تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/09/14 - 20:48
کد خبر: 452885

مراکشی ها در رویای قهرمانی جام بیست و دوم

مراکشی ها در رویای قهرمانی جام بیست و دوم

سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش گفت: فرهنگ فوتبال اسپانیا را دوست دارم، آنها سال‌هاست تیکی تاکا بازی می‌کنند و قابل احترام هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ولید الرکراکی سرمربی تیم ملی مراکش در نشست خبری پیش از دیدار مقابل اسپانیا که عصر فردا (دوشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی برگزار می‌شود، اظهار داشت: به آنچه در مطبوعات اسپانیایی منتشر می‌شود توجه نمی‌کنیم. بازیکنان ما می‌دانند که باید چه کار کنند. آنها می‌خواهند برنده شوند. بازیکنان من قرار است بازی کنند، آنها با انگیزه بالا وارد میدان خواهند شد. دیدار مقابل اسپانیا، تیمی که نامزد کسب عنوان قهرمانی جام جهانی است، بسیار سخت خواهد بود. اما همانطور که سه بازی مرحله گروهی را انجام دادیم، این بازی را به عنوان یک بازی فینال برگزار خواهیم کرد.

او ادامه داد: اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی است، آنها جاه طلبی زیادی دارند و در میان برجسته ترین تیم های بین المللی با سبک فوتبالی متمایز هستند. تیم را خوب آماده کرده‌ایم و سعی می‌کنیم شگفتی ساز شویم.

وی افزود: فرهنگ فوتبال اسپانیا را دوست دارم، آنها سال‌هاست همین طور بازی می‌کنند (تیکی تاکا). اسپانیا در طول بازی نگرش خود را تغییر نمی‌دهند و فقط توپ را می‌خواهند و با مالکیت خود موفق می‌شوند همه تیم‌ها را تحت فشار قرار دهند. برنامه فردای ما این است که مالکیت توپ را از آنها بگیریم تا راهی برای حمله کردن نداشته باشند.

الکراکی در رابطه با انریکه سرمربی تیم فوتبال اسپانیا گفت: واقعا شخصیت لوئیس انریکه را دوست دارم. او روش قابل توجهی برای کنترل فشار دارد. ۲۰ بازی اخیر اسپانیا را تماشا کردم، آنها به طور میانگین ۷۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار دارند.

سرمربی مراکش در رابطه با آخرین کشور آفریقایی بودن در جام‌جهانی گفت: ما چیزی برای از دست دادن نداریم و با نگرش جنگ‌جو خواهیم جنگید. ما پرچم خود را برای کشورمان، آفریقایی‌ها و اعراب برافراشته‌ایم. امیدوارم فردا حمایت آنها را داشته باشیم.

الکراکی در رابطه داور مسابقه اظهار داشت: این بخشی از بازی است، ما در مقابل کرواسی همین داور را داشتیم و خوب بود. مهم این است که چگونه بازی کنیم. به یاری خدا امیدواریم در این بازی پیروز شویم.

وی با اشاره به آرزوی کسب قهرمانی این تیم اظهار داشت: ما حق داریم رویای قهرمانی در جام جهانی را داشته باشیم، نگفتیم که توانایی قهرمانی در جام جهانی را داریم، اما باید جاه طلب باشیم و به جلو نگاه کنیم. تیم‌های آفریقایی باید به مانند یک بازیکن جوان، رویای این را داشته باشند. اگر به خودمان بگوییم نمی توانیم، پس چگونه می توانیم به آرزوهایمان برسیم؟ شما باید این جاه طلبی را داشته باشید.

تیم فوتبال مراکش فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در مرحله یک‌هشتم رقابت‌های فوتبال جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در مقابل تیم فوتبال اسپانیا قرار خواهد گرفت.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مراسم ترحیم پرویز داوودی
جزئیات دیدار اردوغان و هنیه
اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند
تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
من به اسلوب او مومن‌ام
سازمان ملل با عضویت کشور فلسطینی موافقت کند
نام پدر از کارت ملی حذف نمی‌شود
گزارش تصویری| جشنواره ملی رسا (نهج البلاغه دانشگاهیان کشور)
فیلم/ اسپانسر صهیونیست‌ها نقره داغ شد
بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
فیلم/ گریه‌های پزشک اردنی برای مجروحان فلسطینی
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top