تاریخ انتشار: جمعه 1401/03/20 - 18:31
کد خبر: 434925

سختی‌های جراحی اقتصادی از سوی دولت مدیریت می‌شود

سختی‌های جراحی اقتصادی از سوی دولت مدیریت می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت‌ها مجبور هستند برای عبور از وضعیت و دوران گذار اقتصادی دست به اصلاحات بزنند جراحی اقتصادی با سختی‌هایی همراه است که باید از سوی دولت مدیریت شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» اصغر سلیمی در مورد اظهارات برخی مدیران دولت روحانی در مورد طرح تحول اقتصادی دولت سیزدهم گفت: شرایط اقتصادی موجود تابع برنامه های چند ماهه نبوده است این طرح ها نیاز به کار کارشناسی عمیق دارد که دولت بنا بر ضرورت این اقدام را انجام داد و برای بهبود وضعیت دست به جراحی اقتصادی زد.  

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت گرانی ها و کمبود کالاهای اساسی در برخی کشورها بیان داشت: دولت ها مجبور هستند برای عبور از وضعیت و دوران گذار اقتصادی دست به اصلاحات بزنند و دولت آیت الله رئیسی تلاش کرد تا موضوع یارانه های پنهان در کشور را ساماندهی کند این جراحی اقتصادی با سختی هایی همراه است که باید از سوی دولت مدیریت شود.  

نماینده مردم سمیرم با بیان اینکه در گذشته افراد کمی از یارانه های پنهان منتفع می شدند، افزود: با اختصاص یارانه به همه دهک های جامعه عادلانه سازی صورت گرفت و رانت و فساد ناشی از این حوزه قطع شد.  

وی خاطر نشان کرد: دولت و شخص رئیسی جرات و جسارت خوبی داشتند که بتوانند اقتصاد را ساماندهی کنند و باید همه کمک کنند تا این اقدام به نفع کشور و مردم به نتیجه برسد و دستاورد مثبت برای اقتصاد کشور داشته باشد.

سلیمی تاکید کرد: دولت با اجرایی کردن طرح تحول اقتصادی می تواند در تقویت و توسعه زیر ساخت های عمرانی کشور گام های بلندی بردارد و به تولید اشتغال و رفع مشکلات معیشتی مردم کمک کند. امیدوارم هستیم که این دولت تورم را کنترل کند و به ثبات اقتصادی برساند.  

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به برخی اظهار نظرها در مورد طرح تحول اقتصادی دولت بیان داشت: انتقاد سازنده با تخریب متفاوت است نباید کل اقدام اقتصادی دولت را مخدوش کنیم و زیر سوال ببریم اگر بگوییم این اقدامات به ضرر کشور است، درست نیست.  

نماینده مردم سمیرم اضافه کرد: دولت سیزدهم در راستای طرح تحول اقتصادی و مردمی کردن یارانه ها از کارشناسان خبره و آگاه به حوزه اقتصاد استفاده می کند و جراحی اقتصادی هم ضرورت کشور بود که انجام شد و افراد خارج از دولت که رقیب این دولت هستند و می خواهند برای انتخابات مجلس و دولت آینده برنامه ریزی کنند در شرایط فعلی کمک کنند و در دوران عبور از وضعیت گذار اقتصادی سنگ اندازی برای دولت و کشور مناسب نیست اگر ایده ای دارند به دولت ارایه دهند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top