به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به گزارش روابط عمومی شرکت لبنیات پاستوریزه پاک؛ وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جلسات مستمر با اهالی رسانه، مطبوعات و مدیران روابط عمومی رسانهها به منظور طراحی الگویی صحیح و کارآمد در حوزه رسانه خبر داد.
مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه نیز ضمن معرفی روابط عمومی به عنوان یکی از واحدهای اثرگذار در سازمانها، از لزوم ارتقای مدیران این بخش و بهکارگیری نیروهای توانمند خود در این عرصه سخن گفت.
در بخش دیگری از این جلسه، با تاکید بر اجرای جلسات ماهانه، مدیران روابط عمومی رسانهها به بیان دغدغههای خود در حوزه ارتباطات و روابط عمومی پرداخته و خواستار استمرار داشتن این جلسات با هدف رسیدن به خروجی معین و اثرگذار شدند.
در پایان این جلسه نیز از شرکتکنندگان با اهدای لوح تقدیر و هدیهای به رسم یادبود از سوی سازمان بسیج رسانه کشور تقدیر شد.
براساس این گزارش، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.