  • یخچال ایستاده دو درب

  • یخچال ایستاده سه درب

  • یخچال ایستاده چهار درب

  • یخچال ایستاده شش درب

  • یخچال داروخانه ای

  • یخچال پروتئینی

  • یخچال لبنیاتی

  • یخچال سوپرمارکتی

  • یخچال نوشیدنی

  • یخچال قصابی

یخچال ایستاده تک درب

جنس شیشه های به کار رفته در ساخت این محصول سکوریت نشکن می باشد و دارای نشانگر دیجیتالی دما می باشد. این یخچال فروشگاهی در ابعاد 60،70، 90 تولید می شود. لازم به ذکر است که شما مشتریان می توانید استیکر دلخواه خود
را برای نصب رو یخچال سفارش دهید.

یخچال ایستاده تک درب 60 سانتی: این یخچال به دلیل داشتن ابعادی کوچک مناسب استفاده در مکان هایی می باشد که فضای کوچکی دارند. این یخچال ابعادی کوچکی دارد ولی دارای قدرت موتور بسیار خوبی می باشد.

یخچال ایستاده تک درب 70 سانتی: در تولید این یخچال از تزریق فوم پلی یورتان استفاده شده است و به دلیل کم مصرف بودن گزینه ی خوبی برای استفاده در سوپر مارکت می باشد. قدرت کمپرسور این محصول 1.4 اسب می باشد که در نوع خودش بسیار محصول پر قدرتی است.

یخچال ایستاده تک درب 80 سانتی: در این محصول امکان این فراهم شده است که لوگوی انتخابی شما توسط CNC بر روی دستگاه نصب شود. جنس بدنه ی آن گالوانیزه می باشد و دارای عایق بندی فوم نیز م باشد.

مشخصات فنی یخچال ایستاده تک درب
قدرت کمپرسور 1.4 HP
ابعاد یخچال 215*60*60 CM
جنس بدنه گالوانیزه رنگی
جنس شیشه دو جداره وکیوم
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
روشنایی LED
طبقات قابل جابجایی دارد

یخچال ایستاده دو درب

یخچال ایستاده دو درب نوعی دیگر از یخچال صنعتی می باشد که در دو جنس بدنه استیل و گالوانیزه تولید و عرضه می شود. این یخچال سوپری در همه ی فروشگاه ها، مغازه ها و ... کاربرد دارد و قابل استفاده می باشد.

یخچال ایستاده سه درب

این یخچال در دو نوع استیل و گالوانیزه تولید می شود و قابل سفارش است. و در تولیدش از تزریق فوم پلی اورتان استفاده شده است.

یخچال ایستاده چهار درب

این یخچال مقرون به صرفه در دو مدل پشت بسته و دو طرف نما تولید می شود که در هر دو مدل امکان اجرای استیکر سفارشی وجود دارد. در تولید این مدل نیز از دو مدل استیل و گالوانیزه استفاده شده است.

یخچال ایستاده شش درب

این یخچال مقرون به صرفه در دو نوع نوفراست و دیفراست تولید می شود. که دارای طرح ها و مدل های گوناگونی می باشد که در فروشگ های بزرگ، لبنیاتی هاو... کاربردی می باشد.

یخچال دراوخانه ای

این محصول برای نگهداری انواع دارو ها در داروخانه مورد استفاده قرار می گیرد. این یخچال صنعتی در ابعاد گوناگونی با رعایت تمامی اصول بهداشتی تولید و عرضه می شود.

یخچال پروتئینی

این یخچال ویترینی در فروشگاه های سوسیس و کالباس مورد استفاده قرار می گیرد. جنس بدنه ی این محصول جهت عدم تغییر مزه مواد غذایی استیل می باشد. و دارای درب های شیشه از جنس سکوریت نشکن و عایق تزریق فوم پلی ورتان می باشد.

یخچال لبنیاتی

همانطور که از نامش پیداست محصولی برای نگهداری انواع لبنیات می باشد. که طبق سفارش مشتری با موتور های گوناگونی ساخته می شود.

یخچال سوپرمارکتی

این یخچال مجهز به نورپردازی LED می باشد که در سوپر مارکت ها برای نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی مورد استفاده قرار می گیرد. این یخچال صنعتی که به نام یخچال تجاری نیز معروف می باشند یخچال های فروشگاهی رابرای شما تولید وعرضه می کنند، ازاین روی که در جزء رکن های اساسی هر سوپرمارکت، فروشگاه وهایپرمارکت است که برند الکترواستیل نیز یخچال های فروشگاهی برای سوپرمارکت را تولید می کند.

یخچال نوشیدنی

این محصول جهت خنک سازی و خنک نگه داشتن دمای نوشیدنی در فست فودی ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با نام های یخچال نوشابه پپسی و یخچال نوشابه کوکاکولا در بین مردم شناخته شده است.

یخچال قصابی

این یخچال در قصابی ها برای نگهداری گوشت ها استفاده می شود که دارای دو قسمت آویز لاشه و قسمت دیگر طبقه هایی برای نگهداری تکه های گوشت می باشد

برای خرید یخچال ایستاده لازم است به چه نکاتی دقت کنیم؟

قیمت انواع یخچال ایستاده چقدر است؟

قبل از اینکه سفارش خود را نهایی و ثبت کنید لازم است که شرایط آب و هوایی مکانی که در آن زندگی می کنید را در نظر بگیرید و سپس محصول را سفارش دهید. موارد دیگری که اهمیت دارند دمای یخچال، ابعاد،جنس بدنه، کاربرد می توان اشاره کرد.

یخچال ایستاده چه کاربرد هایی دارد؟

یخچال ایستاده به دلیل تنوع بسیار بالایی که دارد در بسیاری از مکان ها میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. و متقاضیان می توانند طبق نیاز خود مدل یخچال خود را انتخاب کنند و سفارش دهند.

قیمت یخچال ایستاده

یخچال ایستاده به دلیل داشتن تنوع در مدل و اندازه دارای قیمت ثابتی نمی باشد و عوامل زیادی در تعیین قیمت این محصول نقش دارند. با توجه به تعداد درب ها و نوع موتور می توان قیمت ها را محاسبه کرد.

قیمت انواع یخچال ایستاده چقدر است؟

یخچال ایستاده صنایع برودتی یخچالسازان

صنایع برودتی یخچالسازان، یکی از معتبر ترین تولید کننده ها در زمینه انواع یخچال صنعتی می باشد که یکی از پر فروش ترین آن ها یخچال های ایستاده هستند که در انواع مختلف و با ویژگی های منحصر به فردی تولید می شوند.از این یخچال ایستاده فروشگاهی می توان برای نگهداری محصولات مختلف در فروشگاه ها، مغازه ها، سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها استفاده کرد که در تمامی آن ها سیستم گردش هوا به صورت یکسان است.

شماره تماس: 09128464653 آدرس سایت:https://yakhchalsazan.com/

یخچال ایستاده صنایع برودتی اونیور

یخچال ایستاده ویترینی صنایع برودتی اونیور از جنس بدنه (استیل، گالوانیزه) با موتور های (سابکول، امبراکو برزیلی، کارتون تایلند) در ابعاد های ۶۰ سانتی، ۷۰ سانتی، ۱۲۰ سانتی، یک و نیم متری و دو متری تولید می‌شود. این دسته از محصولات صنعتی در فروشگاه ها، هایپرستار ها، مغازه ها، سوپر مارکت ها مورد استفاده قرار می‌گیرد شما می توانید به صورت آنلاین این یخچال را خریداری کنید.

شماره تماس: 09128007182 آدرس سایت: https://univer.ir/

یخچال ایستاده صنایع برودتی کلدسنتر

یخچال ایستاده سوپرمارکتی از محصولات پر فروش صنایع برودتی کلد سنتر می باشد که توسط این شرکت ، یخچال های صنعتی در ابعاد و مدل های متنوع تولید می شود. می توان از نمونه های تولیدی یخچال فریزر ایستاده صنعتی به یخچال ایستاده تک درب که (مخصوص نگهداری نوشیدنی می باشد و به خاطر ابعاد کوچکی که دارد و در استیکر ها متنوعی تولید می شود و بین طرفداران خود محبوب می باشد) و یا می توان به یخچال ایستاده سه درب صنعتی که به خاطر ( ویترینی بودن و فضای بزرگی که دارد فروش بالایی دارد)، اشاره کرد.

شماره تماس 09128634676 آدرس سایت:https://coldcenter.org/

سایر فروشندگان

  • صنایع برودت سرما https://brodatsarma.com
  • صنایع برودتی آرامیس مارکت https://aramismarket.ir
  • صنایع برودتی ریما سرما https://rimasarma.ir
  • صنایع برودتی کولست https://coolest-refrigerator.ir
  • صنایع برودتی پرنس سرما https://princesarma.ir
  • صنایع برودتی سردین کالا https://sardinkala.ir
  • صنایع برودتی امین برودت https://aminbrodatsarma.com
  • صنایع برودتی زئوس https://zeusboroodat.com
  • صنایع برودتی نارنیا سرما https://narniasarma.ir
  • صنایع برودتی دی https://deymarket.ir
  • صنایع برودتی ونوس https://venusboroodat.com
  • صنایع برودتی اورست https://everestboroodat.com
  • صنایع برودتی یخچال مارکت https://yakhchalmarket.ir
  • صنایع برودتی دنار سرما https://donarsarma.ir
  • مجموعه کینو پروداکت https://kinoproduct.ir
  • صنایع برودتی اورانوس برودت https://uranoosboroodat.com/
  • صنایع برودتی خانه سرما https://cold-house.ir/
  • صنایع برودتی البرز برودت https://alborzboroodat.ir/
مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top