تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/03/31 - 14:28
کد خبر: 436012

هر وقت تیم ملی را زدید نتیجه نگرفته‌ایم؛

موضع تند سردار در قبال تضعیف اسکوچیچ

موضع تند سردار در قبال تضعیف اسکوچیچ

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه‌ای بار دیگر به انتقادها علیه تیم ملی پرداخت و از اهالی رسانه خواست که در مسیر جام جهانی فقط از اسکوچیچ و بازیکنان حمایت کنند.

به گزارش سرویس ورزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سردار آزمون که این روزها در تهران حضور دارد در گفت‌وگویی در رابطه با اینکه آیا تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند از گروهش صعود کند، بیان کرد: ما که تمام تلاشمان را می‌کنیم و اصلا شک نکنید که یک درصد کم کاری را هم از ما نخواهید دید. تقاضا می‌کنیم از وزیر ورزش و فدراسیون که از تیم ما حمایت کامل بکنند. چون یک اردوی دیگر بیشتر نداریم و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و بتوانیم در اردوی آینده بازی‌های خیلی خوبی انجام بدهیم تا بتوانیم جلوی تیم‌های بزرگ، با انگیزه خیلی زیاد و با اعتماد به نفس کامل بازی کنیم.
سوال بعدی از سردار آزمون درباره انتقادات به عملکرد اسکوچیچ بود و اینکه برخی معتقدند باید سرمربی تیم ملی در جام جهانی فرد دیگری باشد. مهاجم تیم فوتبال بایرلورکوزن در واکنش به این سوال و اینکه آیا خودش به این موضوع اعتقادی دارد یا خیر با سرخوردگی تمام عنوان کرد: چرا باید تغییر بدهیم؟! من نمی‌فهمم. من برای همین می‌گویم باید حمایت شویم. الان وقت این حرف‌ها نیست. ما یک اردوی دیگر بیشتر نداریم. حتی اگر گواردیولا را هم بیاوریم فکر می‌کنید می‌تواند کار خاصی انجام بدهد؟! این فدراسیون است که باید از بازیکنان حمایت کند و بازی‌های دوستانه خیلی خوبی بگذارد نه سرمربی. این برای بار هزارم! 

او سپس با تاکید ادامه داد: هیچ جای دنیا سرمربی نمی‌رود قرارداد ببندند. نمی‌رود با کشورهای دیگر حرف بزند و التماس کند. این وظیفه فدراسیون است. این بار هزارم. چه شما فوتبالی باشید و چه نباشید. من بهتر از شما می‌دانم. من تجربه بین المللی‌ام خیلی بیشتر از شماست و می‌دانم چطور است. پس خواهش می‌کنم فقط حمایت کنید. الان وقت کنار گذاشتن سرمربی نیست. کنار گذاشتن سرمربی الان خیلی خیلی بد است و کار ما را خیلی دشوارتر می‌کند. اینکه توانسته رکورد جابه‌جا کند، پس قطعا قابلیت دارد. از همان اولی که حمایت کردید نتیجه گرفتیم، اما هر وقت شما تیم ملی را زدید، سرمربی را زدید، تیم نتیجه نگرفته است. یک مقدار با ملت ایران باشید. یک مقدار با بازیکنان تیم ملی باشید. واقعا دیگر از بس حرف تکراری زدم خسته شدم. آدمی هم نیستم که هزار بار تکرار کنم. من به‌عنوان بازیکن تیم ملی فوتبال از شما فقط حمایت می‌خواهم؛ نه برکناری سردار آزمون؛ نه برکناری مهدی طارمی؛ نه اسکوچیچ.

سوال بعدی از سردار آزمون در این مورد بود که برخی از هواداران تیم ملی نگران سه شکست بد در جام جهانی هستند. مهاجم تیم ملی در واکنش به این سوال بیان کرد: ما الان قرار نیست مقابل بحرین و لبنان بازی کنیم. ما قرار است مقابل تیم‌های بزرگ دنیا فوتبال بازی کنیم. اگر خودمان باشیم و حمایت‌های کافی از تیم ملی بشود یا اگر پنجاه درصد حمایت‌های گذشته هم بود من می‌توانستم خیلی محکم‌تر حرف بزنم ولی الان سخت است. من نمی‌توانم به مردم دروغ بگویم. در جلسه‌ای هم که با وزیر ورزش آقای سجادی داشتیم آنجا به ایشان رک گفتم که من نمی‌توانم دروغ بگویم. الان کار دشوار است و این تیم ملی با این عملکرد اصلا منطقی نیست که بخواهد در بازی‌های بزرگ نتیجه بگیرد.

او سپس در واکنش به این سوال که پس هواداران باید نگران نتایج تیم ملی در جام جهانی باشند، اضافه کرد: نگران باخت؟ فوتبال برد و باخت دارد. من از باختن نمی‌ترسم. اینقدر شکست‌های بدی را تجربه کرده‌ام که شاید اصلا دیده هم نشود. باخت و برد جزو فوتبال است. من ولی باز هم امیدوارم. من به بازیکنانی که کنارم بازی می‌کنند و روی نیمکت هستند، اطمینان کامل دارم. من به کادر فنی تیم اعتماد می‌کنم. هر چیزی هم باشد من با صد در صد انگیزه و برای نتیجه گرفتن بازی خواهم کرد.

درنهایت از سردار آزمون درباره حضور قربان بردیف در تراکتور پرسیده شد و اینکه آیا او توصیه‌‎ای به این مربی روس برای حضور در فوتبال ایران داشته یا خیر که مهاجم تیم ملی در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد: من که نمی‌توانم به یک مربی بزرگ توصیه بکنم که این کار را انجام بدهد یا ندهد! الان می‌دانم اگر تراکتور خدایی ناکرده نتیجه نگیرد، همه چیز را گردن من می‌اندازند. اما من آماده همه چیز هستم. خودشان از من چند سوال درباره تراکتور پرسیدند که من جز خوبی تراکتور چیزی نگفتم. من نگفتم فلان کمک مربی را بگیر یا چیز دیگر. من فعلا در این حد نیستم و اگر گفته بودم مثل مرد اینجا می‌گفتم. با اینکه از من خواستند که نام چند بازیکن را ببرم و نام هم بردم، تصمیم اول و آخر را خودشان می‌گیرند. چند بازیکنی هم که من نام بردم از تاپ‌ترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران و همینطور تیم ملی هستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top