تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/03/02 - 12:25
کد خبر: 433181

خرید آنلاین لوازم یدکی تیبا ۲ از یدک مارکت

خرید آنلاین لوازم یدکی تیبا ۲ از یدک مارکت

اگرچه بین اصالت کالا و کیفیت آن رابطه‌ی مستقیمی وجود دارد اما این رابطه تمام ماجرا نیست. یک قطعه اصل می­تواند کیفیت نسبتا پایینی داشته باشد و در مقابل شما هیچ قطعه‌ی فیک با کیفیتی هم پیدا نخواهید کرد. رابطه‌ی این دو مؤلفه در خرید قطعات داخلی بیشتر به چشم می‌خورد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، این روزها خرید اینترنتی به مراتب بیشتر از چند سال گذشته شده است. دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که وقت خود را صرف خریدهای حضوری کند و بین فروشگاه‌های مختلف در رفت و آمد باشد. قطعات یدکی نیز همچون سایر اقلام مورد نیاز مردم از جمله محصولاتی هستند که از طریق بسته‌های پستی در سطح کشور تردد می­کنند. در این محتوا می‌خواهیم به بررسی نکات خرید آنلاین لوازم یدکی تیبا ۲ هاچ بک بپردازیم. چرا که در چند سال اخیر با توجه به افزایش سرسام‌آور قیمت ماشین در کشور، تیبا از محبوبیت روز افزونی برخوردار گشته است. لوازم یدکی تیبا ۲، نسبت به قطعات سایر خودروها ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌باشند. پس در ادامه با ما باشید تا با نگاهی جزئی بین به بررسی این خودرو اقتصادی و قطعات آن بپردازیم.

انواع لوازم یدکی تیبا ۲ هاچ بک

  • سر اگزوز اسپرتی تیبا ۲
  • شیشه آینه تاشو تیبا ۲
  • میل انگشتی سوپاپ دود و هوا تیبا ۲
  • دیاق گوشه سپر جلو تیبا ۲
  • هوزینگ دیفرانسیل مگنتی تیبا ۲
  • بوش هلالی جعبه فرمان تیبا ۲
  • بلبرینگ عقب شفت تیبا ۲
  • ترموستات کولر تیبا ۲

موارد که در بالا ذکر شدند تنها نمونه‌ای از لوازم یدکی تیبا ۲ محسوب می‌شوند. هر خودرویی به انواع محصولات جلوبندی، مصرفی و بدنه مانند لوازم جلوبندی تیبا ۲ نیاز دارد تا بتواند به درستی کار کند. کمتر فروشگاهی را می‌توان پیدا کرد که مجموعه‌ی کاملی از قطعات مربوط به یک خودرو را ارائه دهد. معمولا فروشگاه‌های حضوری با محدودیت بیشتری برای ارائه خدمات مواجه هستند چرا که برخی از قطعات، فروش کمتری دارند و یا برای نگهداری از آن‌ها به یک انبار بزرگ و در دسترس نیاز است.

تیبا 2 در دو نوع SX و EX تولید می‌شود که نسخه EX دارای قابلیت‌ها و امکاناتی همچون رینگ آلومینیومی، تنظیم آینه‌های جانبی برقی و شیشه بالابر برقی می­باشد. EX تیپ فول این هاچ بک‌ها محسوب می‌شود.

خرید آنلاین لوازم یدکی تیبا ۲ از یدک مارکت

گام نخست خرید آنلاین لوازم یدکی تیبا ۲

در این بخش می‌خواهیم نکاتی را شرح دهیم که افراد برای خرید اینترنتی لوازم یدکی سایپا نسخه تیبا ۲ باید آن‌ها را بدانند و رعایت کنند. تا در نهایت خریدی ایمن و بدون پشیمانی داشته باشند. البته هر خریدی یک میزان قابل قبولی ریسک دارد که این مقدار شامل خریدهای حضوری هم می­شود.

یافتن فروشگاه مناسب

تنها کافی است که عبارت خرید + قطعه مورد نیازتان را در اینترنت جستجو کنید تا انبوهی از سایت‌های فروشگاهی به نمایش گذاشته شوند. شما باید تمامی این سایت‌ها را در چند مؤلفه بررسی کنید. مؤلفه‌های مهمی که بهتر است به آن­ها توجه نمایید به شرح زیر می‌باشند:

  1. نماد تجارت الکترونیک (با کلیک بر روی این نماد می‌توانید سوابق فروشگاه و اعتبار فروشنده را بسنجید.).
  2. قیمت محصولات و قطعات یدکی.
  3. وارداتی و یا خارجی بودن محصولات.
  4. مزایا و خدماتی که سایت به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
  5. میزان تعهد فروشگاه نسبت به قطعاتی که می‌فروشد.
  6. مدت زمان پردازش و تحویل مرسولات.
  7. تنوع محصولات موجود در سایت.

پس از این که موارد فوق را بررسی کردید می‌توانید اعتبار یک فروشگاه را تخمین بزنید. مسلما سایتی که تنوع محصولات زیاد، مجوز و نماد اعتماد دارد و یا نسبت به مشتریان خود کاملا متعهد می‌باشد اعتبار بسیار بهتری نسبت به سایر فروشگاه‌ها خواهد داشت. یکی از فروشگاه‌هایی که توانسته در کلیه‌ی معیارهای فوق امتیاز بالایی کسب کند فروشگاه یدک مارکت می‌باشد. خرید و فروش لوازم یدکی تیبا ۲ در یدک مارکت در یک بستر کاملا امن و مطمئن صورت می‌پذیرد به شکلی که همیشه یک رضایت دو طرفه بین مشتری و فروشگاه وجود دارد. در ادامه بیشتر به بررسی این فروشگاه می‌پردازیم.

لوازم یدکی تیبا ۲ در یدک مارکت

برای این که راحت‌تر قطعات مورد نظرتان را پیدا کنید می‌توانید از قابلیت سرچ سایت استفاده نمایید. به این شکل که نام قطعه و مدل ماشین را در باکس جستجو سرچ کنید. (مثلا سیبک تیبا 2، بوش تیبا 2، کفپوش تیبا 2 و ...). سایت محصولاتی را مطابق با درخواست شما به نمایش می‌گذارد. البته اگر می‌خواهید کلیه محصولات و تنوع آن‌ها را در سایت چک کنید باید از منوهای دسته بندی به زیر دسته‌ی تیبا 2 مراجعه نمایید.

اگر قطعه‌ای که می‌خواستید را پیدا نکردید می‌توانید به راحتی با کارشناسان فروش یدک مارکت ارتباط بگیرید و در مورد زمان موجود شدن آن‌ها و یا نرخ قیمتشان سوال کنید.

 

بررسی ویژگی‌های لوازم یدکی تیبا ۲

هنگام بررسی قطعات در کنار اصل و با کیفیت بودنشان به تناسب رنگ و ظاهر قطعات با ساختار کلی ماشین نیز توجه داشته باشید. در یدک مارکت تمامی محصولات دارای توضیحات کاملی می‌باشند لذا با مطالعه آن‌ها ضمن آشنایی بیشتر با قطعه، بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید که قطعه‌ای را بخرید یا نه. البته پیش از خرید و ثبت سفارش، مشورت با کارشناسان فروش و یا سایر تعمیرکاران کاربلد می‌تواند مفید باشد. رنگ، سمت و سوی قطعه، برند، کشور سازنده و تناسب قطعه با مدل خودرو از جمله ویژگی‌هایی هستند که هنگام انتخاب قطعات باید آن­ها در نظر داشته باشید.

اگرچه تیبا 2 هم به لحاظ ظاهر و هم ساختار شباهت زیادی به تیبا 1 دارد اما بهتر است که از لوازم یدکی تیبا 1 بر روی تیبا 2 استفاده نکنید.

 

 

بررسی ویژگی‌های لخرید آنلاین لوازم یدکی تیبا ۲ از یدک مارکتوازم یدکی تیبا ۲

 

اهمیت بررسی ماشین قبل از خرید لوازم یدکی تیبا ۲

پیش از آن که نسبت به خرید لوازم یدکی تیبا ۲ اقدام نمایید حتما کلیه‌ی سیستم‌های مرتبط با قطعه‌ی مورد نظرتان را هم بررسی کنید. گاهی یک قطعه به خاطر کژکاری یک سیستم خراب می‌شود تا قطعه‌ی اصلی و مهم‌تر آسیب نبیند. در واقع برخی از قطعات خود را قربانی می‌کنند. پس پیش از خرید قطعه­ی جدید کلیه‌ی سیستم‌ها ماشین باید مورد بررسی قرار گیرند.

مزایای خرید لوازم یدکی تیبا ۲ از یدک مارکت

همان طور که گفتیم یکی از مؤلفه‌های سنجش اعتبار یک فروشگاه بررسی مزایا و خدماتی است که به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها در سایت یدک مارکت می‌پردازیم.

ارسال فوق سریع به سراسر کشور

پردازش سفارشات بلافاصله پس از ثبت آن‌ها انجام خواهد شد. آنچه که کمی زمان‌بر است مسافتی است که قطعات از طریق پست باید طی کنند. با احتساب تمامی موارد زمان دلیوری قطعات به شرح زیر می‌باشد.

 

فروش قطعات با ضمانت بازگشت وجه در یدک مارکت

در صورت بروز مشکل در ارسال، تحویل و سلامت و اصالت قطعات شما می‌توانید وجه پرداختی خود را از یدک مارکت پس بگیرید. قطعات زمان ارسال در یک جعبه کاملا فیکس می‌شوند و تمامی تمهیداتی که برای سلامت قطعات نیاز هستند در نظر گرفته می‌شوند. این در حالی است که تعهد بروز مشکل نیز بر عهده‌ی خود یدک مارکت می‌باشد.

تضمین اصالت و کیفیت قطعات یدکی در یدک مارکت

اگرچه بین اصالت کالا و کیفیت آن رابطه‌ی مستقیمی وجود دارد اما این رابطه تمام ماجرا نیست. یک قطعه اصل می­تواند کیفیت نسبتا پایینی داشته باشد و در مقابل شما هیچ قطعه‌ی فیک با کیفیتی هم پیدا نخواهید کرد. رابطه‌ی این دو مؤلفه در خرید قطعات داخلی بیشتر به چشم می‌خورد. چرا که خیلی از قطعات مورد نیاز تیبا در ایران نیز تولید می‌شوند اما ممکن است کیفیت خوبی نداشته باشند. خوشبختانه فروشگاه یدک مارکت ارائه دهنده‌ی انواع لوازم یدکی تیبا ۲ اصل و با کیفیت می‌باشد لذا مشتریان خیالشان از این بابت راحت خواهد بود.

قیمت لوازم یدکی تیبا ۲ در فروشگاه یدک مارکت

قیمت لوازم یدکی تیبا ۲ تحت تأثیر موارد مختلفی همچون برند تولیدی، کشور سازنده، کیفیت محصولات و متریال مورد استفاده در قطعه قرار دارد. پس بدیهی است که صرفا قیمت یک قطعه مهم نیست بلکه نکته‌ی حیاتی مقرون به صرفه بودن آن می‌باشد. یدک مارکت کلیه‌ی لوازم یدکی تیبا ۲ را با تخفیف و با قیمت‌هایی مناسب ارائه می‌دهد. ضمن این که قطعات، تولید جدید هستند و هیچ کدام از آن‌ها به خاطر گذشت زمان دچار فرسودگی نشده‌اند.

ارسال رایگان

سبدهای خریدی که ارزششان به سه میلیون تومان برسد به شکل رایگان برای مشتریان ارسال می‌شوند. تا خرید آنلاینشان بیش از پیش رضایت بخش باشد

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top