تاریخ انتشار: شنبه 1401/08/21 - 15:16
کد خبر: 450178

پاسخ یک فعال حوزه زنان به مطالب فرشته ولی مراد درباره انسیه خزعلی

پاسخ یک فعال حوزه زنان به مطالب فرشته ولی مراد درباره انسیه خزعلی

فرشته ولی مراد در انتقاد از انسیه خزعلی به عنوان نماینده زنان ایرانی گفت: خانم خزعلی هیچوقت امور زنانی نبوده و ایشان در بخش خواهران سازمان حج و زیارت بودند درواقع او یک خانم جلسه‌ای است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، زینب شکوهی فعال حوزه زنان با ارسال یادداشتی به مواضع فرشته ولی مراد درباره معاون حوزه زنان ریاست جمهوری پاسخ داده است. متن این یادداشت به این شرح است:

خانم ولی مراد گرامی!

تو به تقصیر خود افتادی از این در محروم
از که می‌نالی و فریاد چرا می‌داری

حرف زدن برای همه راحت است کما اینکه پیش از ما هم تلاش کردند با حرف عملکرد نشان دهند اما غافل از اینکه عمل در عرصه جامعه ظهور و نمود خواهد داشت. خانم ولی مراد به عمل کار برآید به سخنرانی و مصاحبه نیست!

ما فعالان حوزه رسانه و زنان فارغ از وظایف معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده آنقدر مشغول کارهای عقب مانده میراث شما و دوستانتان در حوزه زنان هستیم که حتی فرصت نمی‌کنیم مطالب شما را بخوانیم چه برسد به اینکه زمان‌ بگذاریم برای جواب نوشتن. اما از آنجا که شما برای چندمین بار متوالی یکی از دلسوزان فعال حوزه زنان را که بسیار اخلاق مدار هستند در گفتن حقیقت‌ها (دلیل این اخلاق‌مداری را شما بیش از من می‌دانید) با صحبت‌های نسنجیده و بدون سند خطاب قرار دادید تصمیم گرفتم هرآنچه که من مطلعم را اعلام کنم. همین‌جا می‌نویسم ممکن است خانم خزعلی نسبت به این مطلب نقد کنند و حتی ایراد بگیرند که چرا دفاع کردید اما حق آنجاست که وقتی از چیزی یقین داری نگذاری مخفی بماند.

خانم ولی مراد این نوشته فقط برای شماست پس با دقت بخوانید.

فکر می‌کنم انتشار همین چکیده عملکرد علمی، عملی و مدیریتی که از رزومه ایشان در فضای مجازی گرفته ام کافی باشد برای اینکه شما متوجه شوید سابقه عملکرد در حوزه زنان یعنی چه.

خانم خزعلی بیش از 70 مورد اثر از قبیل کتاب  تالیف و ترجمه و مقالات علمی - پژوهشی در کارنامه خود دارد  که ده‌ها مورد آن مرتبط با حوزه زن و خانواده است مواردی مانند «المراة الایرانیة والروایات الحربیة، اللغة العربیة و الجنوسة، جنسیت گرایی در زبان عربی، زن، تحذیر و نکوهش در نهج البلاغه، آرایه های ادبی در کلام حضرت زینب سلام الله علیها ،حضور با واسطه زنان در دفاع مقدس، Iranian women after the islamik revolution و بررسی تفاوت سبک رهبری مدیران زن و مرد در رضایت شغلی کارکنان و...» .

ارائه بیش از31 مقاله در سمینارهای بین‌المللی و خارج از کشور که قریب به اتفاق آن در مسائل زنان می باشد مقالاتی مانند زنان عرب چالش‌ها و فرصت های پیش رو زن مسلمان و مسئولیت‌های چند بعدی، مکانة المراة فی الاسلام، همایش خواهران عرب زبان پیرو اهل بیت (ع)، زنان ، مسائل فرهنگی اجتماعی و جهانی سازی، همایش بین المللی زنان مسلمان اندیشمند، زن مسلمان و مقاومت، فاطمه (س) در نگاه مستشرقان تنها گوشه‌ای از سوابق خانم خزعلی در عرصه سمینارهای بین‌المللی است.

خانم خزعلی راهنما و مشاوره بیش از 50 پایان نامه بودند که  موضوعات مرتبط با زنان را نیز شامل می‌شود. پژوهشگر برتر دانشگاه الزهرا (س) بودن آن هم در 15 سال متوالی، استاد برگزیده جشنواره زن و علم، رتبه اول پژوهشگران ادبی زن در سراسر کشور (جشنواره پروین اعتصامی ) و رتبه اول بخش پژوهش تالیفات کشوری سال 83 (جشنواره قلم زرین) تنها بخشی از 19 مورد از سوابق خانم دکتر خزعلی در زمینه جوایز و احراز رتبه است.

ریاست 5 ساله بر تنها دانشگاه ویژه بانوان یعنی دانشگاه الزهرا(س)، سردبیر مجله علمی پژوهشی زن و خانواده، عضو و نایب رییس کمیسیون بانوان خیرین مدرسه ساز و بینهایت موارد دیگر در مورد فعالیت‌های اجرایی خانم خزعلی مواردی است که شما بیش از من مطلع هستید اما نمی‌خواهید بپذیرید چرا؟ جوابش برای من و شما مشخص است.

قطع رابطه معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و ندادن پست مورد علاقه‌تان و تامین نشدن آن لیست جذاب خواسته‌هایتان هرکسی را می‌تواند به مرز چنین گفته هایی برساند اما فراموش نکنید تمام مواردی که شما عنوان می‌کنید مکتوب، مستند و متقن در گزارش عملکرد معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده موجود است.

در آخرما کار زیاد داریم کارهای نکرده شما و رفقایتان
حداقل زمانمان را نگذارید به بطالت پاسخ دادن شما بگذارنیم
عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری

زینب شکوهی
خبرنگار و فعال حوزه رسانه و زنان

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top