تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/09/08 - 15:35
کد خبر: 452230

اقدامات این دوره صداوسیما برای حمایت از تیم ملی در ادوار گذشته کم سابقه بوده

اقدامات این دوره صداوسیما برای حمایت از تیم ملی در ادوار گذشته کم سابقه بوده

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: اقداماتی که امسال و در این دوره جام جهانی در سازمان صداوسیما، برای حمایت از تیم ملی و تقویت انسجام و وحدت ملی انجام دادیم، در ادوار گذشته کم سابقه بوده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: اقداماتی که امسال و در این دوره جام جهانی در سازمان صداوسیما، برای حمایت از تیم ملی و تقویت انسجام و وحدت ملی انجام دادیم، در ادوار گذشته کم سابقه بوده است.

وی افزود: ما علاوه بر شبکه های اصلی‌مان در این حوزه که شبکه سه و ورزش است،‌ از مابقی شبکه ها  نیز برای اختصاص برنامه های ویژه و خاص به هدف ایجاد انسجام و یکپارچگی در حمایت از تیم ملی،‌ استفاده کردیم.

وی افزود: در شبکه های یک، دو ،‌نسیم و مابقی شبکه ها این خط را پیگیری کردیم. در حوزه فنی و تکنیکی نیز،‌امسال برای اولین بار،‌ پخش 4k را انجام دادیم وطی مذاکراتی که با شرکت دارای حق پخش به عمل آوردیم،‌ حق پخش این بازی ها را از ماه ها پیش  به طور کامل خریداری کردیم و مطمئن شدیم که این رویداد ورزشی را به لحاظ تصویری و تکنیکی و تحلیلی می توانیم پوشش دهیم.

رئیس سازمان صداو سیما تصریح کرد: ما سعی کردیم ماهیت کار بدخواهانی که تلاش می کنند از این رویداد وحدت بخش و انسجام آفرین سواستفاده کنند را در بخش های مختلف تبیینی و اطلاع رسانی در کنار پرداختن فنی و تکنیکال به مسابقات جام جهانی برای مردم روشن کنیم تا این رویداد مهم ورزشی به یک جریان انسجام آفرین جدید بین ملت ما تبدیل شود.ما به عنوان رسانه ملی همواره تلاش می کنیم تا این اتفاق بیفتد.

جبلی در مورد پوشش جام جهانی توسط شبکه سعودی اینترنشنال خاطرنشان کرد: ما به عنوان دارنده حق پخش و شرکت بی ان اسپورت قطر به عنوان نماینده فیفا در منطقه منا یا خاور میانه و شمال آفریقا این توافق را کرده بودیم که پخش این بازی ها در محدوده ایران در اختیار سازمان صداوسیما باشد.

وی افزود: هم شرکت بی ان اسپورت و هم بخش حقوقی سازمان صداوسیما وقتی متوجه شدیم خارج از این توافق دارد اتفاقاتی می افتد، به آن شرکت تذکرات لازم را دادیم و به شبکه های غیر ایرانی از جمله اینترنشنال که قصد سواستفاده از پخش بازی ها را داشتند،‌ تذکرات لازم داده شد و  اگر این افراد بخواهند به تخلف خودشان ادامه دهند پیگیری های حقوقی این قضیه را انجام خواهیم داد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top