تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/04/06 - 10:12
کد خبر: 436535

معرفی کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید + لیست قیمت کاشی و سرامیک

معرفی کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید + لیست قیمت کاشی و سرامیک

سرامیک پرسلان یکی از چند صد نوع سرامیک است که در مکان های پر رفت آمد از آن استفاده می شود . سرامیک پرسلان حاوی مواد معدنی و رنگ دانه های طبیعی است که در اثر فشرده شدن آنها جلوه خاصی به سرامیک پرسلان می دهند .

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، دکوراسیون خانه همواره از اهمیت بالایی برخوردار است انسان در تلاش است تا بهترین محیط زندگی را برای خود و خانواده اش تامین کند . از آنجا که کاشی و سرامیک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است می کوشد تا بهترین ها را برای خانه و کاشانه خود انتخاب کند.بسیاری همواره در گوگل سرچ می کنند که بهترین کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید کدام است و ما در این پست به شما آنها را معرفی می کنیم.

اول بیایید نگاه کنیم ببنیم ما در فلورا استیل چند نوع سرامیک داریم.

  • سرامیک پرسلان
  • کاشی بین کابینتی
  • سرامیک کف
  • کاشی استخری
  • کاشی سرویس بهداشتی

 

سرامیک پرسلان

سرامیک پرسلان یکی از چند صد نوع سرامیک است که در مکان های پر رفت آمد از آن استفاده می شود . سرامیک پرسلان حاوی مواد معدنی و رنگ دانه های طبیعی است که در اثر فشرده شدن آنها جلوه خاصی به سرامیک پرسلان می دهند . سرامیک پرسلان همواره باید دارای ویژگی های نظیر مقاومت بالا ، ضد خوردگی ، ضد گرما و مقاوم در برابر رطوبت و آب باشد. سرامیک پرسلان به دلیل استهکام بالا در مکان های نظیر درب ورودی ، کف پاساژ ها و مراکز تجاری ، راه رو ها و سایر مکان ها نصب می شود . سرامیک پرسلان رزان رو می توانید از فلورا استیل خریداری کنید.

 

کاشی بین کابینتی

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید یکی از پرسرچ ترین کاشی هایی بوده که ما تابه حال داشتیم همواره سعی کردیم تا بهترین کاشی بین کابینتی در طرح ها و رنگ های مختلف را به بازار عرضه کنیم که مطابق ضایقه مشتری هایمان باشد . کاشی بین کابینتی یکی از مواردی است که همواره سعی میشود با رنگ کابینت ها ست باشد یا یک تضاد خوش رنگ از آب دربیاید.کاشی بین کابینتی معمولا برای کابینت های سفید رنگ از رنگ های طوسی روشن استفاده می کنند . یا برای کابینت هایی با رنگ تیره از رنگ سیاه با صاعقه های طلایی استفاده می کنند.کاشی بین کابینتی از دهه های گذشته همواره یکی از پر استفاده ترین کاشی ها در آشپزخانه بوده و هم اکنون فلورا استیلی عرضه کننده بهترین کاشی بین کابینتی در تهران است که می توانید با بهترین قیمت آن را تهیه کنید.

معرفی کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید + لیست قیمت کاشی و سرامیک

سرامیک کف

سرامیک کف بازمانده تمدن های هخامنشی در تخت جمشید ، تمدن بابل و ... است که از آن در سر تا سر تخت جمشید از سرامیک کف استفاده شده . سرامیک های کف همواره از ویژگی های منحصر باید برخوردار باشند. سرامیک های کف معمولا از ویژگی های ضد خوردگی ، ضد گرما ، مقاومت بالا ، آب گریزی بی نظیر و ... باید برخوردار باشند.سرامیک کف یکی از سرامیک هایی است که در ساختمان ها مراکز اداری ، راه رو ها و ...از آنها استفاده میشود . این نوع سرامیک به آسانی تمیز می شود و هزینه نگهداری پایینی دارد ، لازم به ذکر است بدانید در انتخاب سرامیک کف باید دقت بالایی به خرج بدید و از رنگ مناسب برای سرامیک کف استفاده کنید ، سرامیک کف با رنگ سفید پیشنهاد اصلی فلور استیل هست که میتواند جلوه خاصی به خانه شما بدهد.

 

 

کاشی استخری

کاشی استخری جزو یکی از پر استفاده ترین کاشی ها در دکوراسیون های داخلی است و انتخاب اون یکی از سخترین انتخاب هاست . امروزه فروش کاشی استخری بالا رفته کسانی که حتی یک باغ دارند به سمت زدن استخر رو باز میروند که در مرحله بعد اقدام به خرید کاشی استخری می کنند. کاشی استخری باید ویژگی هایی چون:

  • مقاومت بالا در برابر نفوذ آب
  • سطح با استکاک متوسط
  • رنگی زیبا برای جلوه دادن به استخر
  • طرحی زیبای و منحصر به فرد و ... را دارا باشد.

زیبایی طرح و نقش کاشی استخری یکی از اولویت های انتخاب این کاشی است . بسیاری از آنها از مواد نانو تشکیل شده اند و همواره مقاومت بسیار بالایی را دارند.کاشی استخری ارزان قیمت : کاشی استخری انقدر هم که فکر میکنید ارزان قیمت نیست ولی فلورا استیل طی همکاری که با کسب و کار های بزرگ نظیر کاشی تبریز ، ایفاسرام ، تکسرام و ... داشته توانسته کمتر با بهترین قیمت کاشی های استخری را به دست مشتریان برساند.

معرفی کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید + لیست قیمت کاشی و سرامیک

کاشی سرویس بهداشتی

کاشی سرویس بهداشتی یکی کاشی هایی است که باید از دو اصل مقاومت و عدم نفوذ پذیری آب و ضد باکتری باشد . باکتری های موجود به دلیل اینکه در سرویس بهداشتی زیاد است باعث رسوب و رشد قارچ می شود به همین دلیل کاشی استخری باید خاصیت ضد میکروب زدایی داشته باشد.اصلی ترین تفاوت کاشی سرویس بهداشتی با دیگر کاشی در این است که کاشی سرویس بهداشتی آب را به درون خود جذب نمی کند و آب را از خود به محل تخلیله آب سوق می دهد.لیست قیمت کاشی سرویس بهداشتی همواره در سایت فلورا استیل بروز است و شما می توانید به نرخ روز انها را خریداری کنید . مزیت خرید کاشی از فلورا استیل این است که خدمات پس از فروش ، ارسال با کمترین هزینه و ... را نیز دارد.

قیمت کاشی و سرامیک:

قیمت کاشی و سرامیک همواره برای کسانی که در کار ساخت و ساز هستن بسیار مهم هست چه بسا قیمت کاشی و سرامیک تعیین کننده قیمت تمام شد یک باب خانه یا آپارتمان است . ما در فلورا استیل به سبب همکاری با شرکت های بزرگی چون ، کاشی تبریز ، کاشی ایفاسرام ، کاشی تکسرام و ... سعی کردیم قیمت مناسب و گاهی به قیمت درب کارخانه عرضه کنیم . فلورا استیل برای قیمت کاشی و سرامیک برای کسانی که میخواهند تعمیرات خانه نیز انجام بدهند شرایط و تخفیف ویژه ای گذاشته اند . اگر میخواهید از تخفیف ویژه فلورا استل بهرمند شوید می توانید به ادرس :https://felorasteel.com/ یا با شماره 02144179475 تماس حاصل فرمایید.

معرفی سایت فلورا استیل

قطعا خیلی از شرکت های فعال در حوزه کاشی و سرامیک هستند که محصولات ویژه ای دارند . چه بسا در این میان سایت فلورا اسیل به چند دلیل برتری خاصی نسبت به دیگر رقبا دارد . سایت فلورا استیل همواره با شرکت های بزرگ همکاری داشته و محصولات آنها را درون سایت خود به فروش می رساند و این یک مزیت است که تمامی خدمات حوزه دکوراسیون داخلی را یک جا کنار هم داشته باشید. سایت فلورا استیل عرضه کننده انواع سرامیک کف ، کاشی بین کابینتی ، کاشی سرویس بهداشتی ، سرامیک طرح پارکت ، سرامیک طرح سنگ ، کاشی استخری ، کاشی آشپزخانه و قرنیز دیوار است و شما می توانید با تخفیف ویژه ای از سایت فلورا استیل به نشانی : https://felorasteel.com/ خریداری کنید .

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top