تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/06/30 - 20:22
کد خبر: 444622

تجمعات در کرج کشته و زخمی نداشت

تجمعات در کرج کشته و زخمی نداشت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز گفت: در تجمعات اخیر در کرج کشته و زخمی نداشتیم ولی تعدادی بازداشتی داشتیم که در دست پیگیری است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» حسن مددی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همچنانکه در دیگر نقاط کشور هم شاهدیم تجمعاتی ایجاد شده که ناشی از اعتراض‌ها و برخی رفتارها صورت گرفته است.

وی افزود: برای اعتراض مسیر قانونی وجود دارد و وقتی از مسیر قانونی خارج شد اگر موجب تعرض به امنیت و آسایش مردم شود دستگاه انتظامی، امنیتی و قضائی مکلف به انجام وظیفه در این بخش خواهد بود.

مددی گفت: امید است مردم استان شرایط و اوضاع را بیشتر درک و متانت و آرامش خود را حفظ کنند و ما هم تلاش خواهیم کرد کسانی که از این وضعیت سواستفاده می‌کنند و قصد تعرض به امنیت و اموال مردم را داشته باشند موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی اضافه کرد: اگر امنیت به مخاطره بیفتد شامل حال مردم خواهد بود و نباید اجازه داد زندگی کسانی که کسب و کاری دارند مختل شود و امنیت آنها در شرایط اقتصادی و اجتماعی که به سر می بریم به مخاطره بیفتد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کنترل و مبارزه با سرقت پرداخت و خاطرنشان کرد: در اجرای برنامه‌های متعددی که پیرو تشکیل قرارگاه پیگیری جرایم خاص، پیشگیری از سرقت و مقابله با آن در استان البرز برنامه‌ریزی شده با همت نیروی انتظامی و پلیس آگاهی شاهد اجرای چهارمین مرحله مبارزه و برخورد باندهای سرقت حرفه‌ای هستیم.

وی اظهار داشت: ما پیشتر هشدارهای متعددی به این سارقان داده بودیم. برای برخی از سارقان مسلح مطابق حکم صادره از مراجع قانونی، به عنوان محارب حکم اعدام اجرا شد.

مددی خاطرنشان کرد: موضوع سارقان مسلح و سابقه‌دار به عنوان پرونده‌های خاص در دادسرا، دادگاه و مراجع بالاتر پیگیری می‌شود.

وی گفت: همچنین این موضوع در معاونت پیگیری پرونده‌های خاص دادگستری استان هم که توسط رئیس کل دادگستری تعیین شده مورد نظارت قرار می‌گیرد.

مددی گفت: تمام نهادهای ارفاقی و مرخصی‌ها برای سارقان را محدود کردیم و اشد مجازات بر اساس حکم قانونی برای آنها اجرا می‌شود.

وی به دستگیری ۷۸ نفر از سارقان حرفه‌ای و مالخرها طی ۷۲ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: تعدادی اموال مسروقه هم کشف شده که در صورت شناسایی در مرحله تحقیق به مالباختگان مسترد و پرونده‌های آنها در شعب پیگیری می‌شود و هیچ یک از سارقان با سپردن تأمین در دادسرا آزاد نمی‌شوند و تا زمان صدور حکم قطعی در بازداشت خواهند ماند.

مددی گفت: به تمام سارقان هشدار داد ما به دنبال تأمین امنیت و دفاع از حریم قانونی و مال مردم هستیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top