تاریخ انتشار: جمعه 1401/08/20 - 14:46
کد خبر: 450101

دشمن به‌دنبال جریان‌سازی در فضای مجازی است

دشمن به‌دنبال جریان‌سازی در فضای مجازی است

امام جمعه بروجن گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر به‌دنبال جریان‌سازی در فضای مجازی و رسانه‌ای است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید محمد احمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجن بیان کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر با تمام توان به میدان آمد تا با دروغ در فضای مجازی و رسانه‌ای بتواند جریان‌سازی کند.

وی افزود: دشمن از سال‌ها قبل تلاش کرده تا با ایجاد شبهه‌های مختلف دوستی اهل بیت را از قلب جوانان و نوجوانان شیعه بیرون کند که توطئه‌ای خطرناک است.

احمدی تصریح کرد: ایجاد و ترویج دوستی پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) در قلب‌های نوجوانان و جوانان ضروری است.

وی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را وظیفه‌ای ضروری و فریضه‌ای دینی دانست و یادآور شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم وظیفه‌ای الهی است که قوای سه‌گانه باید به آن توجه جدی داشته باشند.

احمدی تأکید کرد: تلاش برای تسهیل شرایط ازدواج جوانان و فرزندآوری به‌عنوان شاخصه اصلی در توسعه کشور و انقلاب اسلامی مورد توجه همگان قرار گیرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top