به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، احمد محرمزاده بابیان اینکه مجلس و دولت به معیشت و مقام معلمان توجه میکند، گفت: از آغاز بهکار مجلس یازدهم و دولت سیزدهم بهصورت متحدانه تاکید بر اجرای طرح رتبهبندی معلمان را داشتند، چراکه پایه و اساس توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش نشأت میگیرد.
وی ادامه داد: زمانی قصد داشتند تا سند ۲۰۳۰ را در آموزش و پرورش اجرا کنند، ولی با هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی، مانع اجرای این سند ننگین شدند.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر لزوم کیفیسازی آموزش در مدارس تاکید کرد و یادآور شد: استعدادیابی و کیفیسازی آموزش در مدارس انتظاری است که از آموزش و پرورش شهرستان داریم.
دوباره
چهار سال رفته دانشگاه فرهنگیان باز حقوق بگیر شده اما باز درس نداده و هفتگی دوروز به عنوان معلم پرورشی بوده و بقیه روزها دانشگاه فرهنگیان ،دز کل هشت سال خدمت تحصیلی داشته ۲۲سال خدمت واقعی ..و بازنشسته شده ،واقعا نمونه آماری دارم
اما معلم هست مثلا سال ۶۸وازد تربیت معلم شده دو سال وارد تربیت معلم شده و بعد وارد. مدرسه شده و تدریس صد درصدی کلاس داشته یا مدیر بوده و الا ن سی و یک سال خدمت واقعی واقعی دارد. آیا. جایگاه هردو معلم باید یکی باشد از نظر معلمی هنوز هم استمرار خدمت داشته تا الان سی و یک سال خدمت واقعی واقعی در کلاس و مدرسه
آیا جایگاه کسی که سی یک سال خدمت واقعی داشته و هنوز استمرار خدمت زده با جایگاه کسی که ۲۲سال خدمت واقعی داشته و بازنشسته شده و در رفته از آموزش پرورش یکی است ؟؟؟؟یک روز هم استمرار خدمت نزده و خروج زده