تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/08/29 - 21:31
کد خبر: 451117

برگزاری نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور ITweekend۹ در دانشگاه صنعتی شریف

برگزاری نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور ITweekend۹ در دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش روابط عمومی رویداد، نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور IT WEEKEND ۹"" توسط گروه فناوری اطلاعات شریف "Sharif ICT Group"و دانشگاه صنعتی شریف با همکاری و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان نظام صنفی رایانه ای برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»، این رویداد با هدف انتقال تجربه و ارائه داستان های موفقیت و شکست افراد سرشناس در این حوزه، بررسی چالش های پیش روی استارتاپ ها و ایجاد انگیزه برای راه اندازی کسب کار های نوین و خلاقانه، و بررسی دلایل عدم موفقیت در کسب و کار های نوپا به تاریخ 24 آذر ماه سال جاری در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است هشت دوره پیشین این رویداد با سخنرانی حدود 100 نفر از نخبگان و افراد برجسته حوزه فناوری اطلاعات و حضور پرشور علاقمندان به این حوزه در سال های 1395 تا کنون برگزار شده است که فیلم سخنرانی ها و گزارش کامل برگزاری  این رویدادها بر روی وبسایت رویداد به آدرس www.itweekend.ir  قرار گرفته است.

ثبت نام در این رویداد آغاز شده و تا 15 آذر ماه ادامه خواهد داشت. جهت ثبت نام به سایت جشنواره مراجعه و یا با دبیرخانه رویداد تماس حاصل فرمایید. شماره تماس دبیرخانه: 5-66028963-021

جشنواره فناوری اطلاعات ، رویدادی یک روزه می باشد که در آن افراد سر شناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان موفقیت و شکست های خود را در قالب سخنرانی های کوتاه برای مخاطبین به اشتراک میگذارند.

سخنرانی ها در ITWeekend الهام گرفته از سخنرانی های کنفرانس های TED انجام می شود و پس از اتمام رویداد در قالب کلیپ های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس های اشتراک ویدئو و شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته می شوند.

یکی از اهداف اصلی در  ITWeekend این است که پس از برگزاری چندین دوره از این رویداد مجموعه ارزشمندی از سخنرانی های بزرگان حوزه فناوری اطلاعات را جمع آوری کرده باشیم که تا کنون با حضور بیش از 100 نفر از نخبگان و افراد سرشناس در این رویداد تا حدود زیادی به این هدف دست پیدا کرده ایم همچنین در حاشیه این رویداد پنل های تخصصی استارتاپ های موفق و شکست خورده برگزار میگردد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جزئیات دیدار اردوغان و هنیه
اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند
تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
من به اسلوب او مومن‌ام
سازمان ملل با عضویت کشور فلسطینی موافقت کند
نام پدر از کارت ملی حذف نمی‌شود
گزارش تصویری| جشنواره ملی رسا (نهج البلاغه دانشگاهیان کشور)
فیلم/ اسپانسر صهیونیست‌ها نقره داغ شد
بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
فیلم/ گریه‌های پزشک اردنی برای مجروحان فلسطینی
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top