تاریخ انتشار: پنجشنبه 1401/05/13 - 17:53
کد خبر: 440275

سفر به شهر سلاطین عرب دوران تورم اقتصادی

سفر به شهر سلاطین عرب دوران تورم اقتصادی

دبی سال هاست که یکی از مدرن ترین مقاصد گردشگری در جهان بوده و این شهر زیبا در ساحل خلیج فارس مورد بازدید گردشگران دوردست قرار می‌گیرد. امروزه هزینه سفر...

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، دبی سال هاست که یکی از مدرن ترین مقاصد گردشگری در جهان بوده و این شهر زیبا در ساحل خلیج فارس مورد بازدید گردشگران دوردست قرار می‌گیرد. امروزه هزینه سفر به دبی یکی از مهم‌ترین مسائل مسافرانی است که قصد دیدن این شهر را دارند. شما در این مقاله می‌توانید با مبالغ مختلف هزینه های سفر به دبی آشنا شوید و برنامه ریزی های بهتری برای خود داشته باشید.

همان‌طور که می‌دانید دبی در 3000 سال اخیر به جدیدترین شهر جهان تبدیل شده است و گردشگری در این مکان یک گام واقعی رو به جلو برداشته است، بنابراین امروزه صنعت گردشگری امارات متحده عربی درآمد بیشتری از فروش نفت برای این کشور کسب می‌کند. خوب است بدانید دبی به دلیل ساختمان های مدرن و طراحی شهری خود به شهر آینده لقب گرفته است، بسیاری از بزرگترین و گران ترین پروژه های گردشگری جهان اخیراً در همین شهر دبی اجرا شده است.

جالب اینجاست که دبی هیچ گاه از حرکت رو به جلو دست برنداشته است و اکنون همچنان پیشتاز این عرصه است و در آینده نیز ادامه خواهد داد. هر ایرانی اگر سال پیش رویای رفتن به دبی را در سر داشت با کمتر از میلیون تومان می توانست به راحتی و ارزان به این شهر ساحلی جذاب سفر کند اما الان این کار با هزینه های بالا امکان پذیر نیست. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که هنوز به دبی سفر نکرده اید و می‌خواهید بدانید که این دلار و درهم را برای چه چیزی لازم دارید، و با چه بودجه ای می‌توانید در یکی از تورها شرکت کنید در ادامه با ما همراه باشید.

هزینه سفر به دبی چقدر است؟

هزینه سفر به دبی و قیمت تور دبی متفاوت است، اما بودجه ای که در نظر می‌گیرید بستگی به نوع سفری دارد که انتخاب می کند دارد. سفر به دبی این روزها بسیار گران است و معمولاً بلیط دبی قیمت بالایی دارد، اما همیشه هم این‌طور نیست و در همان شرایط گران قیمت می‌توانید یک سفر ارزان به دبی داشته باشید. فقط این به شما بستگی دارد که از بین سفر های ارزان، متوسط یا لوکس کدام را بیشتر بپسندید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما دبی

از آنجایی که فصل های دسامبر و ژانویه بهترین زمان برای گردشگری و سفر به دبی است، بدون شک هزینه بلیط سفر هم بسیار بالاست. در ماه های دسامبر و ژانویه، قیمت بلیط 50 درصد افزایش می‌یابد. اگر در این فصل قصد سفر به دبی را دارید، بلیط خود را از 3 ماه قبل رزرو کنید. در فصل ارزان (از آوریل تا اکتبر) به خاطر گرمای هوا قیمت بلیط و هتل پایین است. اگر در ماه های تابستان به دبی سفر کنید تا 40 درصد در هزینه خود صرفه جویی می‌کنید.

قیمت بلیط هواپیما دبی

قیمت بلیط خارجی در دبی به عوامل مختلفی مانند شرکت هواپیمایی ارائه دهنده پرواز و خدمات، نوع بلیط هواپیما دبی (چارتر، سیستمی، لحظه آخری)، تاریخ پرواز و امکانات موجود تأثیر مستقیم دارد.

بلیط چارتر دبی

یکی از راه های کاهش هزینه بلیط هواپیما برای سفر به این کشور، خرید بلیط چارتر خارجی دبی است. قیمت بلیط چارتر در اختیار شرکت چارتر بوده و در روزهای مختلف متفاوت است. اما شرایط خرید بلیط ارزان دبی را فراهم می‌کند.

سفر به دبی شامل چه هزینه هایی می‌شود؟

سفر به شهر سلاطین عرب دوران تورم اقتصادی

هزینه اخذ ویزا

یکی از هزینه های سفر به دبی قیمت ویزای توریستی دبی است و برای ایرانیان ویزای 14 روزه امارات صادر می‌شود که در حال حاضر 290 درهم هزینه دارد و با ارائه و پرداخت هزینه های لازم می‌توانید به راحتی آن را دریافت کنید. برای گرفتن ویزای دبی نیازی نیست خودتان اقدامی انجام دهید زیرا صدور ویزا یکی از خدمات آزانس های مسافرتی است.

هزینه اقامت و هتل

در دبی می‌توانید در هر هتل یا هاستلی اقامت کنید و بد نیست بدانید که میانگین قیمت یک هتل یا هاستل ارزان مسافرتی برای هر نفر 54 دلار برای یک سفر متوسط ​​و 140 دلار پس انداز است و برای یک سفر مجلل 514 دلار باید پیش بینی کنید. همچنین قیمت هتل 1 ستاره دبی از 40 تا 72 دلار، هتل 2 ستاره از 47 تا 99 دلار، هتل 3 ستاره از 47 تا 109 دلار، هتل کلاس چهار ستاره از 51 دلار تا 332 دلار و در نهایت قیمت یک هتل پنج شب در دبی بین 75 تا 500 دلار است.

هزینه غذا و رستوران

هزینه سفرهای ارزان به دبی برای هر نفر 18 دلار در روز، 45 دلار برای یک سفر معمولی اقتصادی و 149 دلار برای یک سفر خوب، 4 تا 7 دلار برای غذای ارزان و 4 تا 9 دلار برای ناهار است. در یک وعده غذایی شام بین 7 تا 9 دلار برای یک غذای فست فود در رستوران مک دونالد یا کی اف سی بپردازید.

بسیاری از افراد نیز به غذاهای ایرانی علاقه دارند و هزینه یک وعده غذایی معمولی مانند مرغ کبابی، برنج و سالاد دو نفره در رستوران های مراکز خرید و فروشگاه ها باید حدود 25 دلار می شود ولی با این روش می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد. همچنین شما می‌توانید از غذاهای خیابانی استفاده کنید که برای یک غذای خیابانی یا میان وعده بین 1 تا 3 دلار پول باید پرداخت کنید. غذاهای آماده موجود در سوپرمارکت ها بین 1 تا 4 دلار است که یکی از غذاهای غنی و ارزان عربی است. شاورما نیز بسیار محبوب است و باید حدود 2 دلار برای آن بپردازید.

سخن آخر

چهار پرواز مستقیم از ایران به ماهان، ایران ایر، ایرعربیا و امارات و یک پرواز غیر مستقیم از قطر به دبی انجام می‌شود. خطوط هوایی چند بار در هفته نرخ بلیط هواپیما را به مقصد دبی تغییر می‌دهند؛ بنابراین، شاید میلیون ها مورد از این تغییرات در این شرکت ها اتفاق بیفتد. پس بهتر است چند هفته قبل از سفر حداقل هفته ای یک بار قیمت تور دبی و پرواز دبی را بررسی کنید.

سفر به شهر سلاطین عرب دوران تورم اقتصادی

هزینه بلیط دبی به روز یا ساعت پرواز بستگی دارد در بعدازظهر (سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها) معمولاً این قیمت ارزان‌تر است در حالی که در روزهای جمعه و شنبه پروازهای دبی معمولاً گران‌تر هستند. اگر ویزای دبی را آماده دارید می‌توانید همین امروز بلیط دبی تهیه کرده و به این کشور زیبای تورسیتی سفر کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top