تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/03/08 - 11:36
کد خبر: 433827

نمایشگاه «عصرامید» دانشگاه آزاد امروز افتتاح می شود

نمایشگاه و رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی از امروز ۸ خردادماه در محل مصلای بزرگ تهران آغاز می شود و تا ۱۱ خرداد ادامه دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، برپایی رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی و بازدید از دستاوردهای ارائه شده در این رویداد با حضور مسئولان و مدیران عالی رتبه کشور، وزارتخانه‌ها، صنایع بزرگ، صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به حوزه فناوری و با هدف ایجاد و خلق فرصت‌های مشترک از طریق تعامل نزدیک، پویا و حرفه‌ای با صاحبان ایده، تولیدکنندگان محصولات فناورانه، متخصصان، فناوران، شرکت‌ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی برتر خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد.

مراسم افتتاحیه این رویداد قرار است با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد و جمعی دیگر از مسولان کشوری و دانشگاهی برگزار شود.

این رویداد با شعار ۱۰۰۰ ایده و استارت آپ، ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق و ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، فرصتی برای شناسایی ایده ‌ها و استعدادهای برتر گروه ها، شرکت‌ها، ظرفیت‌های آزمایشگاهی حوزه‌های مختلف فناوری و نیز شبکه متخصصان امور تحقیق و توسعه (R&D) است، همچنین فرصتی برای سرمایه گذاری و مشارکت در رشد و توسعه ظرفیت‌ها و محصولات دانش‌بنیان معرفی شده در این رویداد محسوب می‌شود.

کلیه دستاوردها و محصولات پژوهشی و فناورانه این دانشگاه در ۸ محور حوزه کشاورزی و صنایع غذایی تبدیلی، حوزه دارو، تجهیزات پزشکی و فراسودمندها، حوزه محصولات شیمیایی، حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات فناورانه، حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، حوزه صنایع خلاق، فرهنگی و هنری و گردشگری، حوزه فناوری آب و محیط زیست و حوزه نساجی، چرم و فناوری‌های مرتبط به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان ارائه و معرفی خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
1401/03/09 - 10:35

دانشگاه آزاد اسلامی ، متروپل دیگری است که با عدم رعایت استانداردها و با تبانی با برخی مسئولان ذیربط ، ریزش خواهد کرد و کشور را درگیر فاجعه میکند ومحمد مهدی طهرانچی رییس هلدینگ دانشگاه آزاد ، عبدالباقی صحنه آموزش عالی کشور است .
1401/03/09 - 10:35

دانشگاه آزاد اسلامی ، متروپل دیگری است که با عدم رعایت استانداردها و با تبانی با برخی مسئولان ذیربط ، ریزش خواهد کرد و کشور را درگیر فاجعه میکند ومحمد مهدی طهرانچی رییس هلدینگ دانشگاه آزاد ، عبدالباقی صحنه آموزش عالی کشور است .
تورهای مسافرتی آفری
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top