تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/09/01 - 11:35
کد خبر: 451318

معرفی ۱۰ برنامه و بازی جذاب برای جام جهانی ۲۰۲۲

معرفی ۱۰ برنامه و بازی جذاب برای جام جهانی ۲۰۲۲

جام جهانی معمولاً در تابستان برگزار می‌شود، اما بازی در قطر در تابستان غیرممکن است، به همین دلیل امسال در زمستان برگزار خواهد شد. ما ۱۰ برنامه‌ اندروید را برای این مناسبت انتخاب کرده‌ایم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جام جهانی فوتبال 2022 در قطر آغاز شد. این رویداد تا 18دسامبر به مدت تقریبا یک ماه ادامه خواهد داشت.

جام جهانی معمولاً در تابستان برگزار می‌شود، اما بازی در قطر در تابستان غیرممکن است، به همین دلیل امسال در زمستان برگزار خواهد شد. ما  ۱۰ برنامه‌ اندروید را برای این مناسبت انتخاب کرده‌ایم.

انواع برنامه‌ها را در لیست ما پیدا خواهید کرد، از برنامه رسمی برای خرید بلیت بازی‌های جام جهانی 2022 تا برنامه‌ای که به شما کمک می‌کند زمانی که در قطر هستید، مکانی برای اقامت پیدا کنید. لازم به یادآوری است که این اپلیکیشن‌ها به جز چند مورد، به طور انحصاری برای این جام جهانی ساخته نشده‌اند.  اگر علاقه‌مند هستید، ادامه مطلب را بخوانید.

Hayya to Qatar 2022-1

معرفی ۱۰ برنامه و بازی جذاب برای جام جهانی ۲۰۲۲

کارت هایا، مجوز ورود به قطر و دسترسی به استادیوم است. با در نظر گرفتن این موضوع، برنامه‌ای به نام Haya to Qatar 2022 نیز وجود دارد. بسیاری از شما که به قطر می‌روید از قبل با این موضوع آشنا هستید؛ در غیر این صورت باید بدانید.

اگر به قطر می‌روید، برنامه Haya to Qatar 2022 تقریباً ضروری است. این برنامه به شما امکان را می‌دهد که نه تنها با بلیط خود به استادیوم دسترسی داشته باشید، بلکه زمانی که در قطر هستید مکانی را برای اقامت پیدا کرده و رزرو کنید. همچنین می‌تواند اطلاعاتی در مورد استادیوم‌های جام جهانی 2022 قطر در اختیار شما قرار دهد. از طریق آن می‌توانید کارت هایا را درخواست کنید و آن را مدیریت کنید.

Panini Sticker Album-2

معرفی ۱۰ برنامه و بازی جذاب برای جام جهانی ۲۰۲۲

Paniniیک برند شناخته شده برای استیکرها است، به خصوص زمانی که صحبت از مسابقات بزرگی مانند جام جهانی فوتبال می‌شود. اپلیکیشنی به نام Panini Sticker Album وجود دارد که به شما امکان می‌دهد استیکرهای جام جهانی 2022 را به صورت دیجیتالی جمع آوری کنید. همه 32 تیم در اینجا گنجانده شده‌اند و همچنین محتوای اضافی را در برنامه خواهید یافت.

Panini مهلتی را برای تکمیل مجموعه شما تعیین کرده است، این مهلت تا 31 ژانویه 2023 ادامه دارد. اگر با دوستان خود بازی کنید، می‌توانید آلبوم خود را سریعتر کامل کنید، می‌توانید یک گروه بسازید. این برنامه به شما امکان می‌دهد استیکرهای خود را با کلکسیونرهای دیگر عوض کنید و چالش‌های مختلف و منحصر به فرد را تکمیل کنید. کسب مدالها نیز امکان پذیر است.

FIFA World Cup 2022 Tickets-3

معرفی ۱۰ برنامه و بازی جذاب برای جام جهانی ۲۰۲۲

برنامه رسمی برای گرفتن بلیت مسابقات است. با فرض اینکه قبلاً بلیط‌های خود را خریداری کرده‌اید، می‌توانید آنها را از طریق این برنامه دانلود کنید. این اپلیکیشن آنها را در تلفن شما ذخیره می‌کند و زمان ورود شما به استادیوم به آنها دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید از این برنامه برای ارسال بلیط برای دوستان و اعضای خانواده خود استفاده کنید. تنها چیزی که برای انجام این کار نیاز دارید آدرس ایمیل آنها است. بنابراین اگر برای چند نفر بلیط خریداری کرده‌اید، یک راه آسان برای اشتراک گذاری آنها وجود دارد. این برنامه برای یک هدف ساخته شده است و این کار را به خوبی انجام می‌دهد.

Sofascore-4

معرفی ۱۰ برنامه و بازی جذاب برای جام جهانی ۲۰۲۲

کسانی که دوست دارند رویدادهای ورزشی را پیگیری کنند احتمالاً نام Sofascore را شنیده‌اند. این برنامه اساسا یک برنامه زتده برای امتیاز است، اما فقط برای این کار نیست؛ می‌تواند به شما کمک کند تا تعداد زیادی ورزش را پیگیری کنید، و فوتبال یکی از آنهاست. Sofascore به شما امکان می‌دهد جدول رده بندی جام جهانی 2022، مسابقات، گلزنان، نتایج و موارد دیگر را پیگیری کنید.

شما می‌توانید عملکرد هر بازیکن را با جزئیات پیگیری کنید. علاوه بر این چیزهای زیادی برای ارائه وجود دارد و می توانید بین حالت روشن و تاریک یکی را انتخاب کنید. این یکی از بهترین برنامه‌های امتیاز زنده در بازار است.

FotMob-5

معرفی ۱۰ برنامه و بازی جذاب برای جام جهانی ۲۰۲۲

FotMob یکی دیگر از برنامه‌های عالی امتیاز زنده است. این اپلیکیشن یک رقیب عالی برای Sofascore است و ممکن است آن را ترجیح دهید. همچنین رابط کاربری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند. این برنامه به تنهایی روی فوتبال تمرکز دارد و هیچ ورزش دیگری را پشتیبانی نمی‌کند. همانند Sofascore، این برنامه می‌تواند شما را در جریان نتایج، زنده و جزئیات مختلف دیگر از هر مسابقه قرار دهد. مانند گلزنان، پاس گل، کارت زرد و قرمز و …. این برنامه همچنین به شما این امکان را می‌دهد که بین حالت‌های روشن و تاریک یکی را انتخاب کنید و تمرکز زیادی روی جام جهانی 2022 خواهد داشت.

Airbnb-6

معرفی ۱۰ برنامه و بازی جذاب برای جام جهانی ۲۰۲۲

Airbnb یک برنامه بسیار محبوب برای یافتن مکان‌هایی برای اقامت در سراسر جهان است. قطر نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر به قطر می‌روید و هنوز جایی برای اقامت پیدا نکرده‌اید، وقت آن است که این کار را انجام دهید. جام جهانی 2022 اواخر این ماه آغاز می‌شود، بنابراین واقعا زمان زیادی ندارید.

خوشبختانه، پیشنهادات زیادی از طریق Airbnb در دسترس است، بنابراین احتمال این که بتوانید چیزی پیدا کنید وجود دارد. این برنامه رابط کاربری بسیار خوبی دارد و استفاده از آن لذت بخش است. شما می‌توانید اطلاعات زیادی در مورد یک مکان، قبل از اینکه آن را اجاره کنید، به دست آورید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، حتی می‌توانید با شخصی که آن را اجاره می‌دهد تماس بگیرید. رزرو مکان برای اقامت از طریق Airbnb خیلی آسان است.

Google Maps-7

معرفی ۱۰ برنامه و بازی جذاب برای جام جهانی ۲۰۲۲

حالا، با توجه به اینکه در یک کشور کاملاً جدید خواهید بود، و برای بسیاری از شما یک فرهنگ جدید، در طول جام جهانی 2022، احتمالاً به معنای واقعی کلمه گم خواهید شد. بنابراین، برای پیدا کردن مسیر خود، می‌توانید از Google Maps استفاده کنید. این برنامه توسط افراد زیادی برای مسیریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برنامه Google Maps به شما امکان می‌دهد نقشه بخش‌هایی از مناطقی را که در آن قرار دارید دانلود کنید، در این صورت برای استفاده از برنامه حتی نیازی به دسترسی به اینترنت ندارید.  این برنامه را در دسترس نگه دارید. با آن می‌توانید در کمترین زمان ممکن راه خود را پیدا کنید.

Soccer Cup 2022-8

معرفی ۱۰ برنامه و بازی جذاب برای جام جهانی ۲۰۲۲

ما سه بازی را برای این لیست آماده کرده‌ایم که با کم‌شناخته‌ترین بازی شروع می‌شود. نام این بازی Soccer Cup 2022 است و واقعاً زیبا است. این بازی در واقع بر جام جهانی تمرکز دارد، حتی اگر مسابقات دیگری نیز در دسترس باشد. همچنین هر روز مجموعه ای شامل ۵ چالش را برای شما فراهم می‌کند.

گرافیک هم خوب است، البته نه بهترین وجهی که در چنین بازی‌هایی دیده‌ایم. کنترل‌ها خوب هستند و از همه مهم‌تر آن که بازی سرگرم کننده است. اگر اوقات فرغت دارید و می‌خواهید برای جام جهانی 2022 خود را سرگرم کنید، این بازی قطعاً به شما کمک می‌کند.

FIFA Soccer-9

معرفی ۱۰ برنامه و بازی جذاب برای جام جهانی ۲۰۲۲

وقتی در مورد فوتبال صحبت می کنیم، FIFA Soccer یک بازی معروف است. این بازی به شما اجازه می‌دهد تا تیم فوتبال نهایی خود را بسازید و بازی کنید. ۱۵۰۰۰ بازیکن در این بازی در دسترس هستند، به علاوه بیش از ۶۰۰ تیم از جمله تیم‌هایی مانند رئال مادرید و منچستر سیتی در اختیار شما هستند.

بازی دائماً رویدادهای زنده را در مسیر شما قرار می‌دهد و این رویدادها با مسابقات دنیای واقعی مطابقت دارند. یک حالت مدیر در بازی تعبیه شده است. گرافیک عالی است، در واقع، به خصوص برای یک بازی مخصوص گوشی‌های هوشمند. ما معتقدیم که یک رویداد زنده برای جام جهانی 2022 نیز به هر شکلی ایجاد خواهد شد.

eFootball 2023-10

معرفی ۱۰ برنامه و بازی جذاب برای جام جهانی ۲۰۲۲

eFootball 2023 نیز یک بازی فوتبال شناخته شده است. این یکی توسط کمپانی KONAMI تولید شده است. به نظر می‌رسد که بازیکنان اخیراً با آن مشکل داشته‌اند، به همین دلیل رتبه آن به شدت کاهش یافته است. با این حال، ما امیدواریم که KONAMI بسیاری از این مشکلات را به زودی برطرف کند تا همه بتوانند از بازی به درستی لذت ببرند.

گرافیک بازی خوب است و گیم پلی بازی عالی است. برخی از مردم  این را به آنچه FIFA Soccer از نظر گیم پلی ارائه می‌دهد ترجیح می‌دهند، این موضوع به خود شما بستگی دارد. تعداد زیادی تیم و بازیکنان برای انتخاب در دسترس هستند. همچنین تعداد زیادی از مسابقات برای انتخاب وجود دارند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
گزارش تصویری| جشنواره ملی رسا (نهج البلاغه دانشگاهیان کشور)
بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
فیلم/ گریه‌های پزشک اردنی برای مجروحان فلسطینی
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top