تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/09/09 - 16:50
کد خبر: 452387

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران و کرج

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران و کرج

معمولاً مشکلات در ماشین لباسشویی ها به دو دسته تقسیم می شوند که دسته اول مشکلات غیر تخصصی در این لباسشویی ها می باشد، این مشکلات را می توان به راحتی و با کمی آشنایی با قطعات لباسشویی برطرف کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در خیلی از موارد دیده شده است که در صورت بروز مشکل برای لوازم و دیگر لوازم خانگی افراد بی تخصص برای تعمیر این موارد اقدام می کنند. اما این افراد نه تنها این مشکلات را در لباسشویی برطرف نمی کنند بلکه باعث بروز مشکلات بیشتر در لباسشویی و در نهایت بیشتر شدن هزینه‌ تعمیرات لباسشویی می شوند. اما در نظر داشته باشید که تنها برخی از مشکلات در ماشین لباسشویی ها وجود دارد که شما عزیزان می توانید به راحتی آن ها را برطرف نمایید در ادامه این مطلب قرار است که با این مشکلات در ماشین لباسشویی ها آشنا تا در صورت مشاهده کردن بتوانیم به راحتی از شر این مشکلات راحت شویم.
معمولاً مشکلات در ماشین لباسشویی ها به دو دسته تقسیم می شوند که دسته اول مشکلات غیر تخصصی در این لباسشویی ها می باشد، این مشکلات را می توان به راحتی و با کمی آشنایی با قطعات لباسشویی برطرف کرد. اما مشکلات تخصصی مشکلاتی هستند که برای برطرف کردن آن ها معمولا باید از یک تعمیرکار متخصص کمک گرفت. اما در صورتی که تخصص کافی را در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دارید می توانید این مشکلات را در ادامه و با کمک گرفتن از این مطلب برطرف نمایید.
توجه داشته باشید که در صورت نداشتن تخصص بهتر از تعمیرکارانی که در زمینه تعمیرات لباسشویی تخصص کافی را کمک بگیرید و مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید. تعمیرگاه مجاز آماده است تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای لوازم خانگی شما، مشکل پیش آمده را در محل مورد نظر شما برطرف کند.


تعمیرگاه مجاز
تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی با داشتن تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیر لوازم خانگی آماده است تا بهترین خدمات را در سرتاسر تهران به شما عزیزان ارائه دهد. همچنین توجه داشته باشید که تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در مناطق مختلف تهران و کرج دارای شعبه می باشد که همین موضوع باعث شده تا خدمات این نمایندگی در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان ارائه داده شود. برای اینکه بتوانید از این خدمات استفاده استفاده نمایید تنها کافیست تا با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و از خدمات ما استفاده نمایید.
مشکلات متداول در ماشین لباسشویی

علت روشن نشدن لباسشویی چیست
شاید این مشکل برای شما هم رخ داده باشد که لباسشویی روشن می شود اما هنگامی که برنامه شستشو را انتخاب می کنید لباسشویی شروع به کار نمی کند. این مشکل دلایل بروز مختلفی در لباسشویی در لباسشویی دارد. از ساده ترین دلایل بروز این مشکل، خرابی قفل درب لباسشویی و خراب شدن درب لباسشویی است. این امکان نیز وجود دارد که ایراد لباسشویی مربوط به قسمت موتوری لباسشویی می باشد که در این موارد مشکل مربوط به خرابی برد الکترونیکی، بروز مشکل برای پاور یا تمام شدن ذغال موتور لباسشویی می باشد که در این صورت دستگاه باید به صورت تخصصی تعمیر و عیب یابی شود.
علت بوی بد ماشین لباسشویی چیست

در برخی از موارد دیده شده است که بعد از باز کردن درب لباسشویی یک بوی نا متبوع را حس می کنیدف این موضوع بسیار ازار دهنده می باشد. در برخی از موارد دیده شده است که این بو به دلیل جمع شدن پرز و رسوبات صابونی در شیارهای درب لباسشویی می باشد. بهترین روشی خانگی که برای برطرف کردن این بو وجد دارد، استفاده کردن از نصف استکان جوش شیرین و استکان سرکه سفید می باشد. این محلول را باید در جاپودری لباسشویی بریزید و لباسشویی را بر روی حالت آرام تنظیم نمایید و بگذارید این محلول تمام لباسشویی را بشورد.

علت ریزش آب از لباسشویی چیست

از دیگر مشکلات جدی در لباسشویی که بیشتر کاربران لباسشویی با آن روبرو شده اند، آبریزی لباسشویی می باشد. در صورتی که با نشتی آب در لباسشویی روبرو شده اید قبل هر اقدامی باید از نفوذ آب به برد و موتور لباسشویی جلوگیری نمایید و لباسشویی را از برق بکشید. در برخی از موارد تعمیرکاران ما علت بروز این مشکل را استفاده بیش از حد از مواد شوینده میدانند. این امکان نیز وجود دارد که شلنگ تخلیه دچار پارگی شده است که این مشکل رخ داده است.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران و کرج

توجه داشته باشید که این مشکلات تنها برخی از مشکلاتمتداول در لباسشویی می باشند ادامه با برخی دیگر از این مشکلات در برندهی معتبر آشنا می شویم.

لباسشویی دوو آبگیری نمی کند

توجه داشته باشید که لباسشویی تنها با ورود آب به مخزن عملیات شستشو را شروع می کند. برای بررسی و عیب یابی لباسشویی در منزل باید ورودی شلنگ را بررسی نمایید. بعد از بررسی شدن باید به بررسی فیلترهای شیر برقی، سنسورها و برد الکترونیگی بپردازید. در صورتی که این مشکل در لباسشویی دوو برطرف نشد می توانید به مقاله تعمیر لباسشویی دوو مراجعه نمایید و مشکل خود را برطرف نمایید.


علت لرزش لباسشویی زیمنس چیست؟

یکی از شایع ترین مشکلاتی که در لباسشویی رخ می دهد، لرزش لباسشویی می باشد که این مشکل را می توانید به راحتی برطرف نمایید. در صورت بروز این مشکل تنها باید کفی زیر لباسشویی را مورد برسی قرار دهید.

اگر نتوانتسید این مشکل را در لباسشویی مرسی برطرف نمایید می توانید به مقاله تعمیر لباسشویی زیمنس مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف نمایید.


تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران و کرج

علت صدای زیاد لباسشویی نف چیست؟

شاید شما هم با صدای زیاد و یکباره لباسشویی بدون هیچ دلیل روبرو شده اسد، در صورت بروز این صدا باید بدانید که پمپ تخلیه لباسشویی شما خراب شده است. در برخی از موارد دیده شده است هنگامی که این صدا به مرور زمان ایجاد می شود دلایل بروز این مشکل مربوط به بلبرینگ ها می باشد. در صورتی که مشکل دستگاه شما از قسمت کاسه نمد و بلبرینگ ها می باشد حتما باید تعمیرات لباسشویی در کارگاه تعمیرگاه مجاز انجام شود، و امکان تعمیر لباشسویی در منزل وجود ندارد. در صورتی نتوانستید این مشکل را در لباسشویی نف برطرف نمایید می توانید به مقاله تعمیر لباسشویی نف مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف نمایید.

روش هایی که گفته شد برای برطرف کردن این مشکلات در منزل شما می باشد پس در صورتی که هر کدام یک از لوازم خانگی شما دچار مشکلات جدی شده است شده است می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید تا تعمیرکاران متخصص ما در اسرع وقت به محل مورد نظر شما مراجعه کنند و به عیب یابی و تعمیرات تخصصی دستگاه شما بپردازند.

برای ثبت سفارش خرابی دستگاه خود می توانید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید:

77169195_33142528_88592650_55810742_44287993_22737566 (021)

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود
احداث آرامستان جدید در ۲ نقطه تهران
تکلیف لیست خروجی استقلال مشخص شد
حمایت کامل مرکز مدیریت حوزه از فراجا / کلان پروژه دشمن برای حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی
بیانیه جامعه مدرسین درحمایت از اقدامات قانونی و حقوقی فراجا
پیام تسلیت دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی
محکومیت باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب
ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟
پاسخ تل‌آویو به ایران به تمام معنا مسخره بود
تعطیلی پنجشنبه ها اشکالی در ارتباط با بازارهای جهانی وارد نمی کند
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top