تاریخ انتشار: پنجشنبه 1401/09/17 - 11:55
کد خبر: 453208

آموزش ۰ تا ۱۰۰ کوتاهی مو در گل گیس (مدرک بین المللی + راه‌های درآمدزایی)

آموزش ۰ تا ۱۰۰ کوتاهی مو در گل گیس (مدرک بین المللی + راه‌های درآمدزایی)

مو نقش مهمی در زیبایی افراد دارد و مدل آن در نمایش چهره هر فرد بسیار موثر است. برای این که زیبا به نظر برسید؛ باید مدل موی مناسب با صورت خود انتخاب کنید. تعدادی از خانم‌ها هستند که معمولا مدل موی کوتاه را ترجیح می‌دهند و هر چند وقت یکبار برای کوتاهی مجدد یا مرتب کردن موی خود به آرایشگاه مراجعه می‌کنند. از اولین چیزهایی که هر آرایشگر زنانه یاد می‌گیرد؛ آموزش کوتاهی مو است. این لاین آرایشگری از ابتدا بازار مشتری خوبی داشته و امروزه به یک کار کاملا تخصصی تبدیل شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، مو نقش مهمی در زیبایی افراد دارد و مدل آن در نمایش چهره هر فرد بسیار موثر است. برای این که زیبا به نظر برسید؛ باید مدل موی مناسب با صورت خود انتخاب کنید. تعدادی از خانم‌ها هستند که معمولا مدل موی کوتاه را ترجیح می‌دهند و هر چند وقت یکبار برای کوتاهی مجدد یا مرتب کردن موی خود به آرایشگاه مراجعه می‌کنند. از اولین چیزهایی که هر آرایشگر زنانه یاد می‌گیرد؛ آموزش کوتاهی مو است. این لاین آرایشگری از ابتدا بازار مشتری خوبی داشته و امروزه به یک کار کاملا تخصصی تبدیل شده است. در این مطلب قصد داریم در مورد دوره‌های تخصصی آموزش کوتاهی مو از پایه و راه ورود به بازارکار و کسب درآمد بالا در این شغل صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

دوره آموزش کوتاهی مو

اکثر مردم فکر می‌کنند که کوتاهی مو کار راحتی است و نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد. اما حقیقت این است که کوتاهی مو یک کار کاملا تخصصی بوده و نیاز به مهارت و تجربه دارد. با توجه به این که مو معمولا به کندی رشد می‌کند؛ مدل کوتاهی موی مشتریان شما تا مدت‌ها به همان شکل باقی خواهد ماند. در نتیجه، خیلی مهم است که مناسب ترین مدل کوتاهی مو را برای آنها انتخاب کرده و با دقت و ظرافت موهایشان را کوتاه کنید.

 

برای کسب دانش و مهارت تئوری و عملی در مورد کوتاهی مو، بهترین کار این است که دوره‌های تخصصی آموزش کوتاهی مو از پایه زیر نظر اساتید با تجربه و خِبره و سپس دوره‌های کارآموزی را بگذرانید. در این دوره‌ها، شما پیش از هرچیز با نحوه تشخیص مدل صورت افراد و انتخاب مدل موی مناسب برای هر مدل صورت آشنا می‌شوید. به عنوان مثال، یاد می‌گیرید که مدل کوتاهی مو مناسب صورت گرد با مدل موی مناسب برای مربعی یا کشیده متفاوت است.

با شرکت در دوره آموزش کوتاهی مو انواع مدل کوتاهی مو زنانه جدید و مدل کوتاهی مو دخترانه مد روز را یاد می‌گیرید و با تمرین و تکرار نحوه انجام آنها را خواهید آموخت. با گذراندن این دوره‌ها در یک آموزشگاه تخصصی آرایشگری زنانه، شما می‌توانید مدرک معتبر فنی حرفه‌ای دریافت کنید که گواهی مهارت شما در زمینه کوتاهی مو باشد.

شروع کار کوتاهی مو سرمایه زیادی می‌خواهد؟

تصورعموم مردم این است که آرایشگری شغلی است که نیاز به سرمایه اولیه بالا دارد. یکی از سوالات هنرجویانی که در دوره‌های آموزش کوتاهی مو شرکت می‌کنند این است که شروع کار کوتاهی مو چقدر سرمایه می‌خواهد؟ برخلاف برخی دیگر از لاین آرایشگری که نیاز به سرمایه اولیه دارند؛ شروع کار کوتاهی مو نیاز به وسایل و مواد اولیه خاص و گران قیمت نداشته و در نتیجه سرمایه اولیه زیادی نمی‌خواهد.

از سوی دیگر انواع دوره آموزشی کوتاهی مو از پایه نیز مقرون به صرفه می‌باشند و شما برای کسب دانش و مهارت در این زمینه نیز نیاز به صرف هزینه زیادی ندارید. جالب است بدانید که کوتاهی مو با وجود این که سرمایه اولیه زیادی نمی‌خواهد، اما باتوجه به این که مشتریان بسیار زیادی دارد؛ به راحتی شما را به درآمد بالایی خواهد رساند. ممکن است بعضی افراد به خاطر دوری از آسیب مواد شیمیایی تمایلی به تاتو کردن یا رنگ مو نداشته باشند؛ اما همه به کوتاهی و مرتب کردن موها علاقمند هستند.

برای این بتوانید از کوتاهی مو کسب درآمد کنید؛ شما باید در دوره‌های آموزشی کوتاهی مو شرکت کرده و مدرک معتبر بگیرید؛ سپس با تمرین و پشتکار و گذراندن دوره‌های کارآموزی تجربه به دست بیاورید. البته نباید فراموش کنید که دانش خود را به روز کنید و انواع مدل کوتاهی مو جدید را یاد بگیرید.

آموزش 0 تا 100 کوتاهی مو در گل گیس (مدرک بین المللی + راه‌های درآمدزایی)

چطور مدرک فنی حرفه‌ای کوتاهی مو بگیرم؟

برای این که بتوانید از رشته کوتاهی مو درآمدزایی کنید؛ باید ابتدا مدرک فنی حرفه‌ای معتبر بگیرید. این مدرک نشان می‌دهد که شما در زمینه کوتاهی مو زنانه دانش و تخصص کافی دارید. داشتن مدرک معتبر باعث می‌شود که مشتریان راحت به شما اعتماد کنند و برای کوتاهی مو خود به شما مراجعه کنند. با توجه به اهمیت بالای مدرک فنی حرفه‌ای، شما پیش از شروع کار خود حتما باید برای دریافت این مدرک اقدام کنید. باید بدانید که این مدرک بین المللی بوده و اگر به فکر مهاجرت هستید، می‌توانید در سایر نقاط دنیا از آن استفاده کنید.

مراحل دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای کوتاهی مو

شما برای این که بتوانید مدرک فنی و حرفه‌ای معتبر کوتاهی مو دریافت کنید؛ باید مراحل زیر را طی کنید:

ثبت نام در یک آموزشگاه معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای

گام اول برای دریافت مدرک فنی حرفه‌ای این است که شما باید در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای ثبت نام کنید. برای انتخاب یک آموزشگاه. باید عواملی مثل اعتبار موسسه، سابقه کاری آموزشگاه، تجربه و میزان مهارت مدرسان، به روز بودن متدهای آموزشی و.... را مد نظر قرار دهید.

شرکت در دوره آموزش حرفه ای

مرحله بعدی برای دریافت مدرک این است که شما باید در دوره‌های آموزش حرفه‌ای کوتاهی مو شرکت کنید. در دوره‌های آموزشی شما می‌توانید کوتاهی مو را هم به صورت تئوری و هم عملی زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص بیاموزید. گذراندن این دوره به شما کمک می‌کند تا علاوه بر دریافت مدرک، اطلاعات دقیق در مورد انواع مدل کوتاهی مو کسب نمایید تا بتوانید در مدت کوتاه در زمینه کوتاهی مو به درآمد بالا دست پیدا کنید.

آموزش 0 تا 100 کوتاهی مو در گل گیس (مدرک بین المللی + راه‌های درآمدزایی)

شرکت در آزمون سازمان فنی حرفه ای

پس از گذراندن در دوره آموزشی کافی است در آزمون‌های هماهنگ سازمان فنی حرفه‌ای شرکت نمایید. این آزمون‌ها به صورت تئوری و عملی می‌باشد. در صورت کسب نمره لازم در هر دو بخش می‌توانید مدرک خود را به طور رسمی دریافت کنید. صدور مدرک معمولا ۳ تا ۶ ماه پس از آزمون زمان می‌برد.

گل گیس بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش کوتاهی مو را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای وارد شدن به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش کوتاهی مو و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
donya
1401/11/16 - 15:22

عالییییییییییی...
تورهای مسافرتی آفری
شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
نگرانی از ورود هوش مصنوعی به سینما
«محبی» نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری
فریاد نتانیاهو بر سر وزیرخارجه آلمان +فیلم
جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف
انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
گروسی به ایران می آید؟
بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر
توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟
همراهی نفت و طلا در روند نزولی
ادامه بارش‌ها تا پایان هفته
۵ راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد
قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز
رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده
اعتراف رسانه اپوزیسیون به توان موشکی ایران
کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه تخلف است
اینتر برای بیستمین‌ بار قهرمان سری‌ آ شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top