تاریخ انتشار: شنبه 1401/03/21 - 14:30
کد خبر: 434994

همه چیز در مورد معروف‌ترین بروکرهای محبوب در ایران مانند بروکر الپاری

همه چیز در مورد معروف‌ترین بروکرهای محبوب در ایران مانند بروکر الپاری

این بروکر از سال ۲۰۰۹ فعالیت خود را شروع کرده و پس از الپاری، یکی از باسابقه‌ترین و قدیمی‌ترین‌ها در بازار فارکس محسوب می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، معامله کردن در بازارهای مالی مانند فارکس نیازمند ترید کردن است؛ برای ترید کردن نیاز به یک بروکر یا کارگزار خواهید داشت. بروکر الپاری یکی از معروف‌ترین بروکرها بین تریدرهای ایرانی است که بیش از 20 سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند. در کنار آلپاری، یکی دیگر از بروکرهای مطرح برای ایرانیان روبو فارکس می‌باشد که با بیش از 10 سال سابقه توانسته اعتماد بسیاری از تریدرها را جلب کند. در نهایت در کنار این دو بروکر مطرح، آمارکتس هم توانسته این روزها آمار خوبی را میان کاربران ایرانی به دست آورد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های هرکدام از این بروکرها می‌پردازیم. اما در ابتدا بهتر است بدانیم فارکس چیست؟ فارکس در واقع یک بازار بین‌المللی برای تبادل ارز با نرخ آزاد می‌باشد؛ این بازار به هیچ‌کدام از ارزهای دولتی وابسته نیست و ازاین‌جهت بزرگ‌ترین بازار مالی جهان است.

تریدر کیست؟ افرادی که در بازار فارکس مشغول به معامله هستند، تریدر نام دارند. تریدرها معمولاً با خریدوفروش ارزها به درآمدزایی مشغول می‌باشند.

بررسی بروکر آلپاری

دفتر اصلی این بروکر در روسیه قرار دارد و بیش از دو میلیون تریدر فعال، از خدمات آن استفاده می‌کنند. بروکر الپاری یکی از معتبرترین و پرطرف‌دارترین بروکرها در ایران است؛ همچنین حدود 150 کشور از این بروکر استفاده می‌کنند که این مهر تأییدی بر اعتبار و قدرت این بروکر می‌باشد. این بروکر قسمت فارسی سایت خود را طوری فراهم کرده که استفاده از آن برای فارسی‌زبانان به‌راحتی آب خوردن باشد! همچنین پشتیبانی فارسی باعث شده که محبوبیت بروکر الپاری در میان تریدرهای فارسی‌زبان دوچندان شود. پشتیبانی 24 ساعته به‌صورت تماس تلفنی و یا از طریق تلگرام، باعث شده که بسیاری از مشکلات تریدرهای فارسی‌زبان در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شود.

واریز وجه

یکی از امکانات شگفت‌انگیز این بروکر، واریز وجه از روش‌های گوناگون می‌باشد. برخی از این روش‌ها عبارتند از: کارت‌های اعتباری (حساب‌های خارجی)، واریز و برداشت ریالی به‌صورت مستقیم از درگاه بانک و یا با استفاده از top change ، وبمانی، نتلر، تتر، بیت کوین، پرفکت مانی و اسکریل. باتوجه‌به اینکه درصد بالایی از تریدرهای ایرانی از این بروکر استفاده می‌کنند، قابلیت شارژ حساب ریالی به‌صورت مستقیم از طریق درگاه پرداخت توسط این بروکر فعال شده است. با این ویژگی شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به شارژ حساب خود و یا نقل‌وانتقال ارز نمایید.

انواع حساب

یکی دیگر از ویژگی‌های محبوب این بروکر، حساب‌های مختلفی است که ارائه می‌کند. اگر تازه‌کار هستید می‌توانید از حساب استاندارد بروکر الپاری (ترجیحاً روی متاتریدر 4) استفاده کنید؛ همچنین در صورت داشتن تخصص بالا در این زمینه می‌توانید از حساب‌های ECN بهره بگیرید.
به‌طورکلی حساب‌های این بروکر شامل موارد زیر می‌شود:

  • Nano MT4
  • Standard MT4
  • Standard MT5
  • ECN MT4 , ECN MT5
  • Pro ECN MT4

دو مورد آخر، مناسب‌ترین نوع حساب در این بروکر برای تریدرهای حرفه‌ای می‌باشد.

بررسی روبو فارکس

این بروکر از سال 2009 فعالیت خود را شروع کرده و پس از الپاری، یکی از باسابقه‌ترین و قدیمی‌ترین‌ها در بازار فارکس محسوب می‌شود. در این کارگزاری امکان معامله انواع مختلفی از نمادهای معاملاتی فراهم شده است که برخی از آنها عبارتند از: ارزهای دیجیتال (رمز ارز)، بورس، فارکس، کالا، انرژی، فلزات گران‌بها خصوصاً طلا و نقره و سهام های شاخص. در حال حاضر نام ایران از کشورهای لیست این بروکر حذف شده است و برای ثبت نام لازم است ابتدا کشوری دیگر را انتخاب کنید؛ پس از پایان ثبت نام می‌توانید از پشتیبان فارسی‌زبان درخواست کنید که کشور شما را به ایران تغییر دهد. تنها مورد بحث‌برانگیز در مورد این بروکر، اختلاف قیمت غیرمنطقی است که دلیل آن را تأمین‌کننده نقدینگی در بروکرها اعلام کرده‌اند.

همه چیز در مورد معروف‌ترین بروکرهای محبوب در ایران مانند بروکر الپاری

30 دلار رایگان

روبو فارکس برای خوش آمدگویی به مشتریان جدید خود، 30 دلار بونوس رایگان در نظر گرفته است که می‌توانید بدون هیچ پیچیدگی و یا مراحلی، اقدام به دریافت این بونوس نمایید.

انواع حساب

این بروکر از 5 نوع حساب پشتیبانی می‌کند که شامل موارد زیر می‌باشد.

  • Cent یا حساب سنتی برای تریدرهایی که در اول راه قرار دارند و هیچ تجربه‌ای ندارند.
  • Pro standard که مناسب‌ترین گزینه برای شروع کار است و تنها به 10 دلار احتیاج دارد.
  • ECN
  • Prime
  • R trader

بررسی آمارکتس

این بروکر نیز از سال 2007 فعالیت خود را شروع کرده و در چندین کشور نمایندگی دارد. پشتیبانی فارسی این بروکر باعث شده که از محبوب‌ترین‌ها در ایران باشد. سایت این بروکر نیز به بهترین شکل ممکن در زبان فارسی برای تریدرهای فارسی‌زبان طراحی شده است که در زمان فعالیت به‌راحتی بتوانند اقدامات و معاملات موردنظر خود را انجام دهند. یکی از ویژگی‌های محبوب این بروکر، بونوس خوش آمد گویی متفاوت آن است. شما می‌توانید 20درصد از مبلغ دپازیت خود را به‌عنوان بونوس دریافت کنید؛ اما این بونوس قابل برداشت نیست و تنها قابل معامله و ضرر است. بونوس اعتباری دیگری که این بروکر ارائه می‌دهد که قابل ضرر نیست و تحت شرایط خاصی قابل برداشت می‌باشد. میزان این بونوس 100 دلار است. کش بک نیز یکی از ویژگی‌های این بروکر است که به‌ازای هر معامله بونوسی قابل معامله دریافت می‌کنید؛ این ویژگی برای ایجاد وفاداری تریدرها ارائه شده است.

همه چیز در مورد معروف‌ترین بروکرهای محبوب در ایران مانند بروکر الپاری

انواع حساب

حساب‌هایی که توسط این بروکر ارائه می‌شوند به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  • حساب استاندارد
  • حساب fixed
  • حساب ECN

نمادهای قابل معامله در این بروکر عبارتند از:

  • فارکس
  • فلزات گران‌بها مانند طلا و نقره و مس و حتی روی و آلومینیوم و پلاتینیم
  • کالاهایی مانند نفت و گاز و گندم و ...
  • سهام شرکت‌هایی بزرگی مانند تسلا و گوگل و آمازون و ...
  • 12 رمز ارز که شامل بیت کوین، اتریوم، دش و . ... می‌شود
  • اوراق قرضه آلمان و آمریکا
  • در نهایت شاخص‌هایی مانند شاخص بورس ژاپن و آلمان و انگلیس و ...

هشدار ریسک معاملات

معامله در بازار بورس و فارکس از ریسک بالایی برخوردار است و امکان از دست دادن سرمایه در آن وجود دارد. درصورتی‌که اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، پیشنهاد ما استفاده از آموزش‌هایی است که در ابتدا باعث ایجاد دید صحیح در شما شود. شما می‌توانید از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی irtrader.net و مراجعه به سایت معامله‌گر ایرانی، شروع به یادگیری فارکس و دیگر مسائل مربوط به آن (مانند بررسی بروکر) نمایید. معامله‌گر ایرانی یکی از معتبرترین و جامع‌ترین سایت‌های آموزشی در این حوزه می‌باشد که حتی آموزش‌هایی در خصوص استراتژی‌های معاملات برای شما تهیه‌کرده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
آر ام چارتس
1401/10/18 - 15:32

آموزش بازارهای مالی از سایت های فراچارت و آر ام چارتس
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top