تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/04/07 - 16:35
کد خبر: 436680

اقامت در خاص‌ترین هتل‌ها با تور هند، تور کوش آداسی و تور آنتالیا

اقامت در خاص‌ترین هتل‌ها با تور هند، تور کوش آداسی و تور آنتالیا

ریزورت فوق لاکچری Susesi Luxury Resort یکی از بهترین اقامتگاه‌های آنتالیاست که ساختمان سفید و پلکانی آن با حوضچه‌ها و استخرهای کوچک و بزرگ آبی و در بین درختان سبز احاطه شده در حالی که تنها دو سه دقیقه از ساحل فاصله دارد. از اتاق‌های مجلل و مدرنش بگوییم یا بی‌شمار امکاناتی که ارائه می‌دهد؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اصلا فرقی نمی‌کند به کجای دنیا سفر می‌کنید اصلا بگویید همین مقاصد داخلی بغل گوشمان، باز هم مساله اقامت و رزرو هتل که به میان می‌آید تردید و دو دلی به جان آدم می‌افتد که مبادا چیزی درست از آب در نیاید اگرچه چنین نگرانی‌هایی در مورد بهترین هتل‌ها معمولا بی‌مورد است. در ادامه نگاهی به خاص‌ترین هتل‌های سه تور پرطرفدار تابستانی می‌اندازیم.

تور هند؛ سفر به سرزمین هزار چهره

تور هند سفر به کشوری پهناور با مناطق متنوع دیدنی از سواحل زیبای گوا تا شهرهای شلوغی مثل دهلی و بمبئی و تا ارتفاعات هیمالیا گسترده شده و تنوعی از مناظر مختلف، تنوع آب و هوایی و پوشش گیاهی و جانوری را پدید آورده که قطعا نمی‌توانید با یکی دو بار سفر حتی ذره‌ای از آن را کشف کنید. انتخاب کنید که به کجا می‌خواهید سفر کنید و به طیفی از بهترین هتل‌های آنجا دسترسی پیدا کنید.

یکی از خاص‌ترین و بی‌مثال‌ترین هتل‌های هند که سفری بی‌نظیر را برای شما فراهم می‌آورد هتل قصر ادیپور است که به صورت زیبا و شاهانه‌ای در وسط دریاچه قرار گرفته و با سنگ مرمر و موزاییک‌های نفیس تزئین شده است. بنای اصلی سازه‌ای تاریخی است که حالا بعد از بازسازی‌ها تبدیل به هتل شده و در رده 10 هتل برتر تاریخی دیا قرار گرفته. تصورش را بکنید هتل شما در وسط دریاچه و فقط راه دسترسی آن قایق باشد. هر روز که از خواب بیدار می‌شوید دور تادورتان با مناظر شگفت‌انگیزی از دریاچه احاطه شده باشد. البته شاید برای خیلی‌ها اقامت در وسط دریاچه خوشایند باشد، پس شاید هتل لاکچری و بی‌نظیر The Oberoi Udaivilas با نمایی چشمگیر و معماری سبک هندی که در میا باغ‌های سرسبز احاطه شده نظر شما را به خود جلب کند. هتل با امکانات عالی همراه با استخر و اسپا و درمان‌های حرفه‌ای که اقامتی به یادماندنی را برای مهمانان هتل رقم می‌زند.

اما اگر گذرتان به بمبئی شلوغ و پر ترافیک افتاد احتمالا اقامت در تاج محل پالاس همه چیز را بشورد و ببرد و آرامش را به شما برگرداند. این هتل هم یکی از بناهای تاریخی 100 ساله است که امروزه تبدیل به هتلی خاص و مجلل با بهترین امکانات رفاهی شده است. البته وقتی هوا گرم و تابستانی است توریست‌ها به جای راجستان و بمبئی به سمت گوای زیبا و ساحلی می‌روند و ترجیح می‌دهند در مناظری از سواحل طلایی استراحت کنند، برای اقامتی بی‌نظیر در گوا هیچ جایی بهتر ITC Grand Goa که همان پارک حیات سابق است پیدا نمی‌کنید. هتلی با المان‌های هندی اما امکانات لوکس و به روز دنیا که در باغ‌های سبز و زیبای گرمسیری احاطه شده و تازه دسترسی به ساحل هم ارائه می‌دهد!

تور کوش آداسی؛ مقصدی پرطرفدار در ترکیه

تور کوش آداسی برنامه جذابی برای رفتن به یکی از مقاصد تفریحی و ساحلی نوظهور ترکیه است که این سال‌ها حسابی روی بورس افتاده و نظرها را به سمت خود جلب کرده، خیلی‌ها هم که می‌خواهند از شلوغی استانبول و مسیر پرتردد آنتالیا دوری کنند سر از کوش آداسی در می‌آورند. سواحل ماسه سفید، آب‌های شفاف و تفریحات بی‌شمار آبی تابستانی شگفت‌انگیز را برای شما رقم می‌زند چه برسد که در هتلی بی‌نظیر هم اقامت داشته باشید.

اقامت در خاص‌ترین هتل‌ها با تور هند، تور کوش آداسی و تور آنتالیا

کوش آداسی هتل‌های بی‌نظیری همچون هتل سی لایت، هتل پاین بی و هتل رامادا را در خود جای داده که همه این‌ها از امکانات عالی و رفاهی ورزشی مثل غواصی، تنیس و چندین رستوران برخوردار هستند اما قطعا از بهترین این‌ها هتل آکوا فانتزی کوش آداسی است. این هتل همچون شهر بازی آبی هم محل اقامتی لوکس و راحت دارد و هم فضای بیرونی آن پر از وسایل تفریحی و سرگرم کننده است. از سرسره‌های آبی مخصوص کودکان و بزرگسالان بگیرید تا زمین مینی گلف، تنیس، دارت، پینگ‌پنگ و امکانات غواصی و موج‌سواری، قایق سواری، بولینگ و ماهیگیری، همچنین آبگرم، وان گرم و خدمات انواع ماساژ و خیلی چیزهای دیگری که شمردن‌شان در اینجا نمی‌گنجد. این هتل دارای مجموعه‌ای از کافه و رستوران‌هاست و در محیطی شاد و مفرح بهترین اقامت را برای شما و عزیزان‌تان رقم می‌زند.

اگرچه برای ساحل دوستان هتل کاریزما کوش آداسی انتخابی فوق‌العاده است که درست در لبه ساحل با عرشه‌ای رو به افق قرار گرفته است. از آن همه افراط هتل کوا در اینجا خبری نیست نهایتا بتوانید از امکانات غواصی استفاده کنید اما محیط آرام و مجلل است و اقامتی در آرامش را برای شما فراهم می‌کند.

تور آنتالیا؛ پربازدیدترین مقصد ساحلی ترکیه

تور آنتالیا از قدیمی‌ترین نقاط ساحلی ترکیه است که همیشه طرفداران و بازدیدکنندگان خود را داشته به همین دلیل هم شهر آنتالیا و هم شهرستان‌های اطراف آن در طول سال‌ها جذب سرمایه چهره متفاوتی به خود گرفته‌اند که در همه جای آن می‌توان به وضوح رد گردشگری را دید. هتل‌های لوکس و ریزورت‌های پر رزق و برق هم که سواحل آن را دگرگون و مجلل کرده‌اند.

اقامت در خاص‌ترین هتل‌ها با تور هند، تور کوش آداسی و تور آنتالیا

ریزورت فوق لاکچری Susesi Luxury Resort یکی از بهترین اقامتگاه‌های آنتالیاست که ساختمان سفید و پلکانی آن با حوضچه‌ها و استخرهای کوچک و بزرگ آبی و در بین درختان سبز احاطه شده در حالی که تنها دو سه دقیقه از ساحل فاصله دارد. از اتاق‌های مجلل و مدرنش بگوییم یا بی‌شمار امکاناتی که ارائه می‌دهد؟ از استخرهای سرپوشیده روباز تا جکوزی و امکانات بازی کودکان همه چیز در این هتل به بهترین نحو و با سخاوت زیاد تهیه و تدارک دیده شما تا هر کسی چه زوج‌ها و چه خانواده‌ها با اقامت در آن احساس راحتی کامل کنند.

هتل گرانادا لاکچری یکی از هتل‌های 5 ستاره و بسیار لوکس آنتالیاست که با نمایی گیرا و استخر وسیع مقابلش فخری می‌فروشد که بیا و ببین! اصلا نمی‌شود نمای بیرون آن با انعکاسی زیبا در استخر ر ببینید و سحر منظره مقابلتان نشوید دیگر باقی چیزهایش که بماند. خوشبختانه از لحاظ امکانات داخلی هم، همچون نمای بیرونی همه چیز کامل و چشمگیر است از تفریحات مخصوص کودکان، استخر روباز و سرپوشیده بگیرید تا مرکز تناسب اندام و ماساژ و اسپا همه چیز به وفور در دسترس شما قرار می‌گیرد.

اما اگر هیچ کدام از این هتل‌ها نظر شما را جلب نکردند امکان ندارد به هتل لند آو لجندز دست رد بزنید جایی که خودش به اندازه یک شهرک امکانات و ویژگی‌های مختلفی دارد. بااقامت در این هتل ساحلی اصلا نیازی پیدا نمی‌کنید جای دیگری بروید چرا که همه چیز همینجا در دسترس است! اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس، کانال‌های آبی، سرسره آبی تا استخر بزرگسالان، پارک آبی، رستوران‌های عالی با غذاهای خوشمزه و ..... همگی تنها بخشی از چیزهایی هستند که قرار است در تور آنتالیا با اقامت در این هتل به دست بیاورید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top