تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/09/01 - 15:34
کد خبر: 451359

بهترین شرکت فروش و نصب پنجره دو جداره کدام است

بهترین شرکت فروش و نصب پنجره دو جداره کدام است

امروزه پنجره‌های دو جداره به دلیل داشتن ویژگی‌های برتر نسبت به پنجره‌های قدیمی توانسته‌اند محبوبیت زیادی به دست آورند. در اغلب ساختمان‌ها از پنجره دو جداره استفاده می‌کنند و از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند. پنجره دو جداره عایق خوبی برای گرما، سرما، صدا، گرد و غبار و... به حساب می‌آید و به همین علت مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. این پنجره‌ها در ساختمان‌ها اداری، منازل و... کاربرد بسیاری دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در این مطلب انواع پنجره دو جداره رانام بردیم و شما را با ویژگی‌های هرکدام آشنا کردیم. استفاده از این نوع پنجره‌ها مزایای زیادی به همراه خواهد داشت. اما این نکته را باید در نظر داشته باشید که شرکت مناسبی را برای خرید انتخاب کنید. پارس در یکی از بهترین هایی است که می‌توانید با خیال راحت کار نصب پنجره‌های دو جداره خود را به آنان بسپارید.

 

بهترین شرکت فروش و نصب پنجره دو جداره کدام است

امروزه پنجره‌های دو جداره به دلیل داشتن ویژگی‌های برتر نسبت به پنجره‌های قدیمی توانسته‌اند محبوبیت زیادی به دست آورند. در اغلب ساختمان‌ها از پنجره دو جداره استفاده می‌کنند و از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند. پنجره دو جداره عایق خوبی برای گرما، سرما، صدا، گرد و غبار و... به حساب می‌آید و به همین علت مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. این پنجره‌ها در ساختمان‌ها اداری، منازل و... کاربرد بسیاری دارند.

این مسأله بسیار مهم است که پنجره upvc که قصد خرید آن را دارید، از کدام شرکت خریداری می‌کنید. نصب درست این پنجره از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید به آن بی‌توجه بود. در ادامه انواع پنجره دو جداره را به شما معرفی خواهیم کرد و ضمن بیان مزایای این پنجره شما را با بهترین شرکت فروش و نصب پنجره دو جداره درجه ۱ آشنا می‌کنیم.

 

قیمت برندهای مختلف پنجره دو جداره:

 

آشنایی با انواع پنجره دو جداره

با توجه به این که پنجره دو جداره در انواع مختلفی موجود است، هر کسی می‌تواند با در نظر داشتن سلیقه و کاربرد پنجره upvc برای ساختمان خود مدل و نوعی متناسب را انتخاب کند. در ادامه برخی از انواع پنجره دو جداره را عنوان خواهیم کرد.

پنجره های دو جداره ثابت

این پنجره مدلی بسیار ساده و کاربردی از پنجره‌های دو جداره به حساب می‌آید. در این مدل، پنجره کاملاً ثابت است و امکان و باز و بسته شدن ندارد. در بسیاری مکان‌ها از چنین پنجره‌ای استفاده می‌کنند؛ زیرا به خاطر ثابت بودن آن عایق بهتری در برابر صدا، گرما، سرما، گرد و خاک، دود و... خواهد بود. علاوه بر این‌ها هزینه این نوع پنجره کم‌تر است و با قیمت ارزان‌تری می‌توان آن را تهیه کرد.

پنجره های دو جداره تک حالته

اگر به دنبال پنجره‌ای با قیمت مناسب می‌گردید که قابلیت باز و بسته شدن هم داشته باشد، این نوع پنجره می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. گاهی اوقات لازم است که هوای اتاق عوض شود و نیاز دارید پنجره را باز کنید. در منازل و یا بسیاری از مکان‌های دیگر این پنجره‌ها کاربرد زیادی دارند. پنجره دو جداره تک حالته را می‌توان تنها به صورت افقی باز کرد و از هوای بیرون لذت برد.

پنجره های دو جداره دو حالته

یکی دیگر از انواع پنجره دو جداره، پنجره‌های دو جداره دو حالته هستند. با این پنجره‌ها بسته به نیاز شما به حالت باز شدن پنجره می‌توانید یکی از دو حالت عمودی و افقی را انتخاب کنید. این نوع پنجره دارای یک دستگیره است که با آن می‌توان هم به صورت افقی و هم عمودی پنجره را باز و بسته کرد. پنجره‌های دو جداره دو حالته ظاهر زیبایی دارند و یراق آلات به کار رفته در آن باعث استحکام و مقاومت این پنجره‌ها شده است.

بهترین شرکت فروش و نصب پنجره دو جداره کدام است

پنجره های دو جداره آکاردئونی

اگر قصد دارید برای منزل خود پنجره‌ای با عرض زیاد به کار ببرید، این مدل می‌تواند مناسب شما باشد. گاهی در ساختمان‌ها برای مشاهده نمای بیشتری از بیرون پنجره‌هایی با عرض زیاد در نظر گرفته می‌شود. هنگامی که اندازه این پنجره‌ها از ۳ متر بیشتر می‌شود، می‌توان از پنجره‌های دو جداره آکاردئونی استفاده کرد. این نوع پنجره دو جداره درجه ۱ می‌تواند زیبایی خاصی را به ساختمان شما ببخشد.

پنجره های دو جداره دو لنگه بازشو یا فرانسوی

مدلی دیگر از انواع پنجره دو جداره می‌توان پنجره‌های دو جداره فرانسوی را نام برد. این مدل پنجره‌های دو طرفه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر دو طرف قابلیت باز شدن دارند. در میان هر دو طرف این پنجره پایه‌ای قرار داده نشده است. این نوع پنجره نمونه‌ای پنجره دو جداره درجه ۱ شناخته می‌شود که علاوه بر ظاهر زیبا کیفیت خوبی هم دارد. پنجره فرانسوی را می‌توان به صورت یک حالته و یا دو حالته نیز نصب کرد.

پنجره های دو جداره کشویی

در این نوع پنجره‌ها شما می‌توانید برای باز کردن پنجره آن را روی ریل به هر دو طرف حرکت دهید. در مکان‌هایی که کنار زدن پرده‌ها برای باز کردن پنجره کار سختی است، می‌توان از این مدل پنجره‌های دو جداره استفاده کرد. این پنجره به دلیل کشویی بودن فضایی برای باز شدن نیاز ندارد.

 

مزایای پنجره های دو جداره

پنجره‌های دو جداره مزایای زیادی دارند. با نصب پنجره دو جداره درجه ۱ می‌توانید از مزایای آن‌ها بهره‌مند شوید. در زیر به برخی از مزیت‌های مهم این پنجره‌ها اشاره می‌کنیم.

 

  • مانع از عبور گرد و غبار: لاستیک به کار برده شده در این پنجره‌ها باعث می‌شود که درز‌های پنجره پوشانده شوند و گرد و غبار نتواند از آن عبور کند. به طور کلی این پنجره به گونه‌ای ساخته شده است که آلودگی‌های هوا مانند گرد و خاک و حتی دود از آن وارد اتاق شما نشوند.
  • کاهش سر و صدا: در صورتی که صدا‌های بیرون موجب ناراحتی شما شده‌اند، با نصب پنجره‌های دوجداره می‌توانید از شر این سر و صدا‌ها راحت شوید. پنجره upvc برای ساختمان‌هایی که در کنار شلوغی خیابان قرار دارند و یا نیازمند سکوت و آرامش هستند، می‌تواند بهترین گزینه باشد.
  • مانع از عبور آب به داخل: این پنجره‌ها برای روز‌های برفی و بارانی بسیار مناسب‌اند؛ زیرا اجازه عبور آب به داخل را نمی‌دهند. علاوه بر این که درزبندی این پنجره به خوبی صورت گرفته است، در قسمت پایین شیار‌هایی وجود دارد که اگر آب به آن نفوذ کند به راحتی تخلیه می‌شود.
  • جلوگیری از عبور گرما و سرما: ساختار پنجره‌های دو جداره به این صورت است که از عبور گرما و سرما به داخل و یا بیرون از منزل جلوگیری می‌کند. این گونه مانع از هدر رفت انرژی هم خواهد شد و بسیار به صرفه است.
  • غیر قابل احتراق: پنجره دو جداره درجه ۱ به دلیل کیفیت بالا و جنس پروفیل مناسب آتش نمی‌گیرد و در مواقع آتش سوزی باعث گسترش آتش نمی‌شود.

 

بهترین شرکت فروش و نصب پنجره دو جداره

یک مسأله مهم در رابطه با پنجره دو جداره انتخاب شرکتی مناسب برای خرید و نصب این پنجره هاست. اندازه‌گیری و نصب مناسب این پنجره‌ها اهمیت زیادی دارد و باید بسیار به آن توجه کرد تا مشکلی به وجود نیاید. اگر به دنبال شرکتی معتبر برای خرید و نصب پنجره دو جداره درجه 1 هستید، می‌توانید به سایت pars-door.com مراجعه کنید. این صنعتگران بهترین و با کیفیت‌ترین انواع پنجره دو جداره را با قیمتی مناسب در اختیار شما می‌گذارد و نصب آن را با دقت بسیار بالا به بهترین شکل انجام می‌دهد.

جمع بندی

  • این مطلب انواع پنجره دو جداره رانام بردیم و شما را با ویژگی‌های هرکدام آشنا کردیم. استفاده از این نوع پنجره‌ها مزایای زیادی به همراه خواهد داشت. اما این نکته را باید در نظر داشته باشید که شرکت مناسبی را برای خرید انتخاب کنید. پارس در یکی از بهترین هایی است که می‌توانید با خیال راحت کار نصب پنجره‌های دو جداره خود را به آنان بسپارید.
مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top