تاریخ انتشار: شنبه 1401/02/31 - 08:21
کد خبر: 432950

حکم احتمالی درخصوص بازی پرسپولیس-تراکتور

در پرونده بازی نیمه تمام پرسپولیس وتراکتور احتمالا امید عالیشاه محروم خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روزنامه فرهیختگان، بازی پرسپولیس و تراکتور در حالی نیمه تمام ماند که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید نتیجه نهایی آن را به زودی اعلام کند. اما یکی از کارشناسان حقوقی فدراسیون فوتبال می گوید حکم احتمالی به سود پرسپولیس خواهد بود.

آرش شکرریز با ابراز تاسف نسبت به اتفاقات رخ‌داده درخصوص نتیجه بازی پرسپولیس مقابل تراکتور گفت: «اول بگویم باید تاسف خورد وقتی باشگاه‌ها نام فرهنگی را یدک می‌کشند و به‌هیچ‌وجه ظرفیت فرهنگی بین تماشاگران رعایت نمی‌شود. درخصوص سوال شما، مسئولیت هواداران یک مسابقه با میزبان برگزاری بازی است. توقف این بازی به‌علت رفتار تحریک‌آمیز یا قوه قاهره نبود، منظور از قوه قاهره همان سیل و توفان و جنگ است. مشابه این اتفاق در بازی استقلال و فجر در سال۷۷ هم رخ داد، یک‌بار هم در بازی با سپاهان با یک تیم ‌دیگر رخ داد. با توجه به اتفاقات رخ‌داده و طبق ماده ۶۵ و ۸۵ نتیجه بازی ۳ بر صفر به‌سود پرسپولیس می‌شود.»

شکرریز در ادامه به حرکت عالیشاه اشاره کرد و گفت: «وقتی به طرف عالیشاه سنگ پرتاب کردند او نباید سنگ را به طرف تماشاگران پرتاب می‌کرد. رفتار او احتمالا محرومیت و جریمه خواهد ‌داشت.»

وی درخصوص میزان محرومیت احتمالی کاپیتان دوم پرسپولیس گفت: «از یک تا ۳ جلسه محرومیت به‌علاوه صدمیلیون جریمه خواهد شد، البته بستگی دارد سابقه داشته باشد یا خیر. ممکن است در رای اغماض کنند و یکی، دو جلسه از محرومیت را ببخشند.»

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top