تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/06/30 - 09:16
کد خبر: 444540

مجتبی یوسفی: ملت توهین به حجاب را نمی پذیرد

مجتبی یوسفی: ملت توهین به حجاب را نمی پذیرد

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر می‌بینیم برخی از افراد از حادثه‌ای که برای مهسا امینی رخ داد، سوءاستفاده می‌کنند. سردمداران حزب کمونیست، منافقین و برخی دیگر از احزاب معاند و خون‌آشام و همچنین دست‌اندرکاران شبکه‌های دروغ‌پراکنی بی‌بی سی، VOA و اینترنشنال از زمانی که این موضوع اتفاق افتاده است، به دنبال سو استفاده و پیش بردن اهداف خودشان هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از مهر، مجتبی یوسفی با اشاره به حادثه‌ای که برای مهسا امینی رخ داد، اظهار داشت: در ابتدا درگذشت وی را به خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم. این حادثه برای تمام ملت ایران بسیار سخت بود و دل همه ما را به درد آورد.

وی افزود: همچنین درگذشت مهسا امینی را به جامعه بزرگ، رشید، شیرزنان و غیورمردان کرد تسلیت عرض می‌کنم. ما از یاد نمی‌بریم که همیشه کُردها جان و هستی خود را سپر بلای کشور کرده‌اند، حافظ منافع کشور بوده و شهدای زیادی را در راه انقلاب فدا کرده‌اند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر می‌بینیم برخی از افراد از حادثه‌ای که برای مهسا امینی رخ داد، سوءاستفاده می‌کنند. سردمداران حزب کمونیست، منافقین و برخی دیگر از احزاب معاند و خون‌آشام و همچنین دست‌اندرکاران شبکه‌های دروغ‌پراکنی بی‌بی سی، VOA و اینترنشنال از زمانی که این موضوع اتفاق افتاده است، به دنبال سو استفاده و پیش بردن اهداف خودشان هستند.

برخی افراد همواره از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند

وی متذکر شد: مردم ما از یاد نمی‌برند که ۵۴۰۰ نفر از برادران و خواهران ما در استان‌های غربی و کردنشین توسط منافقین و حزب کومله سر بریده و کشته شدند. ما هرگز رشادت‌های کردها را فراموش نمی‌کنیم. برخی از افراد همواره سعی می‌کنند که از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. نظام جمهوری اسلامی ایران ۱۷ هزار شهید ترور داده است و این افراد را منافقین و خون آشام‌های تروریست به شهادت رساندند. الان می‌بینیم کسانی که مردم بی‌گناه را شهید کردند، حافظ منافع کشور شده‌اند و بابت این موضوع دلسوزی می‌کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقامات جمهوری اسلامی ایران از زمانی که این حادثه رخ داد، نشان دادند در کنار مردم هستند. وزیر کشور و رؤسای سه قوه نیز بدون اغماض دستور پیگیری موضوع را دادند.

آیا اغتشاش به نفع مردم است!؟

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت: برخی از افراد این روزها با حرف‌های خود امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند و سوال بنده از آنان آن است که آیا اغتشاش به نفع مردم است!؟ آیا کسب رأی در انتخابات تا این حد می‌ارزد که برخی از افراد می‌خواهند امنیت روانی جامعه را با حرف‌های خود از بین ببرند!؟

یوسفی تصریح کرد: غربی‌ها که مدعی حقوق بشر شده‌اند، چرا پس از کشتار ۱۷ هزار نفر از مردم بیگناه کشورمان به دست منافقین سکوت کردند؟ غربی‌ها خودشان به سیاه پوستان رحم نمی‌کنند و با وقاحت تمام آنان را می‌کُشند و در دادگاه‌ها تبرئه می‌شوند. می‌بینیم در غرب با افراد محجبه رفتار بسیار بدی می‌شود و سوال این است که آیا غربی‌ها دایه دلسوزتر از مادر شده‌اند؟

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: این روزها برخی از افراد در داخل کشور حرف‌های دشمنان را می‌زنند. از یاد نمی‌بریم برخی از نمایندگان سابق مجلس که امروز با حرف‌های خود می‌خواهند ساحت امنیت کشور را به مخاطره بیندازند، در گذشته طرح سوال از رئیس جمهور وقت را مطرح کردند و موافق گشت ارشاد بودند. این افراد بدانند حافظه تاریخی مردم بسیار قوی است.

وی متذکر شد: زمانی که «میترا استاد» توسط یکی از سردمداران اصلاح طلب کشته شد، آن زن آماج تهمت‌های اصلاح طلبان قرار گرفت اما امروز اصلاح طلبان حرف‌های دیگری می‌زنند. هدف این افراد از طرح این مباحث آن است که به تعداد آرای خود در انتخابات آینده بیفزایند.

سلبریتی‌ها و ورزشکاران با پول بیت‌المال صاحب جایگاه شدند

یوسفی ادامه داد: علاوه بر این، برخی از سلبریتی‌ها و ورزشکاران این روزها مطالبی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌کنند. این افراد با پول بیت المال در صدا و سیما و میادین ورزشی صاحب آلاف و الوف و پول‌های میلیاردی شدند و امروز حرف‌هایی علیه نظام مطرح می‌کنند اما باید بدانند با پول بیت المال به اینجا رسیدند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تأکید کرد: ما نمی‌توانیم به کل نیروی انتظامی را زیر سوال ببریم. همانطور که در جامعه پزشکی، مهندسی و هر صنف دیگری ممکن است خطا به وجود بیاید، در نیروی انتظامی نیز ممکن است خطایی رخ داده باشد. گاهی می‌بینیم فردی بر اثر خطای پزشکی فوت می‌کند و آیا ما کل جامعه پزشکی را زیر سوال می‌بریم!؟ این گونه نیست؛ پس الان هم نباید کل ساختار نیروی انتظامی را زیر سوال ببریم.

یوسفی اظهار داشت: حادثه‌ای که برای مهسا امینی رخ داد، داغ بزرگی بر دل همه مردم ایران گذاشت اما عده‌ای از افراد از یک جریان سیاسی می‌خواهند از این حادثه برای خودشان جایگاه سیاسی به دست آورند و آبروی رفته سیاسی خود را می‌خواهند از این طریق به دست آورند.

عده‌ای موضوع مهسا امینی را دستاویزی برای کسب آبروی رفته خود کرده‌اند

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما از یاد نمی‌بریم که مجلس و دولت قبل به مردم وعده داده بودند که زبان دنیا را بلدند و دربست در اختیار آمریکا، انگلیس و کشورهای اروپایی ماندند و آب خوردن مردم را به برجام گره زدند. مردم فراموش نمی‌کنند آنان دلار ۳ هزار تومانی تحویل گرفتند و به قیمت ۳۰ هزار تومان تحویل دادند. مرغ را کیلویی دو هزار تومان تحویل و ۳۸ هزار تومان تحویل دادند و حالا می‌خواهند آبروی رفته خود را به دست آورند.

وی تأکید کرد: این افراد و جریان‌های معاند بدانند که مردم ما فهیم هستند. سره را از ناسره تشخیص می‌دهند و نمی‌پذیرند که برخی از افراد به دنبال ایجاد اغتشاش در جامعه باشند و به ساحت زن اصیل ایرانی و حجاب و عفاف توهین کنند. ما قائل به این مسئله هستیم که حادثه‌ای که برای مهسا امینی رخ داد، باید بررسی شود اما کسی نباید به دنبال ایجاد اغتشاش و ناآرامی در جامعه باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top