تاریخ انتشار: پنجشنبه 1401/05/06 - 14:13
کد خبر: 439555

دوره‌ی TTC چیست؟

دوره‌ی TTC چیست؟

اگر به زبان انگلیسی علاقه دارید و میخواهید از راه علاقه اتون کسب درآمد هم بکنید دوره TTC پیشنهاد ما به شما است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر به دنیای زبان انگلیسی و تدریس این زبان علاقه‌مند باشید، حتما اسم دوره‌ TTC را شنیده‌اید. TTC یا Teacher Training Course دوره‌ای است که مهارت‌های مربوط به تدریس را به‌ طور علمی و جامع به افرادی با سطح زبان بالا یاد می‌دهد؛ افراد با ثبت نام در دوره TTC و طی کردن مراحل آن، می‌توانند در بهترین سطوح و با بهترین کیفیت، زبان انگلیسی را به بقیه آموزش بدهند.  

البته باید توجه کنید کلاس TTC برای آموزش زبان انگلیسی نیست؛ بنابراین شرکت کنندگان باید سطح زبان قابل قبولی داشته باشند.

تا همین چند وقت پیش عُموم مردم تصور می‌کردند هرکس دانش و توانایی انجام کاری را دارد، می‌تواند معلم و مدرس خوبی باشد، اما حالا این تصور منسوخ شده است. حالا همه می‌دانند برای تدریس باید‌ مهارت‌هایی مثل فن بیان قوی، روش تدریس علمی، شناخت نیازهای زبان آموزان و... را کسب کرد.

کسی که به مهارت‌های تدریس آشنا نیست، به‌سختی می‌تواند فرایند زبان آموزی را مؤثر و با کمترین خطا پیش ببرد.

ثبت نام دوره‌ TTC محدودیت جنسیتی و سنی ندارد. اگر در مهارتی ضعف دارید دوره‌‌ی تی تی سی به شما یاد می‌دهد با کنترل ضعف‌هایتان مدرسی قوی و حرفه‌ای شوید.قبل از انتخاب دوره TTC حتما در تعیین سطح زبان شرکت کنید.

ویژگی‌های دوره‌ی TTC چیست؟

  • استفاده‌ از تجربیات مدرسین با تجربه

تصور کنید زبان انگلیسی‌تان در سطح عالی است و می‌خواهید تدریس یک کلاس ده نفره‌ را به عهده‌ بگیرید. احتمالاً روزهای اول اشتباهاتی دارید؛ این اشتباه‌ها می‌توانند یادگیری زبان را برای زبان‌آموزان سخت کنند یا باعث شوند تدریس برای شما تبدیل به کاری طاقت‌فرسا شود. بااین‌حال بعد از مدتی آزمون و خطا متوجه می‌شوید چطور بهتر تدریس کنید، اما جبران اشتباهاتتان شاید چندان آسان نباشد. دوره TTC با استفاده از مدرسین با تجربه به شما کمک می‌کند تجربه‌های دیگران را تجربه نکنید و از همان اول قوی وارد مسیر تدریس شوید.

  • ارائه‌ی مدرک معتبر

یکی از عوامل لازم برای موفقیت در مسیر تدریس، رزومه‌ی درسی و کاری حرفه‌ای است. با شرکت در کلاس TTC مدرک معتبری از مؤسسات معتبر دریافت می‌کنید؛ این مدرک نشان دهنده‌ی تسلط شما به مهارت تدریس است. در واقع مدرک معتبر تربیت مدرس یا TTC اعتبار کاری شما را تا حد زیادی بالا می‌برد. به عنوان مثال، مدرک دوره تربیت مدرس سفیر همراه به مهر دانشگاه بلومزبری Bloomsbury بوده و از اعتبار بالایی برخوردار است.

  • یادگیری مباحث علمی و به روز حوزه‌ی تدریس زبان

با شرکت در یک دوره‌‌ی معتبر تربیت مدرس می‌توانید به راهکارها و توصیه‌های تایید شده از طرف متخصصان دست پیدا کنید. آموزشگاه‌های معتبر در سراسر جهان هرروز به‌دنبال آسان‌تر کردن مسیر یادگیری زبان انگلیسی به کمک یافته‌های جدید علمی هستند. آموزشگاه‌های معتبر ایرانی هم سعی می‌کنند به تکنیک‌ها و متدهای روز دست پیدا کنند.

  • ارتباط و تعامل متقابل با همکاران

شما جزء افرادی هستید که از ارتباط با همکاران خود فراری هستند یا برعکس جز گروهی که ارتباط با آن‌ها را لازمه‌ی پیشرفت خود می‌بینند؟ جالب است بدانید افرادی که با همکاران خود در تعامل‌اند، پیشرفت کاری محسوسی دارند. در کلاس تی تی سی، می‌توانید تجربه‌هایتان را با همکاران و هم‌دوره‌ای‌ها به اشتراک بگذارید و یاد بگیرید در شرایط مشابه چگونه رفتار کنید.

معلم زبان انگلیسی

 دوره‌ی TTC مناسب چه کسانی است؟

  • برای افرادی که تصمیم دارند که به طور حرفه‌ای به تدریس بپردازند

تدریس زبان شغلی جذاب است که تا حد زیادی امنیت کاری، اقتصادی و پیشرفت حرفه‌ای به دنبال دارد. اگر می‌خواهید به طور جدی تدریس زبان را به‌عنوان شغل انتخاب کنید دوره‌ی TTC را بگذرانید تا حرفه‌ای عمل کنید.

  • برای افرادی که اعتماد به نفس کافی برای تدریس ندارند

تدریس نیاز به اعتماد به نفس و اطمینان دارد؛ مدرسی که هنگام تدریس دچار تشویش است و نامطمئن عمل می‌کند، این حس را به شاگردانش هم انتقال می‌دهد. بدون شک چنین کلاسی برای هیچ‌کس خوشایند نخواهد بود و رزومه‌ی خوبی برای معلم به شمار نمی‌رود. با شرکت در این دوره نقاط ضعف شما به خوبی شناسایی شده و در جهت بهبود آن گام برداشته می‌شود. در این دوره به شما آموزش داده می‌شود که چطور با مشکلات و سوالات ناگهانی در کلاس رو‌به‌رو شوید و احتمال ضعف و اشتباه شما به شدت پایین می‌‌آید.

  • برای افرادی که تدریس به شکل حرفه‌ای، مؤثر و علمی را می‌پسندند

برای یک مدرس چیزی خوشایندتر از این نیست که ببیند شاگر‌دهایش موفق و درست عمل می‌کنند و مباحث کلاس به‌خوبی در ذهنشان می‌نشیند. برای تجربه‌ی این حس گذراندن این دوره‌ بسیار کمک کننده است. فراگیری اصول علمی و حرفه‌ای کاری ضروری است که در نهایت به موفقیت خودتان و اثبات کیفیت کارتان می‌انجامد. 

  • برای افرادی که نیاز به مدرک و رزومه بین‌المللی دارند

شاید شما هم مثل خیلی از افراد دیگر به فکر مهاجرت و تدریس زبان انگلیسی هستید؛ مدرک معتبر تربیت مدرس بین‌المللی است و در ارگان‌های جهانی پذیرفته می‌شود. با این مدرک اعتبار شما بیشتر خواهد شد.

  • برای معلم‌هایی که در حیطه‌ی زبان‌آموزی کودکان فعالیت دارند

آموزش زبان به کودکان بسیار حساس‌تر از آموزش به بزرگسالان است؛ گذراندن این دوره‌ به معلم توانایی کنترل کلاس و فهم بهتر رفتار‌های کودک را می‌دهد.

هزینه دوره TTC

بهترین مؤسسه‌ی برگزار کننده‌ی دوره‌های‌ TTC کدام است؟

موسسات گوناگونی هستند که دوره‌های TTC را برگزار می‌کنند. قطعاً یک انتخاب خوب باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه و بهبود وضعیت تدریس شما می‌شود. یکی از بهترین دوره‌های TTC ایران در موسسه سفیر برگزار می‌شود که به چند دلیل انتخاب اول افراد زیادی است:

  • به‌ روز بودن سرفصل‌ها

 منابع در دوره‌های تربیت مدرس سفیر منابعی استاندارد هستند که در بهترین مؤسسات زبان‌آموزی جهان استفاده می‌شوند. چه چیزی بهتر از این؟! از محتوای حرفه‌ای این دوره لذت خواهید برد.

  • کیفیت؛ حرف اول

استفاده از منابع باکیفیت تنها عامل موثر بودن یک دوره نیست؛ بلکه یک دوره‌ی موثر باید متمرکز و حرفه‌ای باشد.

  • سابقه‌ی پربار و طولانی

سابقه هیچ‌گاه به تنهایی دلیل خوب بودن یک مؤسسه نیست؛ اما موسسه سفیر با داشتن سه ویژگی قبلی و همچنین سابقه‌ی طولانی می‌تواند انتخابی خوب برای علاقه‌مندان به تدریس باشد. تعداد بالای افرادی که با ثبت نام دوره‌ TTC  سفیر اکنون مشغول به کار هستند به خوبی این نکته را اثبات می‌کند.

حرف آخر

کلاس TTC یا تربیت مدرس زبان انگلیسی (VITTCO) برای کسانی که زبان انگلیسی سطح بالایی دارند مناسب است. آن‌ها می‌توانند با شرکت در این دوره‌ها به شکل حرفه‌ای و اصولی برای تدریس آماده شوند و به طور علمی اصول تدریس را فرا بگیرند. بعد از گذراندن این دوره‌ مدرک معتبری به شما اهدا می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید رزومه‌ی کاری حرفه‌ای‌تری داشته باشید. این دوره‌ها باید با منابع اصولی و کیفیت بالایی برگزار شوند و به خوبی ضعف‌های مدرس را ریشه‌‌یابی و اصلاح کنند. مؤسسات گوناگونی در این زمینه فعالیت دارند که یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین آن‌ها موسسه زبان سفیر است.برای ثبت نام به سایت gosafir.com مراجعه کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top