تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/07/04 - 22:03
کد خبر: 445049

انقلاب اسلامی ایران با اقتدار به مسیر خود ادامه خواهد داد

انقلاب اسلامی ایران با اقتدار به مسیر خود ادامه خواهد داد

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه همه مردم پای اسلام، کشور و نظام خود ایستاده‌اند، گفت: انقلاب اسلامی ایران با اقتدار به مسیر خود ادامه می دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» آیت الله مصطفی علما بعد از ظهر دوشنبه در مراسم روز سرباز که با حضور گروهی از سربازان وظیفه و فرماندهان نظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم همه ما توفیق داشته باشیم سرباز بمانیم، خصوصاً سرباز اسلام باشیم و اگر خداوند ما را قبول کند به همه مدارج می رسیم.

وی افزود: دو نکته در منویات مقام معظم رهبری وجود دارد که همه باید برای تبیین آن و فهم و استنباط منطقی آن تلاش کنیم و اول راجع به دفاع مقدس زیرا باید این عظمت زنده بماند و به آیندگان منتقل شود زیرا باید بدانیم استکبار کار با ما ندارد بلکه کار با اسلام دارد و نمی‌خواهند اسلام قدرت و عظمت داشته باشد و این مظلومیت اسلام از زمان پیامبر اسلام (ص) تاکنون استمرار داشته است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: این حرکت استکبار را امام راحل (ره) به درستی شناخته و امام فرمود آنها از اسلام سیلی خورده‌اند زیرا اگر اسلام گسترش پیدا کند استکبار را به زانو در می‌آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: اصلاً موضوع هسته‌ای بهانه است زیرا برنامه هسته‌ای خودشان بسیار پیشرفته تراست آنها سلاح هسته‌ای دارند پس یقین داشته باشید آنها کمترین مخالفتی با برنامه‌های موشکی و هسته‌ای ما ندارند بلکه اساساً اینها با اساس اسلام مخالف هستند.

وی تأکید کرد: همه مردم پای اسلام و کشور و نظام خود ایستاده‌اند همانگونه که پای دفاع مقدس ایستادند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حدیث تاریخی حضرت امام رضا علیه السلام که فرمودند کلمه لا اله الا الله قلعه‌ای مستحکم که انسانیت را نجات می‌دهد، گفت: این ذکر بزرگ اصالت انسان حفظ می‌کند زیرا اصلاً ۱۲۴ هزار پیامبر (ع) برای بیان همین کلمه لا اله الا الله آمدند چون ذکر توحید خالص و ذکر اکبر است و تمام احکام اعم از واجبات و مستحبات و در آن مستتر است.

امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: اگر امروز قدرت ایران جهانی شد و دنیا روی ما حساب ویژه باز کرده به دلیل مدیریت بی بدیل امامین انقلاب اسلامی است زیرا این جنس مدیریت یک ابر قدرت را به زانو درآورده است.

علما با اشاره به مدیریت عظیم و بی بدیل اسلامی، گفت: مدیریت ولایت فقیه یعنی کارشناس اسلام و کسی که اسلام را عمیق می فهمد، تجزیه و تحلیل می‌کند و بر اساس اسلام مدیریت می‌کند و همین نوع مدیریت است که جامعه را به این درجه از موفقیت و سربلندی رسانده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد
احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد
اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
همخوانی کارگران در حضور رهبرانقلاب +فیلم
تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
پیام کارگران هفت تپه به رهبر انقلاب +عکس
گزارش تصویری/ دیدار کارگران با رهبر انقلاب
دیدار کارگران با رهبر انقلاب
ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
رییسی با استقبال نخست‌وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
حال‌وهوای بیت رهبری در روز حضور کارگران +فیلم
فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
صعود بورس ادامه خواهد یافت؟
لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
حلقه اتحاد دانشجویان دانشگاه نیویورک برای اقامه نماز +فیلم
دانشجویان دانشگاه کلمبیا مانع از ورود یک صهیونیست به دانشگاه شدند +فیلم
اعتراضات دانشجویان دانشگاه مینه سوتا در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top