تاریخ انتشار: شنبه 1401/09/05 - 02:34
کد خبر: 451742

برد ایران در جام جهانی مردم را به خیابان‌ها کشاند؛

شادی ملی/ مردم ایران؛ آمریکا را هم می‌زنیم +فیلم

شادی ملی/ مردم ایران؛ آمریکا را هم می‌زنیم +فیلم

جالب توجه است در گزارش خیابانی از شادی ملت ایران همه مردم بر برد مقابل آمریکا تاکید داشتند که ما می توانیم در بازی بعد مقابل تیم ملی آمریکا از زمین بازی با پیروزی خارج شویم و به مرحله بعد جام جهانی صعود کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و ولز امروز در ورزشگاه احمد بن علی در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از گروه B به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود ایران به پایان رسید. زمزمه کردن سرود پرافتخار کشورمان توسط بازیکنان تیم ملی از همان ابتدای بازی نوید یک بازی عالی و لذت بخش را به مردم کشورمان داده بود. 

در ادامه بازی عالی فوتبالیست های تیم ملی، تیرک های پی در پی که دروازه تیم ملی ولز را لرزاند نوید این را به هواداران تیم ملی داد که این بازی حتما برای ایران گل خواهد داشت. در پایان گل های دقیقه آخری روزبه چشمی و رامین رضائیان شادی وصف ناشدنی را به مردم کشورمان هدیه تا علاوه بر بغض بازیکنان تیم ملی بغض مردممان را در ورزشگاه بن علی و سراسر ایران پای گیرندگان خودشان شکسته شود و اشک شوقشان سرازیر شود.

از همان ابتدای پیروزی ایران مقابل ولز مردم سراسر کشور به خیابان ها ریختند و پرچم به دست به شادی پرداختند. ندای ایران ایران سراسر شهرهای میهن عزیزمان پیچید و نکته جالب این شادی همراهی مردم و نیروهای یگان ویژه بود که وظیفه ایجاد امنیت خیابان ها را برعهده داشتند بود. مردمی که دست در دست نیروهای امنیتی شادی می کردند و ماشین های یگان ویژه برای مردم آهنگ های شاد ملی و رقص نورهای مختلفی پخش می کردند که فضای شهرها را بسیار شاد و خوشحال کرده بود.

در ادامه فیلمی از گزارش مردمی خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» از شادی ملت ایران را مشاهده می‌کنید. جالب توجه است در گزارش خیابانی از شادی ملت ایران همه مردم بر برد مقابل آمریکا تاکید داشتند که ما می توانیم در بازی بعد مقابل تیم ملی آمریکا از زمین بازی با پیروزی خارج شویم و به مرحله بعد جام جهانی صعود کنیم. در ادامه جزئیات بیشتری از این فیلم را مشاهده می کنید:

پیروزی غرورانگیز تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز موجی از شادی را به میان مردم آورد و آنها با آمدن به خیابان‌ها و شادی کردن در اقصی نقاط کشور خط بطلانی بر فعالیت چند ماهه رسانه‌های بیگانه کشیدند که تلاش داشتند از تریبون‌های مختلف به جهانیان القا کنند فضای یاس و ناامیدی بر کشور ایران حاکم است. نکته جالب جشن‌های شب گذشته تقدیر و تشکر مردم از حافظان امنیت بود.

درست است که این بازی در نوع خود بسیار لذت بخش بود اما این بازی دارای نکاتی است که شرایط ایران و جایگاه هویت ایرانی- اسلامی را به نمایش گذاشت که شاید هیچ کسی چنین تصوری نمی کرد. چرا که بعد از باخت تلخ تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل انگلیس، بسیاری معتقد بودند که از لحاظ روحی و روانی دیگر اعضای تیم ملی توان بازی در جام جهانی را نخواهند داشت ولی با بازی بسیار زیبا و حرفه ای بازیکنان تیم ملی و در نتبجه پیروزی لذت بخش مقابل ولز، ثابت شد که اگر ایرانی اراده کند، می تواند.

 در حالی که جریان آشوب انتظار داشت بازیکنان تیم فوتبال کشورمان سرود ملی کشور را نخوانند یا در صورت گلزنی شادی پس از گل انجام ندهند، بازیکنان تیم‌ملی فوتبال ایران با همخوانی سرود ملی راهی زمین بازی شدند. بازیکنان کشورمان پس از هر کدام از گل‌هایی که روزبه چشمی و رامین رضاییان به ثمر رساندند، بی‌توجه به فشارها و تخریب‌های جریان رسانه‌ای آشوب، ابراز شادی و خوشحالی کردند. جدای از مباحث فنی، حمایت مردم و روحیه‌بخشی به بازیکنان تیم و همچنین بی‌اعتنایی آنها به حاشیه‌سازی معاندان و وطن‌فروشان، از عوامل اصلی برد شادی‌آور ایران برابر ولز بود. بازی خوب تیم ملی ایران در بازی مقابل ولز، نوید یک بازی زیبا، غیرتمندانه و در آخر پیروزی‌بخش در مقابل آمریکا را هم می‌دهد.

خوشحالی مردم بعد از برد شیرین تیم ملی کشورمان و حضور مردم از سر خوشحالی در خیابانها با پرچم خوش رنگ کشورمان، رفراندومی بود که جایگاه هویت ایرانی را به همگان نشان داد. گریه مردم هنگام پخش سرود ملی و خوشحالی مردم از برد تیم ملی، حقیقتی است که پشت آن واقعیت ها نهفته بود. واقعیتی از جنس جایگاه جمهوری اسلامی ایران در بین مردم، واقعیتی از جنس دوست داشتن ایران اسلامی  توسط همگان. حضور پررنگ مردم در خیابان ها بعد برد دو بر صفر تیم ملی مقابل ولز در استانها مختلف مرزی در سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، کردستان، خوزستان، لرستان، خراسان جنوبی و... شکستی برای  سیاست تجزیه طلبان بود که در صدد تجزیه ایران در این دوماه  اخیر بودند.

برد ایران که با تلاش و همراهی  به دست آمده، بیانگر آن است که با همدلی و همراهی همه، می توان موفقیت های بزرگ دیگری را نیز در عرصه های مختلف به دست آورد. موفقیت ایران در عرصه های بین المللی و فائق آمدن بر مشکلات اقتصادی، غلبه بر دشمن و ... در سایه وحدت و یکپارچگی امکان پذیر است.

 اینترنشنال و بی بی سی و ... در طول دو ماه اخیر تلاش کردند سیاست های استکباری آمریکا را در داخل کشورمان اجرایی کنند. به این معنی که در تلاش بودند با دروغ، مردم را به خیابان بکشانند و در نتیجه جمهوری اسلامی ایران را در داخل تضعیف کنند. در این میان حضور آشوبگران در خیابانها را با عنوان حضور مردم علیه حکومت، به کل دنیا مخابره می کردند. اما واقعیت حضور مردم در خیابانها بعد از بازی فوتبال تیم ملی کشورمان مشخص شد. رسانه های محور شیطانی با همراهی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی سعی داشتند در این دوماه شرایط کشور را به جنگ شناختی تغییر دهند که امروز با شکست سنگینی روبه رو شدند.

گزارش از هادی هدایت زاده

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top