تاریخ انتشار: جمعه 1401/05/14 - 00:54
کد خبر: 440280

انجمن اسلامی مستقل دانشگاه بیرجند اردو آموزشی تشکیلاتی شهید بهشتی را برگزار کرد

انجمن اسلامی مستقل دانشگاه بیرجند اردو آموزشی تشکیلاتی شهید بهشتی را برگزار کرد

درکارگاه سبک زندگی و مدیریت تشکیلاتی با حضور آقای خسروی در خصوص چگونگی نسبت سبک زندگی تشکیلاتی با فعالیت های داوطلبانه، اولویت های فرد تشکیلاتی در سبک زندگی و چگونگی مدیریت در تشکیلات بیان شد.

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشجویی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اردوی شهید بهشتی در بازه زمانی ۸ و۹ تیر ماه ۱۴۰۱ در شهر مشهد مقدس با حضور اعضای شورای مرکزی و اعضای فعال انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند برگزار شد. در این اردو مباحث مطالبه گری و گفتمان سازی، جریان شناسی جنبش دانشجویی،مدیریت رسانه و فضای مجازی،اخلاق تشکیلاتی،ضرورت کار تشکیلاتی ،ولایت فقیه و سبک زندگی تشکیلاتی توسط آقایان زنده بودی، نوروزی، دشتبان، موسوی نژاد، خسروی، مرادی و نظریان تدریس گردید.

در اولین روز اردو؛کارگاه های مطالبه گری و گفتمان سازی، جریان شناسی جنبش دانشجویی، مدیریت رسانه و فضای مجازی، اخلاق تشکیلاتی و همچنین گعده برگزار گردید.

در کارگاه مطالبه گری و گفتمان سازی با تدریس آقای زنده بودی، مباحث مطالبه گری، فرایند و باید های مطالبه گری صحیح بررسی گردید .

درکارگاه جریان شناسی جنبش دانشجویی با تدریس آقای نوروزی، مباحث تاریخچه احزاب سیاسی،انواع آن و همچنین عوامل رکود جنبش های دانشجویی مورد بررسی قرار گرفت.

در کارگاه مدیریت رسانه و فضای مجازی با تدریس آقای دشتبان به فضای تعاملی رسانه ها بررسی وبه سوالات اعضای حاضر در جلسه پاسخ داده شد.

در کارگاه اخلاق تشکیلاتی با حضور آقای موسوی نژاد، در مورد ضرورت خودسازی، لزوم معنویات در تشکیلات و اقدامات لازم در عرصه مبارزه نکاتی مطرح شد.

گعده شب اول با هدف بررسی فرایند کمیته های انجمن و همچنین پرسش و پاسخ اعضا برگزار شد.

دردومین روز اردوی آموزشی تشکیلاتی شهید بهشتی؛ کارگاه های ضرورت کار تشکیلاتی، ولایت فقیه، سبک زندگی و مدیریت تشکیلاتی و گعده دوم برگزار شد. همچنین اعضای شرکت کننده با آیت الله جرجانی دیدار کردند و به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

در کارگاه ضرورت کار تشکیلاتی با تدریس آقای مرادی به مباحث کارکردهای دینی وعقلانی کارتشکیلاتی و ضرورت حضور در تشکیلات پرداخته شد.

در کارگاه ولایت فقیه آقای نظریان، مفهوم ولایت فقیه و نظریه های پیرامون آن، لزوم حکومت در اسلام، حدود و اختیارات حاکم توسط ایشان تدریس شد.

درکارگاه سبک زندگی و مدیریت تشکیلاتی با حضور آقای خسروی در خصوص چگونگی نسبت سبک زندگی تشکیلاتی با فعالیت های داوطلبانه، اولویت های فرد تشکیلاتی در سبک زندگی و چگونگی مدیریت در تشکیلات بیان شد.

درگعده شب دوم تشکیلاتی با حضور ادوار و اعضای محترم در مورد بررسی عملکرد کمیته ها و همچنین با ارائه نظرات اعضا تشکیل و به گفت و گو پرداخته شد.

در دیدار با آیت الله جرجانی، ایشان مواعظی را در خصوص تاکید بر انجام دادن کار جمعی و مداومت در مسیر حق و تزکیه نفس و مطالعه سیره اهل بیت بیان فرمودند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top