تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/05/24 - 18:57
کد خبر: 441142

مشخص شدن تاریخ معرفی آیفون ۱۴

مشخص شدن  تاریخ معرفی آیفون ۱۴

ظاهراً تاریخ معرفی و عرضه آیفون ۱۴ – iPhone ۱۴ زودتر از آن چیزی است که فکرش را هم می‌کردیم. این اطلاعات را یک منبع موثق فاش کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  ظاهراً تاریخ معرفی و عرضه آیفون ۱۴ – iPhone ۱۴ زودتر از آن چیزی است که فکرش را هم می‌کردیم. این اطلاعات را یک منبع موثق فاش کرده است.

اگر اطلاعاتی که MacRumors منتشر کرده درست باشد، نسل جدید آیفون‌های اپل خیلی زودتر از انتظار، هفتم سپتامبر (۱۶ شهریور) وارد بازار خواهد شد. این نشان می‌دهد تاریخ معرفی و عرضه آیفون ۱۴ زودتر از نسل قبلی اتفاق خواهد افتاد. البته به خاطر داشته باشید که این نسل تغییرات گسترده‌ای نسبت به نسل قبلی نداشته و نام «آیفون ۱۳ اس» بیشتر از آیفون ۱۴ برازنده‌ی آن‌ها است.

نسخه معمولی آیفون ۱۴ به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی کاملاً شبیه به آیفون ۱۳ مجهز است و از فیس آیدی پشتیبانی می‌کند. رنگ‌بندی آن هم شامل رنگ‌های بنفش، مشکی، سفید، قرمز و آبی می‌شود.

سری آیفون ۱۴

در زیر قاب این گوشی چیپست A15 Bionic که تراشه قدرت‌بخش سری آیفون ۱۳ است به کار رفته و البته حافظه رم آن به ۶ گیگابایت ارتقا پیدا کرده است. یک مودم داخلی 5G به نام Snapdragon X65 در زیر قاب آن حضور دارد و از وای فای 6E پشتیبانی می‌کند.

البته بخش‌هایی از این گوشی نیز ارتقا پیدا خواهد کرد. به طور مثال به یک دوربین اولترا واید ارتقا یافته مجهز می‌شود و دوربین سلفی آن کمی بهتر خواهد بود. این دوربین گشودگی دیافراگم f/1.9 داشته و به فوکوس خودکار مجهز می‌شود. قیمت این مدل ۷۹۹ دلار است.

سری آیفون ۱۴ پرو تغییرات بیشتری خواهد داشت

جدا از آیفون ۱۴ معمولی، غول آمریکایی سه مدل دیگر به نام‌های آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس را هم عرضه می‌کند. بنابراین خبری از مدل مینی نخواهد بود. در میان این مدل‌ها آیفون ۱۴ مکس یک مدل کاملاً جدید است که از مشخصات فنی مدل معمولی، ولی نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی مدل پرو مکس بهره می‌برد.

در بین اعضای این خانواده، دو مدل پرو بیشترین تغییر را تجربه خواهند کرد. این دو به نمایشگر ProMotion با دو حفره کنار هم شبیه علامت تعجب مجهز می‌شوند. نرخ رفرش حداقلی این نمایشگر هم به ۱ هرتز کاهش پیدا کرده است. دوربین اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی بوده و در زیر قاب آن‌ها چیپست جدید A16 Bionic حضور پیدا می‌کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top