تاریخ انتشار: جمعه 1401/05/21 - 09:16
کد خبر: 440842

۱۴ ترفند فوق‌العاده برای یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل

 ۱۴ ترفند فوق‌العاده برای یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل

امروزه امکان یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل وجود دارد. برای رسیدن به این منظور بهتر است به یک برنامه مطالعه پایبند باشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، امروزه امکان یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل وجود دارد. برای رسیدن به این منظور بهتر است به یک برنامه مطالعه پایبند باشید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که سطح زبان انگلیسی و نقاط قوت و ضعف خود را مشخص کنید. شاید شما در گرامر خوب بوده اما مهارت‌های گفتاری خوبی نداشته باشید. در این صورت باید یک برنامه مطالعه شخصی برای پرورش مهارت‌های گفتاری خود تنظیم کنید. افزایش سطح زبان انگلیسی شما بستگی به میزان مطالعه و تمرین دارد.

در اینجاترفندهایی مطرح می‌شود که می‌تواند برای شروع یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک کند. در واقع کارهای زیادی وجود دارد که شما می‌توانید برای یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل انجام دهید. ما در اینجا برخی از این کارها را ذکر می‌کنیم.

1. در کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنید.

کلاس‌های آنلاین انگلیسی راهی عالی برای تمرین مهارت‌های نوشتاری، خواندن، گفتاری و شنیداری شما می‌باشد. شما می‌توانید در کنار یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب مهارت‌های خود را تقویت نمایید. کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی یک راه عالی برای تمرین مکالمات واقعی انگلیسی در منزل است. اگر برخی از موارد مربوط به گرامر یا واژگان جدید را درک نمی‌کنید، می‌توانید از معلم خود بخواهید که آن را برای شما توضیح دهد. از طرفی آنلاین بودن این کلاس ها سبب شده تا زبان آموز بتواند در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به رزرو کلاس خصوصی زبان انگلیسی نماید.

2. برای یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل کتاب انگلیسی بخوانید.

خواندن به زبان انگلیسی یک راه عالی برای افزایش دایره لغات و بهبود درک شما از زبان انگلیسی است. برای حفظ علاقه و انگیزه خود همواره یک کتاب کوتاه انتخاب کنید. زیرا معمولا خواندن یک کتاب طولانی دشوار است. شما می‌توانید کتاب‌های مورد علاقه خود را از اینترنت دانلود کرده و نسخه الکترونیکی آن را مطالعه کنید. از طرفی می‌توانید کتاب های آموزش زبان انگلیسی تهیه کرده و در ساعات مشخصی از روز کلمات و عبارات جدید بیاموزید.

 14 ترفند فوق‌العاده برای یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل

3. تلویزیون / فیلم تماشا کنید.

تماشای تلویزیون یک راه محبوب برای بهبود گوش دادن و حتی بهبود دایره لغات است. تماشای فیلم از دو راه می‌تواند برای یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل مفید باشد. اولین راه این است که از آن به عنوان بخشی از مطالعه خود استفاده کنید. این بدان معناست که یک ویدیو می‌گیرید و به آرامی‌آن را تماشا می‌کنید و سعی می‌کنید تک تک کلمات را با زیرنویس‌ها درک کنید و واژگان جدید را یادداشت نمایید. راه دوم تماشای فیلم های آموزش زبان است.

4. دروس انگلیسی را در اینترنت تماشا کنید.

اینترنت یک منبع عالی برای یادگیری زبان انگلیسی در منزل است. معمولا ویدیوهای انگلیسی بسیار کوتاه در حد یک دقیقه در اینترنت وجود دارد که گرامر و دیگر موارد مربوط به زبان انگلیسی را آموزش می‌دهد.

 

5. به پادکست گوش دهید.

گوش دادن به پادکست یک راه عالی برای بهبود مهارت‌های شنیداری شما و همچنین یادگیری گرامر و واژگان جدید است. پادکست‌ها یک راه عالی برای یادگیری زبان انگلیسی در زمان استراحت هستند. شما می‌توانید روی تخت خود دراز بکشید و انگلیسی را تمرین کنید.

6. با کمک Lyrics موسیقی زبان انگلیسی یاد بگیرید.

موسیقی یک راه عالی برای یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل است. موسیقی‌های بسیارخوبی به زبان انگلیسی وجود دارند. شما می‌توانید از lyricstraining.com برای گوش دادن به موسیقی و در عین حال بهبود مهارت زبان انگلیسی خود استفاده کنید. موسیقی یک تمرین برای گوش دادن به جزئیات است. موسیقی یک تمرین بسیار خوب برای زبان آموزانی است که می‌توانند حدود 70٪ زبان انگلیسی را بفهمند و می‌خواهند ۱۰۰ درصد بر آن مسلط شوند.

7. برای یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل، صحبت کنید.

برخی از افراد فکر می‌کنند صحبت کردن به زبان انگلیسی تا زمانی که به آن مسلط نشده اید کار اشتباهی است و سود چندانی برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت کاربردی ندارد اما این کار بسیار مهم و ثمر بخش است در واقع منزل بهترین مکان برای تمرین و بازگو کردن عبارات و کلمات جدیدی است که به تازگی آموخته اید. شما می‌توانید یک کتاب لغتنامه زبان تهیه کنید یا از منابع آنلاین استفاده نمایید. توصیه‌ای که در مورد مکالمه به زبان انگلیسی در منزل می‌شود شامل مراحل زیر است:

  • مرحله 1: سطح زبان انگلیسی خود را تعیین کنید.
  • مرحله 2: از سوالات مربوط به مکالمه که در آزمون‌های زبان انگلیسی مطرح می‌شود برای تعیین سطح خود استفاده کنید.
  • مرحله 3: هر روز یک موضوع را انتخاب کرده و سعی کنید بر آن مسلط شوید.

8. ازاپلیکیشن‌ها برای یادگیری واژگان بیشتر استفاده کنید.

Duolingo، Babbel، Memrise و Busuu همگی اپلیکیشن‌های رایگانی هستند که می‌توانید برای یادگیریسریع زبان انگلیسی در منزل از آن‌ها استفاده کنید. این برنامه‌ها برای یادگیری واژگان جدید بسیار خوب هستند و در بین آن‌ها درس‌های مطرح شده درBusuu تنوع بالایی دارد.

9. خاطرات خود را به زبان انگلیسی بنویسید.

نوشتن خاطرات یک راه عالی برای تمرین زبان انگلیسی و بهبود مهارت‌های نوشتاری شما است. تنها کافی است هر روز افکار خود را به زبان انگلیسی بنویسید. این کار به شما کمک می‌کند تا به زبان انگلیسی فکر کنید و تسلط خود را به زبان انگلیسی بهبود ببخشید. نگران اشتباه کردن نباشید. نوشتن افکار خود روی کاغذ برای سلامت روان نیز موثر است.

 

10. برای یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل، درتالارهای گفتگو شرکت کنید.

اگر در مورد یادگیری زبان انگلیسی سوالی دارید، تالارهای گفتگو مکانی عالی برای شما هستند. به عنوان دو نمونه از انجمن‌های خوب برای یادگیری زبان انگلیسی می‌توان به Reddit و Word Referenceاشاره کرد. اگر یک سوال گرامری یا یک سوال عمومی در مورد یادگیری زبان انگلیسی دارید، Reddit یک گزینه عالی است. اگر مطمئن نیستید که چگونه از یک کلمه خاص استفاده کنید، حتما از Word Reference دیدن نمایید.

 14 ترفند فوق‌العاده برای یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل

11. بازی‌های ویدیویی را به زبان انگلیسی انجام دهید.

بازی‌های ویدیویی راهی عالی برای یادگیری زبان انگلیسی هستند. امروزه پیوستن به یک بازی و بازی از طریق اینترنت کار بسیار آسانی است. می‌توانید شروع به تماشای برخی بازی‌ها در Twitch TV کنید و ببینید چه بازی‌هایی را دوست دارید. بسیاری از بازی‌ها شامل راهی برای برقراری ارتباط با حریف هستند. این یک راه عالی برای صحبت کردن به زبان انگلیسی طبیعی و در عین حال سرگرمی‌ است.

12. یک مهارت جدید را به زبان انگلیسی آموزش ببینید.

این کار یک روش بسیار خوب برای یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل است. مهارت مورد نظر شما ممکن است در زمینه موسیقی، نقاشی، خیاطی یا حتی دستور پخت یک غذا باشد. شما با این ترفند علاوه بر اینکه سطح انگلیسی خود را بهبود می‌دهید، یک مهارت جدید را نیز می‌آموزید.

13. یک شریک زبان انگلیسی پیدا کنید.

داشتن شریک انگلیسی زبان راهی عالی برای یادگیری فرهنگ مورد علاقه شما و همچنین تمرین زبان انگلیسی و آموزش و به اشتراک‌گذاری فرهنگ خود است. امروزه با وجود اینترنت و شبکه‌های اجتماعی که وجود دارد پیدا کردن شریک زبان انگلیسی بسیار راحت است.

14. چیزهای اطراف خود در منزل را به انگلیسی نام ببرید.

نام بردن هر آنچه در اطراف شما وجود دارد راهی است که می‌توانید دایره لغات خود را بهبود ببخشید. پیشنهاد می‌شود تا قبل از به خاطر سپردن کامل اسامی، معادل انگلیسی نام هر چیز را بر آن بچسبانید.

ما در این مطلب 14 ترفند کاربردی برای یادگیری سریع زبان انگلیسی را به شما آموزش دادیم. برای مطالعه بیشتر می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع:

https://hitalki.org/blog/the-best-way-to-learn-english/

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top