تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/02/19 - 17:02
کد خبر: 432028

مقایسه سایت ALIBABA با سایت EBAY

مقایسه سایت ALIBABA با سایت EBAY

اگر به هر دلیلی از خرید خود از یکی از سایت های Alibaba و Ebay نیز مطمئن نیستند و به دنبال مقایسه‌ای دقیق از نحوه خرید، مزایا و معایب این دو فروشگاه اینترنتی بزرگ هستید، در این مقاله سعی کرده‌ایم تا شما را به طور کامل با خرید از Alibaba و خرید از ebay آشنا کنیم. با گروه تجاری ققنوس همراه باشید..

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، همواره افرادی هستند که به خرید مستقیم محصولات جدید و باکیفیت از سایت های معتبر خارجی علافه بسیاری دارند و ترجیح میدهند خرید خود را از یک سایت خارجی انجام دهند. دو فروشگاه اینرنتی بزرگ و معتبر علی بابا و ایبی از محبوبترین فروشگاه های آنلاین برای افرادی هستند که دنبال خرید از سایت خارجی میباشند. خرید از Alibaba و خرید از Ebay زمانی میتواند مقرون به صرفه و امن باشد که از کارگزاران خرید یا واسطه گران جهت خرید مستقیم از این سایت ها کمک بگیرید. از آنجا که امکان خرید مستقیم از دو سایت علی بابا و ایبی برای ایرانیان داخل کشور بدون واسطه وجود ندارد، کارشناسان گروه تجاری ققنوس در تمامی مراحل منبع یابی کالا، خرید محصول، مذاکره با فروشنده، پرداخت وجه و .. کنار شما خواهند بود.

اگر به هر دلیلی از خرید خود از یکی از سایت های Alibaba و Ebay نیز مطمئن نیستند و به دنبال مقایسه‌ای دقیق از نحوه خرید، مزایا و معایب این دو فروشگاه اینترنتی بزرگ هستید، در این مقاله سعی کرده‌ایم تا شما را به طور کامل با خرید از Alibaba و خرید از ebay آشنا کنیم. با گروه تجاری ققنوس همراه باشید..

 

معرفی خرید از سایت خارجی Alibaba و Ebay

خرید از سایت خارجی ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد؛ اما اگر بتوانید به خوبی با شرایط خرید از آنها آشنا شوید و از کارشناسان فعال در زمینه خرید ازسایت های معتبر خارجی کمک بگیرید، قطعا خریدی مفید و مطمئن را تجربه خواهید کرد. خرید از Alibaba و خرید از Ebay نیز مراحل و شرایط خاص خود را برای یافتن محصول مورد نظر، فروشنده معتبر، شیوه پرداخت امن و.. دارند که در ابتدا بهتر است با هر یک از این سایت ها به طور خلاصه آشنا شوید. در ادامه معرفی کوتاهی از هر دو سایت علی بابا و ایپی ارائه میدهیم و به مقایسه و بررسی تفاوت های آنها خواهیم پرداخت.

خرید از Alibaba

در چند سال اخیر سایت Alibaba توانسته با گسترش ارتباطات خود، به یکی از بهترین سایت های خارجی در جهان تبدیل شود؛ بنابراین خریداران بسیاری به دنبال خرید از سایت خارجی علی بابا هستند. علی بابا یکی از بزرگترین فروشگاه های چینی در زمینه خرید و فروش آنلاین میباشد که خدمات گسترده‌ای را به کاربران خود ارائه میدهد. خدمات خرید و فروش در انواع مختلفی نظیر فروشنده به فروشنده، خریدار به فروشنده و خریدار به خریدار از جمله ویژگیهای متمایز خرید از Alibaba میباشند.

خرید از سایت خارجی علی بابا سبب شده تا ارتباط خوبی میان تامین کنندگان چینی با خریداران از سراسر جهان ایجاد شود و تجار و وارد کنندگان بسیاری به دنبال خرید عمده از Alibaba باشند. اگر شما هم قصد خرید از Alibaba یا خرید از Ebay را دارید، خوب است بدانید کالاهای چینی متنوع، باکیفیت و اقتصادی بسیاری در این دو فروشگاه بزرگ به فروش میرسند.

جالب است بدانید سایت خرید علی بابا در سال 1999 توسط جک ما راه اندازی شد و در ابتدا هدف او از راه اندازی این سایت، ارتباط تامین کنندگان و فروشندگان چینی با تامین کنندگان ازسایر نقاط جهان بوده است؛ اما در ادامه توانسته با گسترش خدمات و امکانات خود، ارتباط خوبی میان خریداران، فروشندگان و.. در سراسر دنیا برقرار کند. شرکت Alibaba فعالیت خود را با 18 نفر آغاز کرده بود و در سال 2000 توانست حدود 1 میلیون نفر را جذب خود کند؛ در نهایت در چند سال اخیر به یکی از غول های تجارت الکترونیک تبدیل شده است و بسیاری ترجیح میدهند خرید از Alibaba را تجربه کنند.

خرید از Ebay

خرید از Ebay یا خرید از Alibaba احتمالا گزینه اول بسیاری از شما خریداران برای خرید از سایت خارجی معتبر باشد؛ اما بهتر است پیش از آشنایی با مزایای هر کدام و نحوه خرید از آنها، آشنایی کلی با فروشگاه اینترنتی ایبی نیز داشته باشید. سایت خرید ebay یک فروشگاه آنلاین بزرگ خرید و فروش میباشد که توسط یک شرکت چند ملیتی مدیریت میباشد. تنوع محصولات در این سایت برای خرید از ebay بسیار زیاد است و تقریبا میتوانید هر کالایی را که میخواهید در این فروشگاه اینترنتی پیدا کنید. پیر امیدیار کارآفرین 28 ساله فردی است که این شرکت بزرگ را برای خرید و فروش های انلاین در سطح جهان راه اندازی کرده است و توانسته با ارائه خدمات و مزایای متنوع، به یکی از بهترین ها در این عرصه تبدیل شود.

مقایسه سایت ALIBABA با سایت EBAY

یکی از مهمترین دلایلی که سبب جذب خریداران و کاربران زیادی به خرید ازebay شده است، حراجی ها و مزایده های فوق العاده‌ای هستند که در این سایت برگزار میشوند. علاوه بر این، سایت ایبی در تمام کشورهای دنیا در دسترس است و عضویت در آن نیز برای همه رایگان میباشد. خرید از Ebay و خرید از Alibaba با تخفیفات قابل توجه‌ای هم همراه است و کارشناسان گروه تجاری ققنوس یک خرید مقرون به صرفه و با کیفیت را برای شما از این سایت های معتبر خارجی تضمین خواهند کرد.

مراحل عضویت در سایت Alibaba

برای خرید از سایت خارجی و استفاده از خدمات آنها، در ابتدا لازم است در سایت یک حساب کاربری ایجاد کنید و عضو شوید. برای خرید از Alibaba و خرید از Ebay نیز نیاز دارید تا یک حساب کاربری بسازید و سپس نسبت به خرید یا فروش کنید. برای شروع فرایند خرید از Alibaba و ساخت اکانت در سایت علی بابا، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  • در ابتدا لازم است به راحتی وارد سایت Alibaba به نشانی www.alibaba.com شوید. (بهتر است از کامپیوتر استفاده کنید)
  • بر روی گزینه Join Free در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  • سپس میتوانید برای عضویت یکی از آیکون های شبکه های اجتماعی (فیسبوک، گوگل، توئیتر و..) را از کشوی نمایش داده شده انتخاب کنید.
  • برای ساخت اکانت و خرید ازalibaba کافی است آدرس ایمیل خود را وارد کنید، به صفحه بعدی بروید، کد اعتبارسنجی را اضافه و بر روی گزینه Submit کلیک کنید.
  • ساخت حساب کاربری شما در سایت علی بابا به اتمام رسیده است.

آموزش مراحل ساخت اکانت در Ebay

اگر قصد خرید از سایت خارجی ایبی را دارید، اول باید یک حساب کاربری بسازید تا بتوانید محصولات مورد نظر خود را خرید یا به فروش برسانید. ساخت اکانت برای خرید از Ebay رایگان است و کافی است چند مرحله ساده را به ترتیب انجام دهید تا بتوانید از مزایا و خدمات فوق العاده خرید و فروش در این سایت بهره مند شوید. برای ساخت اکانت در سایت ebay، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  • وارد وبسایت ایبی شوید و بر روی گزینه "Register" در بالای صفحه کلیک کنید.
  • کادرهای خواسته شده را پر کنید. (نام و نام خوانودگی، آدرس ایمیل، نام و رمز عبور اکانت ایبی مورد نظر خود)
  • برای ثبت نام و خرید از Ebay، بر روی گزینه "Submit" کلیک کنید.
  • اگر قصد ساخت اکانت خریدار را دارید، گزینه "Yes, Continue" را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد برای دسترسی به حساب کاربری خود، بر روی گزینه "My eBay" کلیک کنید.
  • سپس بر روی گزینه "Account" کلیک کنید و درصورت نیاز اطلاعات بیشتری همچون آدرس یا حساب پی پال خود را وارد کنید.

مراحل خرید از Alibaba

به طور کلی پروسه خرید از Alibaba و خرید از Ebay به گونه‌‌ای طراحی شده است که عموم مردم بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا و بخرند. ممکن است مراحل خرید Alibaba کمی سخت به نظر برسد؛ اما حضور کارگزاران خرید مسلط و مجرب مانند کارشناسان گروه تجاری ققنوس، کلیه فرایند خرید از سایت خارجی را از ابتدا تا انتها برای شما آسان خواهند کرد و دیگر نگران پیدا کردن محصول باکیفیت، فروشنده معتبر، شیوه پرداخت امن و.. نخواهید بود. برای خرید از Alibaba و خرید از ebay، در ابتدا لازم است وارد حساب کاربری خود شوید یا یک اکانت بسازید. سپس برای خرید از علی بابا میتوانید مراحل ساده زیر را دنبال کنید:

  • ساخت اکانت علی بابا: اولین مرحله از خرید از سایت خارجی، ساخت اکانت میباشد. برای خرید از Alibaba باید طبق مراحلی که بالاتر توضیح دادیم، یک حساب کاربری ایجاد کنید تا بتوانید به خرید یا فروش محصول در این سایت بپردازید.
  • محصول مورد نظر خود را جستجو کنید: روش های متعددی برای یافتن کالای مورد نظر برای خرید از Alibaba وجود دارند، ولی بهترین راه استفاده از نوار جستجو در بالای صفحه سایت میباشد. شما میتوانید نتایج جستجوی خود را توسط فیلترهایی همچون نوع کالا، قیمت و.. محدود کنید.
  • فروشندگان مختلف را مقایسه کنید: خرید ازیک فروشنده مطمئن و معبر در فرایند خرید از سایت خارجی بسیار مهم است. از آنجا که میلیون ها فروشنده در سایت Alibaba فعالیت میکنند، به سایقه فروش آنها و نظرات کاربران دیگر توجه زیادی داشته باشید.
  • سفارش خود را ثبت و کالا را تحویل بگیرید: در اخرین مراحل از خرید از Alibaba، پس از مذاکره و برقراری ارتباطبا فروشنده باید خرید خود را نهایی کنید و تراکنش خرید خود را به اتمام برسانید تا بتوانید محصول خریداری شده را دریافت کنید.

مقایسه سایت ALIBABA با سایت EBAY

مراحل خرید از Ebay

اگر فقط قصد خرید از Ebay را دارید و میخواهید یک خرید امن و مطمئن را از این سایت خارجی تجربه کنید، کافی است چند مرحله ساده را انجام دهید تا بتوانید یک معامله خوب داشته باشید. برای خرید از سایت خارجی ebay چند مرحله زیر را به درستی انجام دهید:

  • عضویت در سایت ebay: اگر قبلا در ایبی عضو نشده‌اید، برای خرید از ebay لازم است یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. حتما قوانین سایت را بخوانید و اطلاعات خود را به درستی وارد کنید.
  • به کلاهبرداران دقت کنید: توجه داشته باشید که به عنوان یک خریدار تازه کار ممکن است مورد هدف برخی کلاهبرداران قرار بگیرید؛ بنابراین به هر فروشنده‌ای اعتماد نکنید و اطلاعات شخصی خود را در اختیار آنها قرار ندهید.
  • کالای دلخواه خود را جستجو کنید: پس از این که در ایبی ثبت نام کردید، برای خرید از ebay باید به دنبال کالای مورد نظر خود در سایت بگردید. کافی است کلمات کلیدی مرتبط با محصول را در کادر جستجوی مربوطه وارد و سرچ کنید.
  • خرید کنید: پس از این که کالای دلخواه خود را پیدا کردید، جزئیاتی مانند قیمت، اعتبار فروشنده، اطلاعات حمل و نقل، شرایط و توضیحات را دوباره بررسی کنید و سپس خرید خود را نهایی کنید.

مزایا و معایب خرید از Alibaba

قطعا دلایل بسیار زیادی وجود دارند که ممکن است شما را ترغیب به خرید از Alibaba یا خرید از ebay کنند؛ اما توجه به مزایا و معایب خرید از هر سایت خارجی یکی از مهمترین نکاتی است که پیش از شروع فرایند خرید و تامین کالا باید به آنها توجه داشته باشید. همانطور که میدانید سایت علی بابا یکی از بزرگترین عرضه کنندگان بین المللی در حال فعالیت است و امکان خرید مستقیم از Alibaba برای خریداران وجود دارد. البته دقت داشته باشید که محصولات شرکت علی بابا در این فروشگاه اینترنتی به فروش نمیرسند و این سایت همانند یک واسطه میان انواع فروشندگان و خریداران در سطح جهان فعالیت میکند.

مزایای خرید از Alibaba عبارتند از :

  • بهره مندی از بهترین قیمت ها و بیشترین سود در مقایسه با سایت های عمده فروشی دیگر
  • تنوع گسترده محصولات
  • امکان فروش و طراحی محصولات برند شخصی
  • امکان برقراری ارتباط با انواع فروشندگان و تامین کنندگان
  • کنترل و نظارت بر شیوه بسته بندی و نحوه ارسال کالا
  • پس از خرید از Alibaba و پیش از ارسال کالا، امکان کنترل سفارشات وجود دارد.

معایب خرید از Alibaba

  • ممکن است هنگام خرید از سایت خارجی alibaba، توسط محصول شبیه به خودش نباشد.
  • برای واردات آنها نیاز به انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا دارید.
  • حمل و نقل کالا ممکن است طول بکشد.
  • وجود تفاوت های فرهنگی هنگام ارتباط با فروشندگان خارجی
  • تعداد کم نیروی کار

مزایا و معایب خرید از ebay

گسترش اینترنت شیوه خرید مردم را نیز تغییر داده و بسیاری از افراد تمایل به خرید از سایت خارجی برای دریافت محصولات باکیفیت و مطمئن دارند. پروسه خرید از ebay و خرید alibaba برای ایرانیان داخل ایران تا حدودی ناممکن است؛ زیرا امکان خرید مستقیم و ارسال مستقیم کالا از فروشنده وجود ندارد. حضور کارگزار خرید گروه تجاری ققنوس این فرایند را برای شما بسیار راحت خواهد کرد. کارگزاران خرید گروه تجاری ققنوس به عنوان یک واسطه کلیه امور مربوط به تامین و خرید از سایت خارجی را برای شما انجام خواهند داد. همچنین لازم نیست نگران شیوه حمل و ارسال کالاها باشید؛ زیرا سرویس های حمل بار ما آماده ارائه خدمات مختلف جهت حمل و انتقال کالاهای شما از هر نقطه‌ای به داخل کشور میباشد.

فروشگاه اینترنتی ebay یکی از چندین وبسایتی است که خرید و فروش آنلاین را بسیار راحت کرده است و باعث صرفه جویی در هزینه های شما میشود. با این حال با تمام مزایایی که خرید از ebay با خود به همراه دارد، معایبی هم وجود دارند. مزایا و معایب خرید از ebay عبارتند از:

  • مزیت اصلی خرید از ebay و خرید از alibaba، راحتی شما ست. شما میتوانید به راحتی در سایت جستجو کنید و محصول دلخواه خود را پیدا کنید.
  • امکان دسترسی همه افراد به سایت ebay وجود دارد.
  • طیف گسترده‌ای از محصولات در سایت ایبی وجود دارند؛ در نتیجه شما میتوانید انواع مختلفی از یک محصول را مشاهده و انها را با هم مقایسه کنید.
  • خرید از ebay آسان و سرگرم کننده است.
  • ممکن است کالایی که میخرید دقیقا شبیه آن چیزی نباشد که انتظارش را دارید.
  • برخی از فروشندگان ممکن است اطلاعات دقیقی از محصول ارائه ندهند.
  • اگر مجبور شوید هزینه ارسال کالا را بپردازید، هزینه خرید از ebay ممکن است گران شود.

چه افرادی در سایت alibaba فعالیت میکنند ؟

بالاتر اشاره کردیم که سایت علی بابا در ابتدا به منظور ایجاد ارتباط میان تامین کنندگان چینی و صاحبان کسب و کار در سراسر دنیا راه اندازی شد؛ اما در ادامه توانست با گسترش خدمات خود، خریداران و تامین کنندگان بیشتری که صاحب کسب و کارهای کوچک و بزرگ هستند را به خود جذب کند. خرید از alibaba بیشتر به خریداران عمده فروش اختصاص دارد. معمولا تامین کنندگان فعال در این سایت افرادی هستند که محصولات تولیدی خود یا مواد خام را به فروش میرسانند و خریداران اکثرا عمده فروش، خرده فروش یا صاحبان کسب و کارهایی هستند که منابع خود را از طریق خرید ازalibaba خرید از ebay یا سایر سایت خارجی تامین میکنند.

همچنین در برخی شرایط، صاحبان کسب و کار و تولید کنندگان ترجیح میدهند تا مواد خام را از سایت علی بابا بخرند و با استفاده از آنها محصولات برند شخصی خود را تولید کنند که این روش بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود. در نتجه اغلب افرادی که خرید از سایت خارجی مانند خرید از alibaba یا خرید از ebay را انتخاب میکنند، تجار و تولید کنندگانی هستند که به دنبال محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه برای گسترش کسب و کار خود میباشند.

چه محصولاتی در سایت ebay به فروش میرسند ؟

اگرشما هم تصمیم به خرید از ebay و استفاده از خدمات خرید و فروش فوق العاده آن را دارید، یکی از اولین و مهمترین قدم ها برای شما این است که محصولات موجود و قابل فروش در این سایت را بشناسید تا به درستی نسبت به خرید آنها اقدام کنید. همچنین این روش به شما کمک خواهد کرد تا جستجوی بهتری نیز برای پیدا کردن کالای مورد نظر خود نیز داشته باشید و محبوبترین کالاها برای خرید از ebay را بشناسید.

انواع کفش ها، اکسسوری ها و زیورآلات مختلف، انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، موتورها، کالاهای تجاری و صنعتی، عروسک ها، وسایل مربوط به نگهداری ازحیوانات خانگی، اسباب بازی، انواع لوازم ورزشی، تبلت، کامپیوتر، لپ تاپ و.. از جمله محصولاتی هستند که شما میتوانید برای خرید از ebay انتخاب کنید.

مقایسه خرید از alibaba و خرید از ebay

برای این که بتوانید مقایسه بهتری از دو سایت علی بابا و ایبی داشته باشید، قصد داریم توضیحی دریاره اصلی ترین تفاوت های این دو شرکت بزرگ بدهیم. در ابتدا خوب است بدانید نوع کسب و کارها در هر دو سایت alibaba و ebay مشابه یکدیگر است. خرید از سایت خارجی ممکن است تفاوت هایی را هنگام ارتباط خریدار و فروشنده به همراه داشته باشد؛ اما مدل کسب و کار و خرید از alibaba و خرید از ebay شبیه به یکدیگر است. علاوه بر این مدل های کسب و کار علی بابا و ایبی اشتراکات زیادی دارند؛ زیرا هر دو شرکت پلتفرم های الکترونیکی ساخته‌اند که خریداران را به فروشندگان در سراسر جهان به هم مرتبط میکنند. همچنین هر دو شرکت امکان خرید و فروش آنلاین را برای افراد و صاحبان کسب و کار فراهم کرده‌اند و عمدتا از معاملاتی که رخ میدهند و خدمات بازاریابی که ارائه میکنند، درآمد کسب میکنند.

Ebay در سال 1995 تاسیس شد و در سال 1998 در اختیار عموم قرار گرفت. همچنین تمام فروشگاه هایایبی درسراسر دنیا دردسترس هستند. ایبی پلتفرم الکترونیکی خود را در ebay.com و سایر سایت های کوچک و محلی خود را در eBay.de و eBay.co.uk راه اندازی کرده است تا همه بتوانند امکان خرید از ebay را داشته باشند. علی بابا در سال 1999 تاسیس شد و در سال 2014 به صورت عمومی عرضه شد. علاوه بر این، شرکت علی بابا تمام درآمد خود را از چین به دست می ‌آورد و خرید ازalibaba به اندازه خرید از ebay جهانی نیست. شرکت علی بابا سایت های خرده فروشی زیر را برای مصرف کنندگان در چین و.. مدیریت میکند:

  • Taobao Marketplace (تائوبائو): بزرگترین مقصد خرید آنلاین چین
  • پلتفرم Tmall: بزرگترین پلتفرم واسطه (شخص ثالث) چین برای برندها و خرده فروشان
  • Juhuasuan: محبوب ترین بازار خرید گروهی چین توسط کاربران فعال ماهانه آن

علاوه بر این سه فروشگاه اینترنتی بزرگ، علی بابا به صورت Alibaba.com (سایت عمده فروشی جهانی)، 1688.com (سایت عمده فروشی چین) و AliExpress (بازار مصرف جهانی) نیز فعالیت میکند. تمام این موارد سبب شده‌اند تا خرید از سایت خارجی به ویژه خرید از ebay و خرید از alibaba بسیار مورد توجه خریداران از سرتاسر دنیا قرار بگیرد.

کلام پایانی

اگر شما هم به دنبال خرید از سایت خارجی مانند خرید ازebay و خرید ازalibaba هستید، سرویس خرید آنلاین از سایت های معتبر خارجی گروه تجاری ققنوس یکی از بهترین و قدیمی ترین خدمات ما در زمینه خرید و تامین کالا میباشد. کارشناسان ما به شما کمک خواهند کرد علی رغم محدودیت ها و مشکلات ناشی از تحریم ها، بتوانید کالاهای دلخواه خود را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی جهانی مانند آمازون، ایبی، علی بابا، علی اکسپرس، تائوبائو و.. تهیه کنید. برای تجربه خریدی امن و متفاوت، با کارشناسان گروه تجاری ققنوس در وبسایت ما به نشانی fnxshipping.com همراه باشید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top