تاریخ انتشار: پنجشنبه 1401/03/05 - 09:46
کد خبر: 433562

عصبانیت تل‌آویو از آمریکا به‌دلیل افشای اعتراف به ترور شهید صیادخدایی

دستگاه نظامی رژیم صهیونیستی با ابراز غافلگیری از افشای اطلاعات گزارش خود به آمریکا درباره ترور شهید مدافع حرم در تهران، از اقدام واشنگتن در بی‌گناه نشان دادن خود انتقاد کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، درز اطلاعات محرمانه درباره اعتراف رژیم موقت صهیونیستی به ترور شهید «حسن صیادخدایی» به آمریکا در روزنامه «نیویورک تایمز»، عصبانیت تل‌آویو را در پی داشت.

دستگاه نظامی رژیم صهیونیستی با ابراز غافلگیری از افشای گزارش اطلاعاتی خود به آمریکا درباره ترور شهید مدافع حرم در تهران، از اقدام واشنگتن در بی‌گناه نشان دادن خود انتقاد کرد.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» بامداد پنجشنبه در این‌باره گزارش داد: «دستگاه نظامی اسرائیل از انتشار گزارش روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر اینکه اسرائیل در مورد ترور حسن صیاد خدایی به آمریکا اطلاع‌رسانی کرده، ابراز تعجب و غافلگیری نمود».

این روزنامه در خبری با تیتر «خشم نهادهای امنیتی [اسرائیل] از افشای اطلاعات توسط آمریکا در مورد ترور مقام ارشد ایرانی در نیویورک تایمز»، در ادامه به نقل از دستگاه نظامی تل‌آویو نوشت: «این نگرانی وجود دارد که گزارش نیویورک‌تایمز منجر به هدف قرار گرفتن اشخاص اسرائیلی مهمتری به عنوان اهداف انتقامی شود».

دستگاه نظامی رژیم صهیونیستی همچنین افزود: «از همتایان آمریکایی خود برای افشای مسئولیت اسرائیل و تبرئه آمریکا، توضیحاتی را می‌خواهند».

روزنامه نیویورک تایمز بامداد پنجشنبه به نقل از منبعی آگاه نوشت که رژیم صهیونیستی به آمریکا اطلاع داده که ترور شهید صیادخدایی کار آنها بود.

حدود ساعت ۱۶ روز یکشنبه صیادخدایی در کوچه‌های فرعی خیابان مجاهدین اسلام تهران به دست دونفر موتورسوار به ضرب ۵ گلوله به شهادت رسید.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله تأکید کرد که سرویس‌های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی عاملان ترور شهید صیادخدایی هستند.

وزارت امور خارجه کوبا نیز با محکوم کردن ترور این شهید مدافع حرم، گفت: «اینگونه اقدامات تهدیدی برای صلح و امنیت در منطقه خاورمیانه به شمار می‌آید».

جنبش مجاهدین فلسطین ترور پاسدار مدافع حرم شهید حسن صیاد خدایی را محکوم کرد و گفت حملات تروریستی صهیونیست‌ها علیه امت اسلامی ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی و متحدانش را نشان می‌دهد.   

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top