تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/02/28 - 08:34
کد خبر: 432813

جذابترین اجراهای عصر جدید در مرحله نیمه نهایی کدامند؟

جذابترین اجراهای عصر جدید در مرحله نیمه نهایی کدامند؟

اولین اجرا متعلق به دختران رزمی کار گروه دپا از صفا دشت تهران بود. در این اجرا طرح های اصیل کاشی ایرانی با حرکات فاخر این دختران و طراحی زیبای لباسشان به نمایش گذاشته شد. همین امر باعث شد تا ۴ رای سفید داوران را دریافت نمایند و به مرحله نظر سنجی مردمی در مرحله فینال ورود کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در ایران با وجود استعدادهای جوان در جهات مختلف ورزشی، موسیقی، هنری، سرگرمی جای یک برنامه استعداد یابی، به منظور بهتر دیده شدن استعدادهای کشور، بسیار خالی بود. تا این که با پخش برنامه عصر جدید از شبکه 3 سیما، بخشی از این خلا پر شد.

در واقع این برنامه مخاطب محور با هدف کشف استعدادهای مختلف در اقصی نقاط کشور تولید گردید و با به نمایش گذاشتن استعدادهای جوان، موفق به معرفی آن ها را در ایران گردید و زمینه رشد و ترقی این افراد را فراهم نمود.

البته به دلیل استقبال زیاد و جنبه های مثبت این برنامه، تا کنون دو فصل از آن پخش شده است و فصل سوم برنامه هم در مرحله نیمه نهایی در حال پخش است. به همین منظور در ادامه به معرفی جامعی از مرحله نیمه هایی فصل سوم این برنامه پرطرفدار از شبکه سه و اجراهای جذاب آن می پردازیم.

آشنایی با فصل سوم عصر جدید

فصل سوم برنامه عصر جدید به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی و با حضور داورانی چون امین حیایی(بازیگر)، کارن همایون فر( موسیقیدان)، ژاله صامتی(بازیگر) و مجید اسماعیلی(تهیه کننده) در حال پخش می باشد. فصل جدید این برنامه هم زمان با عید شعبان 1400 مصادف با 27 اسفند ماه بر روی آنتن شبکه سه رفت و قرار است تا عید غدیر سال 1401 هم ادامه داشته باشد.

برای شرکت در برنامه عصر جدید به عنوان بزرگ ترین برنامه استعداد یابی در ایران باید پس از فراخوان عصر جدید، افراد ویدئوهای خود را در چارچوب تعیین شده به آدرس تعیین شده برنامه، ارسال نمایند و پس از بررسی ویدئوهای ارسالی، افرادی که با آن ها تماس گرفته می شود، وارد مراحل راستی آزمایی شده و پس پذیرفته شدن و تمرین برای اجرا بر روی صحنه فراخوانده می شوند.

نکته قابل توجه این جاست که برای شرکت در این برنامه گروه سنی و شغل خاصی در نظر گرفته نشده است و افراد بدون هیچ محدودیتی می توانند، به صورت تکی یا گروهی، برای شرکت در این برنامه اقدام نمایند.

زمان پخش برنامه شنبه و یک شنبه های هر هفته، ساعت 22:30 و بازپخش آن فردای همان روز در ساعت 15:30 از شبکه 3 سیما می باشد.

جذابترین اجراهای عصر جدید در مرحله نیمه نهایی کدامند؟

نگاهی به اجراهای جذاب و پربازدید مرحله نیمه نهایی

مرحله نیمه نهایی در بین 31 استعداد برتر و راه یافته از مرحله مقدماتی اجرا می شود. در این مرحله هر شب شاهد اجرای پنج گروه متفاوت در عرصه های مختلف می باشیم که در نهایت میان پنج اجرا، دو گروه از شرکت کنندگان با رای داوران به گروه نظر سنجی مردمی وارد شده و برای ورود به فینال رای خواهند آورد.

تا کنون دو قسمت از مرحله نیمه نهایی با اجراهای جذاب، مهیج و شادی بخش بر روی آنتن شبکه سه رفته است که در این جا به معرفی و نقد و بررسی جذاب ترین اجراهای مرحله نیمه نهایی در فصل سوم عصر جدید می پردازیم.

معرفی اجراهای قسمت اول مرحله نیمه نهایی

در قسمت اول شاهد اجراهایی رنگارنگ و متنوع از گروه پیشگامان حافظه، حرکات نمایشی گروه ترانه، هنرمایی آنیسا و ستیلا، اجرای جذاب گروه رسا و اجرای باورنکردنی محمد شهنواز بودیم.

  • اولین اجرا متعلق به گروه پیشگامان حافظه بود که توانستند قدرت حافظه خود را با اجرایی جذاب و داستانی چشمگیر در معرض نمایش قرار دهند و در نهایت با چهار رای سفید و نظرات مثبت داوران نتایج خوبی را به دست آورند.
  • گروه ترانه از اصفهان، دومین اجرا از این قسمت است که با زنگ طلایی مجید اسماعیلی از بخش مقدماتی به این مرحله راه یافتند. این گروه با اجرایی آهنگین، حرکات کاراته را در معرض نمایش قرار دادند. اقتدار، هماهنگی و قدرت این گروه از ویژگی های بارزی است که نتیجه آن چهار رای مثبت و ورود به مرحله نظر سنجی مردمی گردید.
  • اجرای سوم و متفاوت عصر جدید با هنرمایی گروه سرود رسا بر روی صحنه رفت. در این اجرا، بچه های دهه هشتادی و و نودی، سرودی از دهه شصت را با صدایی زیبا و حرکاتی دلنشین در معرض نمایش قرار دادند. این اجرای ماندگار و خاطره انگیز با تشویق تماشاگران و کسب چهار رای سفید از داوران مسابقه خاتمه یافت.
  • اجرای چهارم عصر جدید متعلق به آنیسا و ستیلا با محوریت اهدای عضو بود. این دو کودک دوست داشتنی از شیراز موفق شدند تا با حرکاتی زیبا و داستانی تراژدی، اشک داوران را در آورند و پس از کسب چهار رای سفید به نظر سنجی مردمی راه یابند.
  • آخرین اجرا هم متعلق به محمد شهنواز خواننده ی خوش صدا و خوش نفس از شهر قدس تهران بود. این خواننده با اصالت کردی، توانست با صدای زیبا و دلنشین نظر داوران را به خود جلب نماید و با خواندن قطعه ای کردی، تسلط خوانندگی خود را به رخ بینندگان برنامه بکشد و موفق به کسب چهار رای مثبت از داوران گردد.

جذابترین اجراهای عصر جدید در مرحله نیمه نهایی کدامند؟

قسمت دوم نیمه نهایی عصر جدید

در این قسمت از برنامه شاهد ورزش و حرکات فرم در ترکیب با معاری چشنواز میهن مان با اجرای گروه دپا، عاشقانه ای وطنی برای خلیج فارس عزیز با اجرای گروه شصت ثانیه، اجرایی تک و نادر با چرخش 360 درجه ای با نقش آفرینی احمد رضا گلکار، صدایی که موسیقی ایران به آن نیاز دارد با خوانندگی هومن یار محمدی از تهران و وروجک های شیرین و پهلوان های آینده با اجرای گروه پهلوانک های ایران زمین بودیم.

قسمت دوم نیمه هایی با 5 اجرای جذاب و زیبا بر روی آنتن شبکه سه رفت و به گفته داوران جذابیت اجراها به قدری بالا بود که انتخاب را برای آن ها بسیار مشکل کرد.

  • اولین اجرا متعلق به دختران رزمی کار گروه دپا از صفا دشت تهران بود. در این اجرا طرح های اصیل کاشی ایرانی با حرکات فاخر این دختران و طراحی زیبای لباسشان به نمایش گذاشته شد. همین امر باعث شد تا 4 رای سفید داوران را دریافت نمایند و به مرحله نظر سنجی مردمی در مرحله فینال ورود کنند.
  • گروه شش نفره عصر جدید با عنوان 60 ثانیه، دومین اجرا را برعهده داشتند. این گروه با پوشیدن لباس نیروی دریایی و خواندن آهنگ خلیج فارس توانست 4 رای سفید را از آن خود کند و به یکی از جذاب ترین و پربازدید ترین اجراهای این دوره تبدیل شود.
  • سومین اجرا به گروه پهلوانک های ایران زمین از کلیه نقاط کشور تعلق دارد. این گروه متشکل از کودکانی چابک و علاقه مند به ورزش های زورخانه ای است که با حرکاتی زیبا و نمایشی توانستند نظر مثبت داوران را با کسب چهار رای سفید و راه یابی به نظر سنجی مردمی به مرحله فینال به دست آورند.
  • پنجمین اجرا توسط هومن یار محمدی در معرض نمایش قرار گرفت، این شرکت کننده در مرحله مقدماتی از میان تماشاچیان و بدون عبور از مراحل مختلف برای راه یافتن به عصر جدید بر روی صحنه رفت و اجرایی زیبا را در معرض نمایش قرار داد. این خواننده خوش شانس و خوش صدا در مرحله نیمه نهایی هم خوش درخشید و با سه رای سفید، به عنوان صدایی که این روزها موسیقی ایران کم دارد، شناخته شد.

آخرین اجرا متعلق به احمد رضا گلکار از تهران بود. وی در مرحله مقدماتی خطرات مختلفی نظیر حرکات آکروباتیک را همراه با آتش بازی به جان خرید و توانست به مرحله نیمه نهایی راه یابد. در این مرحله هم ابتدا با لباس دلقک وارد شد و با اجرای چرخش های 360 درجه در ارتفاع ، نفس تماشگران را در سینه حبس کند. این بند باز و بازیگر حرفه ای سیرک موفق به کسب چهار رای سفید گردید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top