تاریخ انتشار: شنبه 1401/08/21 - 17:49
کد خبر: 450195

محمد مهدی بابایی؛

اکثر مردم ایران هوادار منافقین هستند!

 اکثر مردم ایران هوادار منافقین هستند!

میبایست محل هتل ملی پوشان ایرانی را در هتل هایی با حضور حداکثری خبرنگاران ایرانی تغییر داد و بازیکنان را از هرگونه مصاحبه یا عمل خارج از برنامه به طور جد بازداشت . و با هماهنگی های صورت گرفته با دولت قطر بلیط های فروخته شده لغو و مبالغ عودت داده شود.

 «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یادداشت از محمد مهدی بابایی*/// این صحنه هارا در ذهنتان مجسم کنید : در جام جهانی تماشاچیان ایرانی همگی پلاکارد هایی با عکس مریم رجوی در دست دارند . یا با پرچم شیر و خورشید در ورزشگاه ها به عنوان نماد ایرانیان به دنیایی که در آن اکثرا نمیدانند مکزیک در آمریکاست یا آسیا معرفی گردند .

خبر کمی تکان دهنده است برخی منابع از فروش ۱۰۰ درصدی بلیطهای سهمیه ایران در جام جهانی به عنوان اولین کشوری که ظرفیت های فروش بلیطش پر شده خبر میدهند . انطور که خبر رسیده گویا منافقین تمام بلیط هارا جلو جلو و به صورت برنامه ریزی شده حین خواب زمستانی برادران زحمتکش وزارت ورزش خریده اند .

نزدیک به ۲۰ هزار بلیط یا بهتر بگویم ۲۰ هزار فردی که نماد ۹۰ میلیون ایرانی خواهند شد . اینگونه غرب به راحتی میتواند بدون فشار های بین المللی و با توجیح پاسخ به خواسته مردم ایران ( منظور ۲۰ هزار نفریست که بلیط برایشان خریده شده ) به پروژه سوریه سازی ایران شدت ببخشد .

در حین خواب زمستانی مسئولین فرهنگی نیز خبرنگاران ایران اینترنشنال در هتل محل اقامت ملی پوشان اتاق رزرو کرده اند و این درحالیست که اسکان خبرنگاران ایرانی در هتل هایی جدا از ملی پوشان است تا مردم خبرهای ملی پوشان را از قاب رسانه سعودی ببینند .

حال چاره چیست؟

باید در وهله اول اتمام حجت هایی با دولت قطر صورت بگیرد تا از ورود نماد ها و نوشته های ضد ایرانی در ورزشگاه ها جلوگیری شود. بدین منظور میتوان از دولت قطر حضور مامورینی فارسی زبان در ورودی ورزشگاه ها درخواست نمود . اگر هم دولت قطر چنین اجازه ای نداد ، با گسیل دادن هزاران جوان انقلابی به عنوان توریست به کشور قطر ، درس خوبی به معاندینی که میخواهند وارد ورزشگاه شوند داد .

میبایست محل هتل ملی پوشان ایرانی را در هتل هایی با حضور حداکثری خبرنگاران ایرانی تغییر داد و بازیکنان را از هرگونه مصاحبه یا عمل خارج از برنامه به طور جد بازداشت . و با هماهنگی های صورت گرفته با دولت قطر بلیط های فروخته شده لغو و مبالغ عودت داده شود.

اینگونه شاید بتوان تا حدودی گاف های عجیب مسئولین ورزشی و فرهنگی را جبران نمود

*فعال رسانه ای

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود
تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات
تمامی پدافندهای اسرائیل و آمریکا در رویارویی با حمله ایران شکست خوردند
احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود
هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است
اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
باقری به روسیه سفر می‌کند
انواع کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top