تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/02/18 - 16:03
کد خبر: 431889

قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه ۲۰۲۲ (استانبول)

قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه ۲۰۲۲ (استانبول)

به گزارش سایت دندانپزشکی آیریک به آدرس iricclinic.com : قیمت پایه ایمپلنت دندان در ترکیه حدودا ۶۰۵ دلار و ۴۵۰ یورو می باشد. که با قیمت دلار و یورو در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ معادل ۱۳.۵ الی ۱۸ میلیون تومان می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ایمپلنت دندان مطمئن ترین راه برای کاشت دندان از دست رفته است. ایمپلنت دندان قیمت های مختلفی دارد و همیشه یکی از سوالات پر تکرار این است که قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه چقدر است؟

اگر شما هم در کشور ترکیه سکونت دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا قیمت ایمپلنت در ترکیه و شهر استانبول را شرح می دهیم.

خدمات دندانپزشکی در کشورهای خارجی معمولا گران هستند همچنین خدمات ایمپلنت دندان در ترکیه نسبت به قیمت ایمپلنت دندان در تهران گرانتر هستند.

اگر به هر دلیلی دندان های خود را از دست داده اید، بهترین درمان برای جایگزینی دندان از دست رفته ایمپلنت دندان است. ایمپلنت دندان در واقع همان کاشت دندان طبیعی است که جای خالی دندان شما را پر میکند.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان یک پایه فلزی از جنس تیتانیوم دارد که به جای ریشه دندان قرار داده می شود و نام دیگر این پایه فیکسچر است که از جنس تیتانیوم می باشد و سازگاری کاملی با بافت های بدن دارد.

پس از کاشته شدن پایه ایمپلنت دندان و جوش خوردن با استخوان فک، مرحله بعدی که بستن هیلینگ است می باشد. بعد از قراردادن هیلینگ ، قالبگیری انجام می شود و توسط لابراتوار دندانپزشکی ساخته می شود.

ایمپلنت دندان قیمت های مختلفی دارد که در کشورهای مختلف متفاوت می باشد و عوامل مختلفی در قیمت هر واحد ایمپلنت دندان تاثیرگذار هستند.

بیشتر بخوانید: قیمت ایملپنت دندان (سال 1401)

قیمت انواع ایمپلنت دندان در ترکیه شهر استانبول

ایمپلنت دندان در کشور ترکیه بسیار تنوع دارد و از نظر وجود انواع برند ایمپلنت دندان محصولات تمام کشورها را دارد مانند: ایمپلنت آمریکایی – ایمپلنت کره ای و ...

قیمت انواع ایمپلنت دندان در ترکیه نسبت به کشورهای دیگر مناسب است اما نسبت به قیمت ایمپلنت در تهران بالاتر است که در ادامه قیمت ایمپلنت در ترکیه و شهر استانبول را با معادل دلار شرح میدهیم.

* این مقاله با قیمت دلار در اردیبهشت ماه سال 1401 محاسبه شده است *

به گزارش سایت دندانپزشکی آیریک به آدرس iricclinic.com : قیمت پایه ایمپلنت دندان در ترکیه حدودا 605 دلار و 450 یورو می باشد. که با قیمت دلار و یورو در اردیبهشت ماه سال 1401 معادل 13.5 الی 18 میلیون تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت دندان در تهران حدودا از 3 میلیون تومان برای ایمپلنت ایرانی و 16 میلیون تومان برای بهترین ایمپلنت دندان های سوییسی و آمریکایی می باشد.

ایمپلنت دندان های سوئیسی اشترومن نیز از قیمت 670 دلار معادل قیمت 19 میلیون تومان در کیفیت های حداقل و معمولی می باشد. اما بهترین ایمپلنت های اشترومن با کیفیت بالا نیز از قیمت حدودا 770 یورو تا 875 یورو می باشد.

که معادل حدودا 23 میلیون تومان و 26 میلیون تومان می باشد که این ایمپلنت های باکیفیت در ایران حدودا از قیمت 14 تا 16 میلیون تومان عرضه می شوند.

بالاترین قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه نیز به ایمپلنت سوئیسی اشترومن روکسالید اکتیو تعلق دارد که در حدود 940 دلار معادل 26 میلیون تومان می باشد و این مارک ایمپلنت دندان در ایران با قیمت 16 میلیون تومان عرضه می شود.

لازم بذکر است در نظر داشته باشید که ایمپلنت دندان های با کیفیت در ایران به همراه روکش دندان عرضه می شوند اما در کشور ترکیه قیمت ایمپلنت دندان فاقد روکش است و باید هزینه روکش دندان را نیز به آن اضافه کنید.

قیمت روکش ایمپلنت دندان در ترکیه

روکش ایمپلنت دندان آخرین مرحله از درمان کاشت ایمپلنت است که در واقع همان تاج سفید رنگ دندان است که دیده می شود و جویدن را بر عهده دارد.

همانطور که در بالاتر گفتیم قیمت روکش ایمپلنت دندان در ترکیه در تمامی مدل ها جداگانه محاسبه می شود و به قیمت هایی که در بالا گفتیم اضافه می شود. اما در ایران تفاوت دارد و ایمپلنت دندان های با کیفیت با روکش ایمپلنت دندان عرضه می شوند.

این یکی از مزیت های منحصر بفرد قیمت ایمپلنت دندان در ایران است که در واقع باعث کاهش 2 تا 4 میلیونی قیمت ایمپلنت هر واحد دندان می شود و اگر تعداد دندان های شما زیاد باشد مبلغ زیادی را صرفه جویی کرده اید.

روکش های PFM در ترکیه با قیمت 180 دلار معادل حدودا 5 میلیون تومان در ایران می باشد. که قیمت این نوع روکش ایمپلنت دندان در ایران 2 میلیون تومان است.

روکش های با کیفیت تر که مقاومت و زیبایی بالاتری دارند با نام زیرکونیوم شناخته می شوند و در ترکیه قیمتی معادل 255 دلار معادل 7 میلیون تومان می باشد. روکش های زیرکونیوم در ایران قیمتی معادل 3.5 میلیون تومان دارند.

مراحل ایمپلنت دندان چقدر طول میکشد؟

 مراحل ایمپلنت دندان متفاوت است و بر اساس شرایط هر شخص متغیر است. اما بصورت کلی مراحل ایمپلنت دندان از 2 الی 6 ماه زمان لازم دارد تا از جراحی ایمپلنت دندان تا نصب روکش ایمپلنت انجام شود و بتوانید بصورت کامل از دندان خود استفاده کنید.

مراحل ایمپلنت به این دلیل طولانی است که لازم است تا پایه ایمپلنت دندان با استخوان فک بصورت کامل جوش بخورد و پس از آن میتوان ادامه درمان را انجام داد.

اما اگر میخواهید درمان ایمپلنت را بصورت فوری (یکروزه) انجام دهید و از قیمت ایمپلنت فوری آگاه شوید مطلب زیر را بخوانید.

بیشتر بخوانید: ایمپلنت فوری دندان چیست؟

ایمپلنت دندان فوری یا یکروزه روشی جدید و سریع برای کاشت ایمپلنت دندان است که کل مراحل جراحی و کاشت ایمپلنت دندان در یک روز انجام می شود و به همین دلیل به ایمپلنت یکروزه نیز معروف شده است.

ایمپلنت فوری نیازمند شرایط خاص و ویژه ای است تا بتوان از این روش استفاده کرد. در واقع شخصی که نیازمند ایملپنت فوری است باید از لحاظ سلامت دهان و دندان و شرایط استخوانی خوبی بهره مند باشد تا بتواند از این روش ایمپلنت فوری استفاده کند.

درمان های جانبی ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان گاها نیازمند یکسری درمان های جانبی می باشد که عوامل مختلفی برای درمان های جانبی تاثیر دارند. مثلا افرادی هستند که مدت زمان زیادی است که دندان خود را از دست داده اند و به دلایلی به دندانپزشکی مراجعه نکرده اند. این افراد دچار تحلیل استخوان فک و ضعیف شدن ناحیه مورد نظر می شود.

این افراد به درمانی بنام پیوند استخوان با تزریق پوست استخوان نیاز دارند تا پس از بازسازی استخوان ناحیه مورد نظر، بتوان کاشت ایمپلنت دندان را به درستی و مطمئن انجام داد.

همچنین اگر این اتفاق در دندان های عقبی بوجود آید به مرور زمان سینوس هایی که در بالای آن ناحیه قرار دارد از محل خود جابجا می شوند و به سمت پایین متمایل می شوند که به این مشکل افت سینوس می گویند و نیازمند درمان سینوس لیفت است تا سینوس ها را به جای اصلی خود بازگردانند.

سینوس لیفت نیز مانند پیوند استخوان که درمان های جانبی ایمپلنت دندان هستند، گاها ممکن است مورد استفاده قرار گیرند و به قیمت ایملپنت دندان اضافه شود.

باید در نظر داشته باشید که درمان های جانبی ایمپلنت دندان در کشور ترکیه نیز قیمت های بالاتری نسبت به ایران دارند که به قیمت نهایی ایمپلنت دندان در ترکیه اضافه خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
احد
1401/03/10 - 01:29

چقدر جالب فکر نمیکردم قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه گرون تر از ایران باشه خوبه حداقل توی این مورد جلوییم
خانم شمس
1401/03/14 - 02:05

من از این اطلاع رسانی شما مراجعه کردم به کلینیک دندانپزشکی آیریک فقط میتونم بگم ممنون خسته نباشید.
متخصص ایمپلنت دندان دکتر آقاجری یک ایمپلنت دندان برام انجام دادن فوق العاده ان انسانی شریف و کاربلد خیلی ممنون
مرتضی زیرک
1401/03/22 - 02:19

بسیار جامع و کامل بود ممنون. من از همه چی رای بودم فقط دندانپزشکی آیریک اگر فضای بزرگتری تدارک ببینن عالی میشه ماشالله شلوغه فضا کم شده
علی
1401/05/29 - 16:33

چقدر خوب که قیمت ایمپلنت در ترکیه رو با ایران مقایسه کردید واقعا لازم داشتم ممنون
ثریا
1401/06/12 - 14:18

خوب بود استفاده کردم ولی من ایمپلنت ارزانتر توی استانبول پیدا کردم اما خودم میخوام تو دندانپزشکی آیریک با دکتر آقاجری انجام بدم چون کیفیت برام مهمتره
میرزایی
1401/06/18 - 16:22

الان که تو استانبول ایمپلنت دندان شده الماس هرجا میریم قیمت های فضایی میدن همون بهتر تو ایران انجام بدم با این قیمت هایی که تو دندانپزشکی آیریک گفتید عالیه همونجا انجام بدم باتشکر
تورهای مسافرتی آفری
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
افزایش ۴۰۰ درصدی روان‌پریشی اسرائیلی‌ها پس از حمله ایران
بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
کاهش قیمت جهانی طلا
حمایت از صنایع پیشران برای رشد تولید
قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
افزایش امنیت با توسعه هوشمندسازی در طرح‌های پلیسی
ارائه رایگان خدمات سلامت روان در مراکز جامع خدمات سلامت کشور
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
آخرین وضعیت سیل سیستان و بلوچستان
شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل
آمریکا درحال آماده‌سازی بسته کمکی یک میلیارد دلاری برای اوکراین
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
نخستین هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه برگزار شد
هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top