تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/04/20 - 16:10
کد خبر: 437791

گرافیست‌ها باید بدانند؛

معرفی ۱۰ منبع دانلود عکس‌های باکیفیت +جزئیات

معرفی ۱۰ منبع دانلود عکس‌های باکیفیت +جزئیات

یکی از قابل توجه‌ترین و موثرترین مقوله‌هایی که زیبایی فضای داخلی دیوایس‌های هوشمند نظیر گوشی، تبلت و گوگل را می‌شناسند و از آن استفاده می کنند.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی از قابل توجه‌ترین و موثرترین مقوله‌هایی که زیبایی فضای داخلی دیوایس‌های هوشمند نظیر گوشی، تبلت و گوگل را می‌شناسند و از آن استفاده می کنند. ضمن اینکه وب سایت های گوناگونی وجود دارد که قادر است عکس مورد نظر شما را با کیفیت بالا در اختیارتان قراردهد.به همین دلیل در ادامه این گزارش، 10 سایت دانلود عکس باکیفیت به شما معرفی خواهد شد.

WallpaperStock(1

وب‌سایت WallpaperStock یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های دانلود عکس پس زمینه از لحاظ تعداد و تنوع به شمار می‌رود. از دسته‌بندی‌های سمت راست صفحه برای جستجو بر اساس گروه‌بندی‌هایی مانند ماشین‌ها، حیوانات و جهان استفاده کنید. اگر دوست دارید، می‌توانید رزولوشن دلخواه خود را از سمت چپ انتخاب کرده تا بر اساس اندازه صفحه‌نمایش عکس‌های پس زمینه به نمایش در بیاید. اما اگر این کار را نکردید ایرادی ندارد، زیرا به محض ورود به صفحه‌ی تصاویر، تمام رزولوشن‌های موجود را خواهید دید..از آنجا که این وب‌سایت نیز رزولوشن نمایشگر شما را تشخیص می‌دهد، می‌توانید به سادگی روی عکس مورد نظر خود کلیک کرده تا در اندازه‌ی متناسب با نمایشگر باز شود. سپس طبق معمول می‌توانید به راحتی آن را ذخیره کنید..

Canva(2

این وب‌سایت یک مرجع فوق‌العاده کامل و حرفه‌ای برای‌ کسانی است که به دنبال قالب‌های آماده می‌گردند. فرقی نمی‌کند می‌خواهید پست شبکه‌های اجتماعی طراحی کنید یا قالب ایمیل، در وب‌سایت canva همه چیز پیدا می‌شود؛ از عکس گرفته تا آیکون و وکتور! البته تمام آن‌ها رایگان نیستند، اما آن بخشی که رایگان است به قدری کامل و جذاب است که گمان نکنم به نسخه پولی آن احتیاجی داشته باشید.

Pexels(3

میتوان گفت سایت پیکسلز بزرگترین دایرکتوری عکس های رایگان است. این وبسایت قوانین خاص خود را دارد که بیان می کند، چه کاری می توانید با تصاویر انجام دهید و چه کاری نمی توانید با آنها انجام دهید.این سایت برای دانلود عکس ها و فیلم های رایگان استوک بوده و شما می توانید آنها را با کیفیت بالا، صددرصد رایگان و بدون نیاز به هیچ مجوزی استفاده کنید. تصاویر موجود در این سایت گلچین و مجموعه ای از تصاویر سایر سایت ها بوده و از این رو بسیار متنوع و زیاد می باشند.

Wallpaperswide(4

اگر همچنان به دنبال دانلود عکس‌های پس زمینه جذابی هستید، وب‌سایت WallpapersWide می‌تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. این  وب‌سایت می‌تواند آنچه شما انتظارش را دارید، ارائه دهد. در wallpaperswide می‌توانید تصاویر انتزاعی و ماورایی بسیار زیبایی با افکت‌های فوق العاده را دانلود کرده و در پس زمینه دیوایستان مورد استفاده قرار دهید.برای استفاده از این وب‌سایت کافی است تا ماوس را روی یک تصویر قرار دهید و روی آیکونی که ظاهر می‌شود کلیک کنید تا با وضوح فعلی به صفحه‌ی دانلود عکس پس‌ زمینه بروید. همچنین، می‌توانید یک تصویر را انتخاب کرده و تمام وضوح‌های آن را مورد بررسی قرار دهید. علاوه بر آن، این وب‌سایت به شما امکان می‌دهد تا بر اساس نسبت تصویر یا وضوح به جست‌وجوی تصاویر مد نظر خود بپردازید.

Gratisography(5

تصاویر این وب‌سایت توسط آقای رایان مک‌گایِر (Ryan McGuire) گرفته می‌شود. اگر که سایت و مقالات شما کمی متفاوت از عرف هستند، این دقیقاً جایی است که باید همیشه به آن سر بزنید. تصاویر عجیب و در حین حال، جذاب که شما را بلافاصله جذب خودشان می‌کنند. استفاده از این دست تصاویر، مطمئناً مقالات و سایت شما را زیر و رو می‌کند.

Flickr(6

فلیکر یک سایت خارجی دانلود تصویر واقعاً عجیب و مرموزی است که تقریباً هر عکسی را در آن می توان پیدا کرد. این سایت پر از عکس ها و ویدئوهای باکیفیت و بی کیفیت است. با ثبت نام در این سایت علاوه بر دانلود عکس ها و ویدئوها، شما می توانید عکس ها و ویدئوهای خودتان را هم به اشتراک بگذارید.برای استفاده بهینه از این سایت، از قسمت منو تنظیمات را بر روی Any license انتخاب کنید و برای اطمینان به یاد داشته باشید که مجوز هر عکس یا ویدئو را بررسی کنید چون با همدیگر متفاوت می باشند.

Freenaturestock(7

اگر عاشق طبیعت هستید، به این سایت سری بزنید تا مثل ما اشک شوق از چشم‌تان سرازیر شود :) انواع عکس‌های فوق‌العاده زیبا از طبیعت را می‌توانید در این وب‌ساید پیدا کنید. از برگ‌های پاییزی گرفته تا کهکشان راه شیری در این سایت پیدا می‌شود...در واقع این وب‌سایت بیش از 200 دسته بندی مختلف از طبیعت دارد، آن هم به صورت رایگان!

IMcreator(8

بیشتر روی طراحی وب‌سایت تمرکز دارد. یعنی اگر شما کسی هستید که به دنبال یک دیزاین زیبا و حرفه‌ای برای وب‌سایت‌تان هستید، این سایت به شدت به درد شما می‌خورد. راستش خودشان هم به همین دلیل این کار را شروع کردند تا دیگر کسی برای طراحی سایتش مشکلی نداشته باشد و از آن فرار نکند.قالب‌های آماده هم در این وب‌سایت پیدا می‌شود که معمولاً برای حوزه کسب و کار، فشن، برگزارکننده‌های عروسی و رستوران‌دارها بسیار مناسب‌اند.

Goodfon(9

مجموعه‌ی جالبی از تصاویر پس زمینه با کیفیت‌های HD، ۲K، ۴K و ۵K دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. این عکس‌‌های پس زمینه در دسته‌بندی‌های مختلفی مانند مناظر زیبا، فانتزی، فیلم‌ها، گل‌ها و موارد دیگر قرار می‌گیرند. شما می‌توانید عکس‌های پس زمینه موجود در این وب‌سایت را بر اساس تعداد دانلودها، رتبه‌بندی، دسته‌بندی یا تصادفی جست‌وجو کنید. تصاویر پس زمینه عریض نیز در این سایت دیده می‌شوند.

Picjumbo(10

پیک جامبو یک سایت فوق العاده منحصر بفرد برای دسترسی به تصاویر با وضوح بالا است. این سایت تعداد زیادی تصاویر شگفت انگیز و زیبا را به صورت کاملاً رایگان برای استفاده شخصی و تجاری ارائه می دهد که برای دانلود آنها نیازی به ثبت نام ندارید. اگر بودجه لازم را دارید، مجموعه عکس های برتر پولی آنها را از دست ندهید که واقعاً شگفت انگیز هستند!

محبوب ترین دسته ها در این سایت عبارتند از:
Business – Abstract – Spring – Backgrounds – iPhone Wallpapers – People – Traveling – Summer – Food – Nature – Animals – Flatlay – Vintage

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top