تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/08/18 - 14:40
کد خبر: 449942

ابلاغ آیین‌نامه «کمیته تعامل دانشگاه و خانواده»

ابلاغ آیین‌نامه «کمیته تعامل دانشگاه و خانواده»

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آیین‌نامه «کمیته تعامل دانشگاه و خانواده» را ابلاغ کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرزاد جهان‌بین آیین‌نامه «کمیته تعامل دانشگاه و خانواده» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

در این آیین‌نامه تأکید شده است: براساس راهبرد ۱۵ نظام فرهنگی تربیتی سند دانشگاه اسلامی و به منظور تعامل این دو نهاد مقدس و افزایش کارآیی دانشگاه در عرصه‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و ایجاد هم‌افزایی بین دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده‌ها، «کمیته تعامل دانشگاه و خانواده» را در دو سطح سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می شود.

براساس بندهای این آیین‌نامه، تصمیم‌سازی برای شورای فرهنگی در خصوص تعامل دانشگاه و خانواده، برقراری ارتباط دو جانبه بین ارکان دانشگاه با خانواده دانشگاهیان، ارتقای سطح همگرایی فرهنگی و اجتماعی میان خانواده اساتید، کارکنان و دانشجویان، آشنا کردن خانواده دانشجویان با ضوابط، شرایط و مقررات دانشگاه، شناسایی خانواده‌های صاحب‌نظر، علاقه‌مند، کارآمد و ایده‌پرداز، تبیین، نهادینه‌سازی و تسهیل ازدواج‌های آسان دانشجویان، بهره‌گیری از ظرفیت خانواده‌های همیار و داوطلب در یاری‌رسانی به دانشگاه‌ها ازجمله اهداف تشکیل کمیته تعامل دانشگاه و خانواده است.

«کمیته تعامل دانشگاه و خانواده» در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و ذیل شورای فرهنگی دانشگاه تشکیل خواهد شد و از جمله مهم‌ترین وظایف آن تصمیم‌سازی در خصوص تعامل دانشگاه و خانواده برای شورای فرهنگی دانشگاه، ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در فعالیت‌های کمیته در واحدهای سراسر کشور، تصویب برنامه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط، نظارت و ارزیابی بر عملکرد و فعالیت کمیته در سطح واحدها و دریافت گزارش عملکرد فعالیت واحدهای دانشگاهی و جمع‌بندی و ارائه گزارش تفصیلی عملکرد کمیته‌ها و ارسال به مراجع ذی ربط است.

در آیین‌نامه کمیته تعامل دانشگاه و خانواده که به تفصیل در اختیار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است، به ترکیب اعضای کمیته تعامل دانشگاه و خانواده در سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی، وظایف کمیته تعامل دانشگاه و خانواده در سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی و... اشاره شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟
پاسخ تل‌آویو به ایران به تمام معنا مسخره بود
تعطیلی پنجشنبه ها اشکالی در ارتباط با بازارهای جهانی وارد نمی کند
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
خانه سست عنکبوت/ فعالان دانشجویی در خصوص پیامدهای عملیات «وعده صادق» چه می‌گویند؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top