تاریخ انتشار: شنبه 1401/08/07 - 13:09
کد خبر: 448539

دفتر تحکیم وحدت بیانیه‌ای در محکومیت حمله تروریستی شیراز صادر کرد

دفتر تحکیم وحدت بیانیه‌ای در محکومیت حمله تروریستی شیراز صادر کرد

امروز که خون، به بهترین شکل ممکن، مشخص کرد که حق کجاست و باطل در کدام سمت ایستاده است و امروز که این حادثه تروریستی بیش از پیش گواه مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است، دیگر نه جای مماشات باقی مانده است و نه محل تردید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اتحادیه تحکیم وحدت با انتشار بیانیه‌ای، وقوع جنایت تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (علیه السلام) که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد را تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

واقعه تلخ حمله تروریست‌های داعشی به مرقد حضرت و شهادت ۱۵ تن از هموطنان عزیز شیرازی ما لکه ننگی برای فعالیت‌های به ظاهر اعتراضی افرادی بود که در چهل روز گذشته کشور را دچار آشوب و درگیری‌های فراوان کرده‌اند، واقعه‌ای که دل هر انسان آزاده ای را به درد می‌آورد و بر تمام شعارهای به ظاهر انسانی این جریان منحوس خط بطلان می‌کشد.

این جماعت نادان؛ در حالی از زن، زندگی و آزادی می‌گویند که زندگی زنان شیرازی را بدون گناه و جرم گرفتند! این جریان منحوس که با شعار آزادی، فقط زمینه‌ساز آزادی عمل برای تروریست‌ها و آدمکش‌ها گشته‌اند و مستقیما امنیت و آرامش کشور را هدف گرفته‌اند. البته از آغاز اعتراضات،نیک مشخص و مبرهن بود که این جریانات تمایلی به جز اغتشاش ندارند و نتیجه آن‌ها قرار بود که به این نقطه کور و غم‌انگیز ختم شود. نقطه‌ای که در آن امنیت به تاراج رفته و جان 15 هموطن بدون هیچ گناه و جرمی گرفته شده است.

ضد انقلاب و اغتشاشگران بدانند که ما از خون شهدای واقعه شاهچراغ نمی‌گذریم و تاوان تک به تک شعار‌های آشوب‌طلبانی که خون مردم ما را ریختند باید داده بشود.

«زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی»‌هایی که بخواهد جان زنان ما و امنیت مردان میهن مارا سلب کند و آبادانی کشور را هدف بگیرد و آزادی مردم مسلمان را محدود کند، از هر دهانی خارج شود باید آن دهان را خرد کرد.

جریاناتی که دنباله‌روی مرتجع‌ترین گروه‌های خاورمیانه‌ای مانند سعودی و فرقه رجوی هستند، نمی‌توانند و نباید با طرح شعارهای به ظاهر مترقی و در اصل آشوب‌طلبانه، بر امنیت این کشور چوب تاراج بزنند.

امروز که خون، به بهترین شکل ممکن، مشخص کرد که حق کجاست و باطل در کدام سمت ایستاده است و امروز که این حادثه تروریستی بیش از پیش گواه مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است، دیگر نه جای مماشات باقی مانده است و نه محل تردید.

عقب‌نشینی در برابر این جریان شیطانی ثمره‌ای به جز ناامنی و آسیب برای کشور ندارد و در این وانفسا لازم است که اغتشاشات اخیر به سرعت جمع شده و شاخ شیطان شکسته شود.

ما دانشجویان دفتر تحکیم وحدت حمایت صریح خود را از اقدامات قاطع قوه قاهره نظام جمهوری اسلامی بر علیه آشوبگران اعلام نموده و از ساختار خواستار مقابله با عوامل ناامنی هستیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top