تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/06/14 - 19:42
کد خبر: 443227

خزعلی خبر داد؛

در ۵ استان با آمار بالای طلاق اجرای طرح مشاوره

در ۵ استان با آمار بالای طلاق  اجرای طرح مشاوره

معاون ریاست جمهور در امور زنان و خانواده از اجرای طرح مشاوره در ۵ استان کشور که بیشترین آمار طلاق را دارند، خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، انسیه خزعلی، در سومین نشست شورای عالی ستاد صبر با اشاره به نقش خانواده در ترویج فرهنگ صلح و سازش و بخشش و رضایت گفت: بخش عمده‌ای از افزایش طلاق مربوط به نبود گذشت و بخشش است.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اگر رفتارهای زوجین، والدین و فرزندان در خانواده اصلاح شود قطعاً از تنش‌ها و فشارهای اجتماعی کاسته می‌شود و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از خانواده آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره پیش از ازدواج و چهار سال نخست زندگی به زوجین افزود: قرار است با همکاری نهادهای متولی در این زمینه هم افزایی داشته باشیم.

خزعلی گفت: قرار است زوجین بعد از ثبت ازدواج همانگونه که به پزشک مراجعه می‌کنند ماهانه از خدمات مشاوره نیز بهره‌مند شوند تا با بروز پیش از تبدیل آن به معضل و عاملی برای اختلاف، سبک زندگی و نوع رفتار خود را اصلاح کنند.

معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به اجرای طرح مشاوره در ۵ استان که بیشترین آمار طلاق را دارند، افزود: امیدواریم با این اقدام از آمار طلاق کاسته شود.

وی با اشاره به بازدید از زندان زنان و دیدار با زندانیان، گفت: باید در روزهای نخست و در بدو ورود به زندان با ایجاد صلح و سازش برای رهایی زندانیان زن تلاش شود.


download

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top