تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/09/15 - 12:19
کد خبر: 452951

سانچز: هنوز به آینده خودم و تیم ملی فوتبال قطر فکر نکرده‌ام

سانچز: هنوز به آینده خودم و تیم ملی فوتبال قطر فکر نکرده‌ام

سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر معتقد است کسی از تیم ملی این کشور انتظار نداشته در یکی از سه بازی از مرحله گروهی این رقابت ها پیروز شود و در این گروه سخت تجربیات خوبی به دست آمده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، فلیکس سانچز در خصوص نخستین حضور قطر در جام جهانی فوتبال گفت: ما با تجربیات بسیار خوبی از این رقابت ها بیرون آمدیم و حضور در چنین روی دادی در این سطح با حضور برترین تیم های فوتبال جهان بسیار ارزشمند است. جو روانی و فشار مسابقات جام جهانی با هر رویداد و مسابقات دیگری بسیار متفاوت است.

سرمربی قطر در خصوص سه مسابقه تیم ملی این کشور در رقابت های جام جهانی گفت:ما در گروه بسیار سختی قرار داشتیم و مقابل تیم های قدرتمندی مثل اکوادور، سنگال و هلند قرار گرفتیم و هر سه بازی ما بسیار دشوار بود. مقابل سنگال و هلند نسبت به بازی اول عملکرد بهتری داشتیم اما در نهایت هر سه بازی نتیجه ای به جز شکست نداشت. تنها دستاورد ما در این بازی ها کسب تجربه بود با این وجود از ما این انتظار وجود نداشت که در یکی از این بازی ها پیروز شویم با این وجود می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

سانچز همچنین اظهار داشت:هدف ما رقابت برای قهرمانی در جام جهانی نبود بلکه به دنبال ارائه عملکرد مطلوبی بودیم. حضور در جام جهانی افتخاری برای قطر به شمار می رفت و ما دو بازی خوب مقابل سنگال و هلند انجام دادیم که دو تیم بسیار قدرتمند بودند.

سرمربی تیم ملی قطر همچنین در خصوص آینده این تیم گفت:در حال حاضر صحبتی در مورد آینده ندارم. در واقع هنوز به آینده خودم فکر نکردم اینکه ادامه می دهیم یا نه. هنوز برنامه ای برای آماده سازی تیم نداریم و تنها بازی های جام جهانی را دنبال می کنم و از تماشای بازی ها لذت می برم.

سانچز در خصوص تفاوت عملکرد تیم ملی قطر در جام ملت های آسیا و جام جهانی اظهار داشت:درست است که در سال های اخیر افتخارات خوبی به دست آوردیم و در سال 2019 قهرمان آسیا شدیم که یک اتفاق فوق العاده بود. اما به هر حال نمی شود جام ملت ها را با جام جهانی مقایسه کنیم. سطح این رقابت ها بسیار متفاوت است. در پایان از تماشاگران قطری و حمایت پرشور آنها تشکر می کنم که به ورزشگاه آمدند تا تیم کشورشان را همراهی کنند. تیم ملی قطر باید از تجربه این جام جهانی برای آینده استفاده کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود
تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات
تمامی پدافندهای اسرائیل و آمریکا در رویارویی با حمله ایران شکست خوردند
احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود
هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است
اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
باقری به روسیه سفر می‌کند
انواع کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top