تاریخ انتشار: پنجشنبه 1401/09/10 - 19:06
کد خبر: 452483

جایگزین رونالدو انتخاب شده است

جایگزین رونالدو انتخاب شده است

سرمربی تیم ملی پرتغال گفت: جایگزین رونالدو انتخاب شده است و برای آن برنامه‌ داریم و اگر نه که به مشکل برمی‌خوریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» فرناندو سانتوس پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار پرتغال برابر کره‌جنوبی، اظهار داشت: باید فردا بازی را ببریم. کره تاکنون خوب بازی کرده و پائولو بنتو شیوه خاصی در سرمربیگری دارد. آنها بسیار سریع و خلاق هستند. در بخش دفاعی هم خیلی سازماندهی شده بازی می‌کنند.

وی افزود: برای من مهم‌ترین موضوع اعتماد به نفس در میان بازیکنان است و به آنها اعتماد دارم. بازیکنان آمادگی جسمانی بالایی دارند و باید برای هر بازی بهترین تصمیم را بگیریم.

سرمربی تیم ملی پرتغال در پاسخ به این پرسش که اگر به مصاف برزیل بروید، فکر می‌کنید، نتیجه بازی چگونه خواهد شد، گفت: ما الان نمی‌خواهیم برابر برزیل بازی کنیم و وقتی به جام جهانی می‌آیید باید بهترین باشید. ناراحتم برای بازیکنانی که نمی‌توانند بازی کنند اما باید جبران کنیم.

سانتوس در پاسخ به این پرسش که رونالدو با یوونتوس دو سال گذشته به کره آمد اما بازی نکرد و این موضوع سبب عصبانیت مردم کره شد، نظر شما در این زمینه چیست؟ یادآور شد: این موضوع را از رونالدو و یوونتوس بپرسید زیرا او با یوونتوس به کره آمد، نه با تیم ملی پرتغال. ما و حتی رونالدو احترام زیادی برای مردم کره و تیم این کشور قائل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه خوبی برای جام جهانی داریم. باید موقعیت خود را حفظ و سریع بازی کنیم. زیرا کره‌ای‌ها سریع هستند و این دیدار دشوار است.

سرمربی تیم ملی پرتغال در واکنش به این سوال که رونالدو بازیکن مهمی برای پرتغال است و آیا برنامه‌ای برای جایگزین او پس از بازنشستگی دارید؟ گفت: جایگزین رونالدو انتخاب شده است و بالاخره بعد از بازنشستگی این اتاق می افتد. مسلما برای این موضوع برنامه‌ای داریم و اگر برنامه‌ای نداشته باشیم، به مشکل برمی‌خوریم.

در ادامه این نشست پپه در پرسش به این سوال که آیا این آخرین جام جهانی است که در آن بازی می‌کنید، افزود: نمی‌توانم بگویم که این آخرین جام جهانی است. اینجا هستم تا از جام جهانی لذت ببرم. بازیکنان با استعدادی داریم و سخت تلاش می‌کنیم تا شادی را برای مردم پرتغال به ارمغان بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه کیم مین جائه و سون هیونگ مین بازیکنان سریعی هستند، یادآور شد: می‌دانم که این بازیکنان سخت تلاش می‌کنند و از همه انرژی خود بهره می‌برند.

مدافع تیم ملی پرتغال در واکنش به این سوال که تنها در یک بازی حضور داشتید و آیا با وجود مصدومیت در ترکیب اصلی تیم بازی می‌کنید، گفت: ریکاوری و مراقبت‌های پزشکی را انجام دادم. الان در ترکیب تیم ثابت هستم. من بهترینم را انجام می‌دهم اما مهم‌ترین چیز قوی بودن تیم و بردن است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌ای برای انتقام از صربستان دارید، خاطرنشان کرد: به بازی صربستان و برزیل هم توجه می‌کنیم اما تمام تمرکز ما روی بازی فرداست.

دیدار تیم‌های پرتغال و کره‌جنوبی فردا جمعه ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top