تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/04/07 - 15:13
کد خبر: 436672

به طور مستمر دشمنان امروز در حال شبهه‌افکنی و تفرقه‌افکنی هستند

 به طور مستمر دشمنان امروز در حال شبهه‌افکنی و تفرقه‌افکنی هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان امروز به طور مستمر در حال شبهه‌افکنی و تفرقه‌افکنی هستند و لازمه مقابله با آن، فعالیت در جهاد تبیین است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سعید جلیلی صبح سه شنبه در همایش «شهید دیالمه نیاز امروز» که در مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: شهید دیالمه را می‌توان نمونه برجسته جهاد تبیین در زمان خودش دانست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: فردی که شرایط را به درستی می‌شناخت و به خوبی حرکت‌های انحرافی را رصد می‌کرد و به خوبی اقدام می‌کرد و نمی‌گذاشت زمانی بگذرد و حادثه‌ای اتفاق بیفتد و سپس برای رفع آثار منفی اقدامی انجام دهد.

وی گفت: شهید دیالمه از همان روزهای ابتدای انقلاب اسلامی خطر انحراف گروهک منافقین را بیان می‌کرد.

جلیلی اظهار کرد: تلاش تمام عیار افرادی مانند شهید دیالمه و شهید هاشمی‌نژاد بود که توطئه‌های دشمنان، تلاش‌های گسترده منافقین و گروهک‌ها در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی را خنثی کرد و نگذاشت که انقلاب را از پای در بیاورند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حیات طیبه مربوط به زندگی دنیاست و با ایمان و عمل صالح شکل می‌گیرد و احتیاج به مراقبت نیز دارد.

وی افزود: اگر امروز و بعد از ۴۰ سال از واقعه هفتم تیر ماه برای بزرگداشت شهید دیالمه دور هم جمع شده ایم برای این است که شهید دیالمه با تمام وجود دعوت خدا را در داشتن حیات طیبه لبیک گفته بود.

جلیلی افزود: هر حرکت الهی که شروع می‌شود شیاطین و دشمنان در برابر آن اقدام به تفرقه افکنی، شبهه افکنی و سنگ اندازی می‌کنند و این امر از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون مشهود بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: آن چیزی که برای مخالفین انقلاب اسلامی کم هزینه‌تر است حرکت نرم در ایجاد شبهه، تفرقه، تردیدافکنی و حرکات ارتجاعی است و باید برای مقابله با آن جهاد تببین داشت.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در مسیر جهاد تبیین و روشنگری تلاش می‌کردند تصریح کرد: جهاد تبیین یک کار بزرگ و جدی است و اگر می‌خواهید انقلاب اسلامی به شکوفایی نزدیک شود باید همگان در این مسیر گام بردارند.

جلیلی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به جهاد تبیین تاکید دارند، تصریح کرد: یکی از اقتضائات جهاد تبیین، تبیین در زمان خودش است و اگر در زمان خودش نباشد اثربخشی لازم را ندارد، و نمونه آن موضع‌گیری شهید دیالمه در زمان انتخابات ریاست جمهوری بنی‌صدر، که نسبت به منحرف بودن وی هشدار داد و علت آن را نیز قبول نداشتن ولایت فقیه عنوان کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: شهید دیالمه، کوچک‌ترین زاویه و انحراف از مسیر اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی را نمی‌پذیرفت و با آن مقابله می‌کرد اظهار داشت: نتیجه زاویه و انحرافات کوچک در سال‌های بعد، انحرافات بزرگی را به همراه داشت و نمونه آن را در دهه‌های گذشته شاهد بودیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top