تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/06/16 - 12:48
کد خبر: 443386

ودیعه خوابگاه دانشجویان دکتری و کارشناسی ۸۰۰ هزار تومان تعیین شد

ودیعه خوابگاه دانشجویان دکتری و کارشناسی ۸۰۰ هزار تومان تعیین شد

براساس اعلام دانشگاه شریف، ودیعه خوابگاه دانشجویان دکتری و کارشناسی ۸۰۰ هزار تومان و ودیعه خوابگاه دانشجویان کارشناسی ارشد ۶۵۰ هزار تومان تعیین شده است

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از مهر، اداره امور خوابگاه های دانشگاه صنعتی شریف، شرایط استفاده از خوابگاه برای دانشجویان ورودی جدید را اعلام کرد که جزییات آن به شرح زیر است؛

ثبت نام خوابگاه ها به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سیما به نشانی ir.sharif.dorm انجام می شود. همچنین دانشجویان متقاضی خوابگاه پس از دریافت شماره دانشجویی (از سامانه آموزش دانشگاه)، با ورود به سامانه سیما، ابتدا فرم درخواست خود را تکمیل و ثبت می کنند.

عدم ارائه خوابگاه به دانشجویان ساکن تهران و البرز

طبق قوانین اسکان (مندرج در دفترچه انتخاب رشته)، با توجه به محدودیت ظرفیت، به دانشجویان ساکن در استان تهران و توابع آن، استان البرز و همچنین دانشجویان دارای کد رشته فاقد خوابگاه و نوبت دوم (شامل بومی و غیربومی)، خوابگاه تعلق نمی گیرد.

براساس تاکید دانشگاه، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد لازم است قبل از ثبت نام خوابگاه در صورت استفاده از امکانات رفاهی در مقاطع قبلی (وام و خوابگاه) نسبت به تعیین تکلیف یا تسویه حساب مقطع قبل خود در سامانه فاز ۲ صندوق رفاه دانشجویان وزارت عتف (ir.swf.bp ) اقدام کنند. در صورت عدم تسویه حساب مقطع قبل، ارائه خوابگاه مقدور نیست.

ثبت درخواست در سامانه به تنهایی تعهدی برای دانشگاه ایجاد نکرده و تخصیص خوابگاه منوط به تأیید کارشناسان اداره، وجود ظرفیت خالی و تکمیل مراحل ثبت نام در بازه زمانی مجاز هستند.

گواهی امضاء ولی/سرپرست/همسر دانشجویان دختر توسط دفترخانه اسناد رسمی، ذیل فرم اطلاعات آشنایان و بستگان و یا حضور ولی/سرپرست/همسر دانشجویان دختر (همراه با مدرک شناسایی معتبر) در هنگام اولین مراجعه به خوابگاه الزامی است.

لازم به ذکر است شرط موافقت با درخواست اسکان و تخصیص خوابگاه طبق دستورالعمل ابلاغی از وزارت بهداشت، حداقل تزریق سه دوز واکسن کووید ۱۹ است.

تسهیلات ودیعه رهن و اجاره ویژه دانشجویان متاهل

با توجه به تفاهمنامه منعقد شده مابین دانشگاه با یک بانک قرض الحسنه، فرصتی استثنائی برای دانشجویان ورودی جدید مقاطع تحصیلات تکمیلی جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اسکان (جهت ودیعه رهن/اجاره) به جای استفاده از خوابگاه های دانشگاه فراهم شده است.

شایان ذکر است این طرح ویژه دانشجویان پسر ورودی جدید مقاطع تحصیلات تکمیلی و دانشجویان متأهل کلیه مقاطع که در سال گذشته در خوابگاه ساکن بوده اند، است.

ارائه اصل گواهی سکونت در سال گذشته در خوابگاه (ممهور به مهر مدیریت امور دانشجویی دانشگاه محل تحصیل مقطع قبلی «به استثنای دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف») برای این دسته از متقاضیان الزامی است.

در پایان همچنین تاکید شده است که زمان ثبت نام خوابگاه قابل تمدید نیست.

زمان ثبت درخواست و ودیعه خوابگاه برای تمام مقاطع تحصیلی

دانشجویان مقطع دکترا در کلیه رشته ها از ۱۸ شهریور ساعت ۱۸ تا ۲۰ شهریور ساعت ۱۶ مهلت دارند، نسبت به ثبت درخواست خود برای اسکان در خوابگاه اقدام کنند.ودیعه خوابگاه برای این دسته از دانشجویان ۸۰۰ هزار تومان است.

دانشجویان کارشناسی ارشد نیز در کلیه رشته ها در همین تاریخ می وانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند؛ ودیعه خوابگاه برای این دانشجویان نیز ۶۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

همچنین براساس اعلام دانشگاه شریف، ودیعه خوابگاه برای دانشجویان کارشناسی ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top