تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/06/30 - 10:30
کد خبر: 444552

چطور می‌توان قیمت لحظه‌ای تتر را بدون تأخیر مشاهده کرد؟

چطور می‌توان قیمت لحظه‌ای تتر را بدون تأخیر مشاهده کرد؟

اگر به دنبال روشی هستید که سرمایه خود را حفظ کنید باید سراغ ارز دیجیتال تتر بروید. خرید تتر می‌تواند به خاطر ثبات قیمتی، شما را نسبت به از دست دادن سرمایه محافظت کند. ارز تتر در سال ۲۰۱۴ توسط سه نفر از فعالان مشهور حوزه ارز دیجیتال منتشر شد و از آن روز به بعد پیشرفت‌های فراوانی کرده است. تتر به وجود آمد تا راهکاری برای حل نوسانات بازار باشد و ثبات و پایداری بازار ارز دیجیتال را حفظ کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، همان‌طور که می‌دانید فعالیت در بازار ارز دیجیتال نیاز به دانش و تخصص دارد زیرا این بازار همانند دیگر بازار‌های مهم مالی از منطق خاصی پیروی می‌کند و برای این‌که بتوانید در آن سود کنید باید تکنیک‌های مختلف بازار را بدانید و بفهمید که چه زمان باید در چه عرصه‌ای در این بازار سرمایه‌گذاری کنید. هنگامی که با نوسانات بازار مواجه می‌شویم یکی از راه‌هایی که می‌توانیم ثروت و دارایی خود را در ارز دیجیتال حفظ کنیم استفاده از استیبل کوین است. استیبل کوین‌ها ارز‌های دیجیتالی هستند که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم زیرا قیمت ثابتی دارند. علتش این است که استیبل کوین‌ها دارای یک پشتوانه مالی حقیقی هستند. برای مثال استیبل کوین تتر که در این مقاله قصد داریم آن را بررسی کنیم پشتوانه دلاری دارد. حالا چطور می‌توانیم قیمت تتر را بفهمیم و چرا قیمت USTD در بازار ارز دیجیتال اهمیت دارد؟ یا اصلاً چرا بسیاری از سرمایه‌گذاران مدام به خرید USTD فکر می‌کنند؟ در این مقاله بررسی خواهیم کرد.

 

تتر چیست و چرا از آن استفاده می‌شود؟

اگر به دنبال روشی هستید که سرمایه خود را حفظ کنید باید سراغ ارز دیجیتال تتر بروید. خرید تتر می‌تواند به خاطر ثبات قیمتی، شما را نسبت به از دست دادن سرمایه محافظت کند. ارز تتر در سال 2014 توسط سه نفر از فعالان مشهور حوزه ارز دیجیتال منتشر شد و از آن روز به بعد پیشرفت‌های فراوانی کرده است. تتر به وجود آمد تا راهکاری برای حل نوسانات بازار باشد و ثبات و پایداری بازار ارز دیجیتال را حفظ کند.

تتر یک استیبل کوین است؛ یعنی پشتوانه مالی آن یک دارایی حقیقی است و درباره تتر، دلار است. یعنی به ازای هر توکن تتر یک دلار در دنیای واقعی وجود دارد به همین دلیل است که تتر توسط یک شرکت به دست کاربران می‌رسد. یعنی ماین کردن درباره تتر وجود ندارد و مستقیماً از جانب شرکت تتر منتشر می‌شود.

چطور می‌توان قیمت لحظه‌ای تتر را بدون تأخیر مشاهده کرد؟

کاربرد‌های تتر چیست؟

تتر می‌تواند جدای از این‌که به شما کمک کند تا سرمایه خود را حفظ کنید، کاربرد‌های دیگری نیز داشته باشد. برای مثال با استفاده از توکن تتر می‌توانید مبادلات مالی خود را در میان کشور‌ها انجام دهید. همان‌طور که می‌دانید تغییرات ارزی و جا به جایی ارز در بین کشور‌ها می‌تواند دشوار باشد یا حتی پروسه‌ای زمانبر و پیچیده تلقی شود اما اگر معاملات خود را به سمت تتر بیاورید می‌توانید این کار را به سادگی انجام دهید.

قیمت تتر چطور تعیین می‌شود؟

همان‌طور که گفتیم پشتوانه مالی تتر دلار است بنابراین قیمت USTD را فقط به عنوان یک دلار می‌توان تعیین کرد. در طول تمام سالیانی که تتر در بازار ارز دیجیتال حضور داشته است تغییری نکرده و ثبات خود را حفظ کرده است. شاید یکی دو سنت بالا و پایین شده باشد اما همیشه این ثبات و دوام را حفظ کرده است. به همین دلیل است که ارز تتر یکی رمزارز‌های ایمن برای خرید و فروش است و به آسانی می‌توان آن را مبادله کرد.

شما برای خرید تتر می‌توانید به سایت‌های صرافی معتبر مثل صرافی والکس مراجعه کنید. در صرافی ارز دیجیتال والکس می‌توانید صفحه توکن تتر را انتخاب کنید و به آسانی قیمت لحظه ای تتر را مشاهده کنید. خرید USTD در صرافی والکس بسیار آسان است و سریع انجام می‌شود بنابراین می‌توان گفت والکس یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای خرید و فروش تتر است؛ زیرا در نهایت شما می‌توانید خرید‌های خود را کیف پول سردی که صرافی والکس به شما در هنگام ثبت نام ارائه می‌کند ثبت و ذخیره کنید.

نکاتی پیرامون خرید USTD

هنگامی که می‌خواهید اقدام به خرید تتر کنید، باید توجه داشته باشید که خرید آن با کارمزد انجام می‌شود. به علاوه محدودیتی در خرید USTD وجود ندارد و می‌توانید هر میزان که خواستید خرید کنید. قیمت تتر همیشه یک دلار است و به خاطر این‌که قیمت USTD چنین ثباتی دارد تنها در زمانی که بازار در نوسان است می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای حفظ پول باشد. بنابراین قیمت لحظه ای تتر وابسته به قیمت لحظه ای دلار است و به علت نوسانات ریال نسبت به دلار برای معامله‌گران ایرانی قیمت لحظه ای تتر از اهمیت بالایی برخوردار است.

جمع‌بندی

در این مقاله پیرامون قیمت تتر و ویژگی‌هایی که درباره این ارز دیجیتال وجود دارد صحبت کردیم. تتر یک استیبل کوین است که با پشتوانه دلاری در بازار وجود دارد به همین دلیل می‌توان از آن برای حفظ سرمایه در شرایط نوسان بازار استفاده کرد.

منبع : https://shayanews.com/

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جزئیات دیدار اردوغان و هنیه
اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند
تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
من به اسلوب او مومن‌ام
سازمان ملل با عضویت کشور فلسطینی موافقت کند
نام پدر از کارت ملی حذف نمی‌شود
گزارش تصویری| جشنواره ملی رسا (نهج البلاغه دانشگاهیان کشور)
فیلم/ اسپانسر صهیونیست‌ها نقره داغ شد
بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
فیلم/ گریه‌های پزشک اردنی برای مجروحان فلسطینی
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top