تاریخ انتشار: شنبه 1401/03/28 - 13:15
کد خبر: 435599

آغاز اسکان تابستانی دانشگاه امیرکبیر از ۱۵ تیرماه

اسکان تابستانی دانشگاه امیرکبیر از ۱۵ تیرماه الی ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ برقرار است و تمامی دانشجویان غیربومی متقاضی خوابگاه، باید تا ۵ تیرماه پیش ثبت‌نام کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از  مهر، دانشگاه صنعتی امیرکبیر شرایط، زمان و نحوه ثبت نام اسکان تابستانی در این دانشگاه را اعلام کرد. اخذ اسکان برای دانشجویان متقاضی به صورت مجازی از طریق سامانه سماد به شرح زیر است:

اسکان تابستان از ۱۵ تیرماه الی ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ برقرار است. همچنین تمامی دانشجویان غیربومی متقاضی خوابگاه در ترم تابستان، باید در سامانه samad.aut.ac.ir تا ۵ تیرماه پیش ثبت‌نام کنند.

عدم پیش ثبت‌نام به منزله انصراف از خوابگاه در آن ترم بوده و معاونت دانشجویی تعهدی نسبت به تأمین خوابگاه‌شان ندارد و اسکان قطعی تابستان دانشجویان تا تاریخ ۱۰ تیرماه در سامانه سماد قابل مشاهده است. کلیه دانشجویان ورودی ۹۸ ارشد، ورودی ۹۶ و به قبل کارشناسی و ورودی ۹۳ دکتری و به قبل امکان استفاده از خوابگاه را به علت اتمام سنوات مجاز خوابگاهی در ترم مهر ۱۴۰۱ نخواهند داشت.

دانشجویان ساکن ترم بهمن ۱۴۰۰-۱۴۰۱ که متقاضی اسکان در ترم تابستان هستند، بعد از تائید پیش ثبت‌نام خوابگاه توسط اداره امور خوابگاه‌ها نیازی به مراجعه جهت تأیید مرکز بهداشت نیست. آن دسته از دانشجویان متقاضی جدید خوابگاه که در ترم بهمن ۱۴۰۰-۱۴۰۱ در خوابگاه حضور نداشتند، بعد از پیش ثبت‌نام در سامانه سماد به دفتر خدمات دانشجویی واقع در اداره امور خوابگاه‌ها مراجعه نموده و سپس به مرکز بهداشت مراجعه نمایند.

بنا به تاکید دانشگاه صنعتی امیرکبیر فقط و فقط در روزهای کاری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ امکان ورود به خوابگاه را دارند. ورود به خوابگاه برای همه متقاضیان خوابگاه منوط به تزریق دو دوز واکسن خواهد بود. (ارائه کارت الکترونیک واکسیناسیون صادر شده از سوی وزارت بهداشت الزامی است). همچنین پذیرش مهمان در خوابگاه‌ها مطابق با منشور حقوق دانشجویی امکان‌پذیر است.

براساس اعلام دانشگاه امیرکبیر دانشجویان از تاریخ دفاع خود، حداکثر به مدت ۱۵ روز به منظور انجام امور فارغ‌التحصیلی فرصت اسکان خواهند داشت. پس از این تاریخ چنانچه دانشجو اقدام به تخلیه خوابگاه نکنند، هزینه اسکان به صورت روزشمار و آزاد خواهد بود و باید فوراً خوابگاه را ترک نماید.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی مشمول اسکان تابستان هستند. دانشجویان کارشناسی که اقدام به اخذ پروژه پایانی یا کارآموزی (در تهران) کرده اند، مشمول اسکان تابستان هستند. لازم به ذکر است دانشجویان کارشناسی بعد از پیش ثبت‌نام ترم تابستان باید کپی نامه دانشکده به محل کارآموزی خود را به اداره خوابگاه‌ها تحویل نمایند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top